«Η ταλαιπωρία των πολιτών έχει τελειώσει» όσον αφορά τις ηλεκτρονικές κάρτες, σύμφωνα με όσα δήλωσε ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης, ενώ επέρριψε ευθύνες στην Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων για τις ουρές.
«Από τη στιγμή που η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων δεν επέτρεψε στον ΟΑΣΑ, με μια ηλεκτρονική αίτηση και τα αντίστοιχα στοιχεία, να αποστέλλει ταχυδρομικά την κάρτα, ο κόσμος θα είχε την ταλαιπωρία που είχε, γιατί θα έπρεπε να υπάρχει η αυτοπρόσωπη παρουσία», δήλωσε ο υπουργός μιλώντας στην ΕΡΤ 1, και πρόσθεσε: «αν μια Αρχή έχει δύο μέτρα και δύο σταθμά μεταξύ ιδιωτικών Οργανισμών και δημόσιων Οργανισμών τότε υπάρχει θέμα».
Επίσης, ανέφερε ότι έχουν εκδοθεί 180.000 προσωποποιημένες κάρτες και στις 15 Νοεμβρίου θα είναι όλα έτοιμα. «Μέχρι και αύριο θα μπορούν να εκδίδονται επιτόπου ηλεκτρονικές κάρτες απεριορίστων διαδρομών για τον μήνα Νοέμβριο ενώ όσοι προτίμησαν να επιλέξουν την ταχυδρομική οδό έχουν περιθώριο έως τις 15 του μηνός. Από τη Δευτέρα θα εκδίδονται και τα απλά εισιτήρια της μιας διαδρομής στην κανονική και μειωμένη τιμή τους», είπε.
«Πιστεύω ότι μέχρι τότε θα έχει προσπαθήσει η Αρχή Προσωπικών Δεδομένων να ξαναδεί το αίτημα των ανθρώπων που θέλουν να τούς ταχυδρομείται η κάρτα και ελπίζω επιτέλους να υπάρξει καλή ενημέρωση στους πολίτες και να μην σπεύδουν όλοι να βγάλουν προσωποποιημένη κάρτα» πρόσθεσε και εξήγησε ότι προσωποποιημένη κάρτα «πρέπει να βγάλουν μόνο όσοι επιδοτούνται για τη μετακίνησή τους ή που θέλουν να έχουν τη μηνιαία πιο φτηνή κάρτα ή που έχουν μια ειδική μεταχείριση, όπως όσοι δικαιούνται μειωμένο εισιτήριο».
Τέλος, ο κ. Σπίρτζης ανέφερε ότι το μεγάλο πρόβλημα δεν είναι η λαθρεπιβίβαση, αλλά τα κυκλώματα στον χώρο των αστικών συγκοινωνιών. «Η λαθρεπιβίβαση δεν είναι σε τόσο μεγάλο ποσοστό όσο διαφημίζεται. Αυτό που είναι σε μεγάλο ποσοστό είναι τα κυκλώματα και τα πλαστά εισιτήρια», τόνισε χαρακτηριστικά.
σχόλια