Η Μελίσα Γκίλμπερτ κατηγορεί τον Όλιβερ Στόουν για σεξουαλική παρενόχληση

Η Μελίσα Γκίλμπερτ κατηγορεί τον Όλιβερ Στόουν για σεξουαλική παρενόχληση Facebook Twitter
5

Η Μελίσα Γκίλμπερτ κατηγόρησε τον σκηνοθέτη Όλιβερ Στόουν για σεξουαλική παρενόχληση στη διάρκεια μιας οντισιόν για την ταινία «The Doors» το 1991.

Η ηθοποιός, που έγινε γνωστή από τον ρόλο της στην τηλεοπτική σειρά «Το Μικρό Σπίτι στο Λιβάδι», αφηγήθηκε αρχικά την ιστορία σε ραδιοφωνική της συνέντευξη στον Άντι Κοέν, χωρίς να κατονομάσει τον σκηνοθέτη, σχολιάζοντας πως φοβάται να πει το όνομά του επειδή ανησυχεί για τις αντιδράσεις. Λίγο αργότερα όμως και κατόπιν επιμονής του παρουσιαστή, είπε «Γάμα το! Ήταν ο Όλιβερ Στόουν και το "The Doors"». 

Όπως εξήγησε, είχε περάσει από οντισιόν για τον ρόλο της Pamela Courson, που υποδύθηκε τελικά η Μεγκ Ράιαν και πως η σκηνή που κλήθηκε να παίξει είχε γραφτεί αποκλειστικά για εκείνη. Η Μελίσα Γκίλμπερτ ισχυρίζεται πως για τις ανάγκες της σκηνής έπρεπε να πέσει στα τέσσερα και να πει, «Πήδα με μωρό μου». Η ίδια λέει ότι ο Στόουν της ζήτησε να στηθεί έτσι αλλά εκείνη αρνήθηκε και έφυγε τελικά κλαίγοντας από την οντισιόν. 

«Ποτέ δεν έχω μιλήσει γι' αυτό. Κι όλο αυτό έγινε επειδή είχα πει κάτι και τον είχα ντροπιάσει δημοσίως. Οπότε έγραψε αυτήν την σκηνή που ήθελε να παίξω στο κάστινγκ και ήταν πάρα πολύ ντροπιαστικό και φρικτό. Με εκδικήθηκε κι αυτό με πλήγωσε», είπε η Μελίσα Γκίλμπερτ. 

Οι νέες κατηγορίες της ηθοποιού έρχονται να προστεθούν σε εκείνες στις οποίες προχώρησε πριν λίγο καιρό το πρώην μοντέλο του Playboy, Carrie Stevens, που υποστήριξε πως ο σκηνοθέτης της είχε βάλει χέρι στη διάρκεια ενός πάρτι. 

Μέχρι στιγμής ο Όλιβερ Στόουν δεν έχει κάνει κανένα σχόλιο σχετικά. 

Πολιτισμός
5

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Πολιτισμός / Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

 «Θα ήθελα να μιλήσουμε περισσότερο για μια εταιρική σχέση παρά να συζητήσουμε για την ιδιοκτησία»: Για το αίτημα επιστροφής των Γλυπτών του Παρθενώνα στην Αθήνα μίλησε ο επικεφαλής του Βρετανικού Μουσείου
LIFO NEWSROOM
Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Πολιτισμός / Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Το κόσμημα φέρει ιστορική σημασία, καθώς θεωρείται ότι περιλαμβάνει μερικά από τα αυθεντικά διαμάντια του θρυλικού "κολιέ των διαμαντιών" που βρέθηκε στο επίκεντρο σκανδάλου τη δεκαετία του 1780
LIFO NEWSROOM
Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Πολιτισμός / Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Με αφορμή τα 35 χρόνια από την Πτώση του Τείχους (09.11.89) μια φωτογραφική έκθεση με τίτλο «Dream on- Βερολίνο, δεκαετία του 90» αποτυπώνει την κρίσιμη αυτή δεκαετία μετάβασης ανάμεσα στο παρελθόν και το αβέβαιο μέλλον, την αισιοδοξία και το φόβο για το νέο Βερολίνο
ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΒΕΡΟΛΙΝΟ
Η σπουδαία επανεκκίνηση της Καμεράτα ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών

Μουσική / Η συγκινητική επανεκκίνηση της Καμεράτας

Τέσσερα χρόνια, δύο νομοθετικές παρεμβάσεις, τρεις υπουργικές αποφάσεις και μία εκκαθάριση χρειάστηκαν ώστε να μπορέσει η Καμεράτα-Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής να κάνει restart και να επανέλθει ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ

σχόλια

4 σχόλια
αν ισχύουν τα λεγόμενα της τότε πρόκειτε για πράξη εκδίκησης με μειωτικό τρόπο της προσωπικότητα της και όχι σεξουαλική παρενόχληση ,απλά η πράξη είχε σεξουαλικό υπονοούμενο. Μην τα ανάγουμε όλα σε σεξουαλική παρενόχληση