H εξομολόγηση του σοφέρ του Yves Saint Laurent: Ήμουν ο εραστής και μαστιγωτής του

H εξομολόγηση του σοφέρ του Yves Saint Laurent: Ήμουν ο εραστής και μαστιγωτής του Facebook Twitter
2

Φαίνεται πως τείνουν να γίνουν «μόδα», στα όρια της εμμονής και της σκανδαλοθηρίας, οι αποκαλύψεις γύρω από τις ερωτικές προτιμήσεις των διάσημων. 

Σε αυτό το γαϊτανάκι αποκαλύψεων προστίθεται ο Φαμπρίς Τομά, επί χρόνια σοφέρ του διάσημου σχεδιαστή μόδας Υβ Σεν Λοράν. Ο ίδιος, μιλώντας σε καναδικό κανάλι, αποκάλυψε ουκ ολίγα απόκρυφα σημεία του ιδιωτικού του βίου και της σχέσης του με τον Γάλλο μόδιστρο. 

Ο Τομά εξήγησε πως διαδέχτηκε τον πατέρα του, ο οποίος ήταν επίσης εραστής του, στη θέση του οδηγού του θρυλικού μόδιστρου από το 1982 ως το 1989.

Μεταξύ πολλών άλλων, δεν δίστασε να ρίξει άπλετο φως στην ερωτική ζωή του Υβ Σεν Λοράν, στην οποία, όπως παραδέχθηκε, εμπλεκόταν και ο ίδιος, καθώς ένας από τους όρους που υπήρχαν στην πρόσληψή του ήταν να μετέχει ενεργά στο σεξουαλικά όργια που διοργάνωνε ο μόδιστρος. 

Αποκάλυψε, μάλιστα, πως ο ίδιος ο Πιερ Μπερζέ (εραστής του διάσημου σχεδιαστή) «δοκίμαζε» τους εραστές του Υβ Σεν Λοράν, ο οποίος έπασχε από μελαγχολία. Ο Τομά μίλησε αναλυτικά για τους δύο άντρες, τους οποίους περιγράφει ως «δύο μεγάλες προσωπικότητες, δύο εμβληματικούς ανθρώπους, αλλά ταυτόχρονα δύο όντα πολύ άρρωστα σεξουαλικά».

Ο Τομά, πέραν των αποκαλύψεων από την τηλεόραση, έγραψε και το βιβλίο «Ο Saint Laurent και εγώ, μία πολύ προσωπική ιστορία», το οποίο κυκλοφόρησε στις 12 Οκτωβρίου 2017.

H εξομολόγηση του σοφέρ του Yves Saint Laurent: Ήμουν ο εραστής και μαστιγωτής του Facebook Twitter

Σε αυτό περιγράφει τον σχεδιαστή και τον εραστή του ως δύο ανθρώπους εξαρτημένους από τα σεξουαλικά όργια. Σύμφωνα με τον Τομά, ο Πιερ Μπερζέ μαστίγωνε τους εραστές του, ενώ ο Υβ Σεν Λορέν ζητούσε από τους δικούς του εραστές να τον μαστιγώνουν για να είναι σε θέση να δημιουργήσει.

«Με τον Πιερ Μπερζέ ήμουν ο μαστιγωμένος. Και για τον Υβ Σεν Λοράν ήμουν ο μαστιγωτής», δήλωσε ο Τομά στην εκπομπή LCN που μεταδόθηκε στον Καναδά.

«Εμείς στην επιχείρηση -και λέω εμείς γιατί ήμασταν πολλοί στην ίδια περίπτωση- το ονομάζαμε αυτό "το παιχνιδάκι". Ο Πιερ Μπερζέ λάτρευε να τον περιστοιχίζουν σεξουαλικοί σκλάβοι. Τελεία. Τα υπόλοιπα τα αφηγούμαι στο βιβλίο μου», πρόσθεσε.


Ας σημειωθεί ότι ο Υβ Σεν Λορέν και ο Πιερ Μπερζέ πέθαναν τον Ιούνιο του 2008 και τον Σεπτέμβριο του 2017, αντίστοιχα.

Πολιτισμός
2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το «γυναικείο ιδεώδες»: Πώς ένα γυμνό του Ραφαήλ αποκαλύπτει τον ρόλο της γυναίκας στην Αναγέννηση

Πολιτισμός / Γιατί στην Αναγέννηση ζωγράφιζαν κυρίως το γυμνό ανδρικό σώμα και πώς ο Ραφαήλ άλλαξε τα πάντα

Μία νέα έκθεση, με έργα του Ραφαήλ και του Λεονάρντο Ντα Βίντσι μεταξύ άλλων, εξερευνά τις ιδέες της Αναγέννησης για το γυμνό σώμα, τη σεμνότητα, την ντροπή, αλλά και τα κοινωνικά πρότυπα για τα δύο φύλα
LIFO NEWSROOM
ΛΕΞ: Έβγαλε το νέο άλμπουμ και αποθεώθηκε - «Παπαλουκάς, Διαμαντίδης και Σπανούλης μαζί» γράφουν

Πολιτισμός / ΛΕΞ: Έβγαλε νέο άλμπουμ και αποθεώθηκε - «Παπαλουκάς, Διαμαντίδης και Σπανούλης μαζί» γράφουν

Τα χρόνια έχουν περάσει, οι καιροί έχουν αλλάξει και ο καλλιτέχνης της ραπ σκηνής με τα γεμάτα γήπεδα «σα να παίρνουμε πρωτάθλημα» φροντίζει να εξελίσσεται και να μην μένει στα παλιά
LIFO NEWSROOM
Μικρά Ασία: Αποκρυπτογραφήθηκε αρχαία φρυγική επιγραφή - Τα ελληνικά γράμματα και το «μήνυμά» της

Πολιτισμός / Μικρά Ασία: Αποκρυπτογραφήθηκε αρχαία φρυγική επιγραφή - Τα ελληνικά γράμματα και το «μήνυμά» της

Το μνημείο Ασλάν Καγιά (Βράχος του Λέοντος), ένα μνημείο 2.600 ετών που παρουσιάζει μορφές σφίγγας και μια εικόνα θηλυκής θεότητας που πλαισιώνεται από λιοντάρια
LIFO NEWSROOM
Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

Πολιτισμός / Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

«Οι επισκέπτες θα κατανοήσουν καλύτερα γιατί ο ελληνικός πολιτισμός δεν είναι μόνο η κοιτίδα του Δυτικού Πολιτισμού, αλλά έχει τεράστιο αποτύπωμα και στην Ασία» τόνισε ο πρέσβης της Ελλάδας στην Κίνα
LIFO NEWSROOM

σχόλια

2 σχόλια