Ο Κωτούλας απαντά δικαστικά στην Αυγή για τα περί "Ύμνων στον Χίτλερ"

Ο Κωτούλας απαντά δικαστικά στην Αυγή για τα περί "Ύμνων στον Χίτλερ" Facebook Twitter
8

Το κείμενο της εξώδικης διαμαρτυρίας του Ιωάννη Κωτούλα

 

Κύριε Διευθυντά,

 

Με αφορμή σημερινό δημοσίευμα στην έγκριτη εφημερίδα σας ¨Η ΑΥΓΗ¨ με τίτλο «Ένας υμνητής του Χίτλερ, σύμβουλος της κυβέρνησης για την ιθαγένεια» (σελίδα 9), παρουσιάζομαι ως φιλοναζιστής - υμνητής του Χίτλερ. Για να στηρίξει ο συντάκτης του δημοσιεύματος τον ισχυρισμό του αυτόν, παραθέτει απόσπασμα από το βιβλίο μου με τίτλο «Η άνοδος του Γ΄ Ράιχ».

 

Η καταγραφή της Ιστορίας και η παράθεση ιστορικών γεγονότων αλλά και απόψεων άλλων ιστορικών, από έναν αντικειμενικό ερευνητή της Ιστορίας, όπως φιλοδοξώ να είμαι, ούτε υποκειμενικοποιείται ούτε λογοκρίνεται.

 

Ο συντάκτης σας, κατά παραβίαση κάθε έννοιας δεοντολογικής δημοσιογραφίας αποκρύπτοντας ή αγνοώντας τις αντιρατσιστικές δημόσιες τοποθετήσεις μου και τη συνεργασία μου με τους μετανάστες, παρουσίασε στο δημοσίευμά του την εντός εισαγωγικών άποψη του διακεκριμένου αντιναζιστή στοχαστή Jacques Ellul, ως δικό μου στοχασμό, με προφανή σκοπό να μειώσει το επιστημονικό μου έργο και να πλήξει την τιμή και την υπόληψή μου. Η πλαστογραφία αυταπόδεικτη.

 

Αλήθεια, πως και μου χαρίσθηκε και δεν με παρουσίασε και ως Σταλινικό, αφού στο άλλο ιστορικό μου βιβλίο με τίτλο «Στάλιν : Ο αρχιτέκτονας της Σοβιετικής Ένωσης» αναφέρομαι στις δομικές επιτυχίες και την ισχυρή προσωπικότητα του Στάλιν:!!!

 

Κύριε Διευθυντά,

Ζητώ με την παρούσα δήλωση - διαμαρτυρία μου να προβείτε, όπως έχετε υποχρέωση κατά τον νόμο, στην δημοσίευση της παρούσης δήλωσης στην εφημερίδα σας στην ίδια θέση και με τα ίδια τυπογραφικά στοιχεία, επιφυλασσόμενος δε να ασκήσω τα νόμιμα δικαιώματά μου και να κινηθώ αστικά και ποινικά για την προσβολή της προσωπικότητάς μου.

8

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Σεναριογράφος κατηγορεί τον ΛεΜπρόν Τζέιμς και το Netflix ότι του έκλεψαν σενάριο ταινίας

TV & Media / Σεναριογράφος κατηγορεί τον ΛεΜπρόν Τζέιμς και το Netflix ότι του έκλεψαν σενάριο ταινίας

Ο κορυφαίος σκόρερ στην ιστορία του NBA κατηγορείται από τον σεναριογράφο Ρομπ Γκράμποου ότι, μαζί με την εταιρεία παραγωγής του, SpringHill Company, έκλεψε το σενάριό του για την αθλητική ταινία Rez Ball, η οποία κυκλοφόρησε στο Netflix τον Σεπτέμβριο
LIFO NEWSROOM

σχόλια

6 σχόλια
Τον θυμάμαι απ'το πανεπιστήμιο τον Κωτούλα και μπορώ να διαβεβαιώσω όλους όσους αμφιβάλλουν ότι ήταν φασίστας και μάλιστα ανοιχτά, χωρίς να το κρύβει καθόλου. Επιπλέον ήταν ένας απ'αυτούς τους γραφικούς που δεν τον έπαιρνε κανείς στα σοβαρά, ούτε οι καθηγητές ούτε οι υπόλοιποι φοιτητές. Και τώρα φτάσαμε στο σημείο αυτό το βούρλο να είναι και σύμβουλος υπουργού και να τον πληρώνουμε κι απ'την τσέπη μας για την ανύπαρκτη επιστημονική του κατάρτιση.
Η προσπάθειοα ειναι τοσο σκοπιμη ωστε στο http://left.gr/news/se-poia-hora-tis-eyropis-anaskeyastes-toy-nazismoy-ginontai-symvoyloi-gia-zitimata-ithageneias εχει πρωτα το αποσπασμα χωρις τη παραπομπη (ειναι στη προηγουμενη σελίδα), μετα κυκλωμενο το αρχικο σημειο με την ΠΑΡΑΠΟΜΠΗ σκοπιμα αλλοιωμενη να μην φαινεται.να θυμομαστε τι ειναι ο φασισμος και πως οποιος γκαιμπελιζει ειναι μαλλον φασιστας ο ιδιος
Όποιος φασίστας θέλει να πείσει πως δεν είναι φασίστας, πετάει μια παπ##ρια για τον Στάλιν και νομίζει πως καθάρισε!Αλλά θα μου πεις εδώ ο Κασιδιάρης δήλωσε προχθές πως καταδικάζει τη βία από όπου κι αν προέρχεται!!
<<στο άλλο ιστορικό μου βιβλίο με τίτλο «Στάλιν : Ο αρχιτέκτονας της Σοβιετικής Ένωσης» αναφέρομαι στις δομικές επιτυχίες και την ισχυρή προσωπικότητα του Στάλιν>>σαν να λέμε: <<δεν είμαι ρατσιστής, από την στιγμή που δέχομαι ότι οι σκυλαραπες τον έχουν τον ρυθμό στο αίμα τους>>
Βρε μανία με το ναζισμό και το Χίτλερ. Όποιος τους αντιμιλήσει, Ναζί. Μανιακά, επαναλαμβανόμενα, αρρωστημένα, τυφλά. Και με το παραμικρό. Μην είν' έρωτας;;
Κλασική περίπτωση προβολής.[Έκλεψα το παρακάτω από εδώ: http://www.forums.gr/archive/index.php/t-695.html]Προβολή λέγεται η ψυχική διαδικασία κατά την οποία το άτομο μεταθέτει στους άλλους στοιχεία, ιδιότητες, συμπεριφορές που υπάρχουν μέσα του, προκειμένου να αποποιηθεί δικές του ευθύνες ή ενοχές.Οπως γράφει η Μ.Νασιάκου:..."Ο μηχανισμός της προβολής διαλύει το σύνδεσμο ανάμεσα στις επικίνδυνες ενορμήσεις και το Εγώ και σ΄αυτό μοιάζει με την άμυνα της απωθησης. Δηλαδή το Αυτό (id) στην απώθηση όσο και το Εγώ στην προβολή εμποδίζουν τις απειλητικές ενορμήσεις να συνειδητοποιηθούν. Με την απώθηση η ανεπιθύμητη σκέψη 'απωθείται', καταχωνιάζεται στο ασυνείδητο,ενώ στην προβολή αποδίδεται στον έξω κόσμο...".Η προβολή ανακουφίζει το άτομο ψυχικά ,γιατί το απαλλάσσει από το δυσβάσταχτο φορτίο των ενοχών και των ευθυνών. Άλλωστε, όπως έγραφε και ο Κ.Π.Καβάφης: "Τους Λαιστρυγόνας και τους Κύκλωπαςτον άγριο Ποσειδώνα δεν θα συναντήσεις,αν δεν τους κουβανείς μες την ψυχή σου,αν η ψυχή σου δεν τους στήνει εμπρός σου".
Είναι άσχετο με το θέμα, αλλά μιας και μου δημιουργήθηκε η απορία από το παράθεμα είπα να ρωτήσω. Ως μηχανισμός άμυνας, η απώθηση γιατί αποδίδεται στο Id; Δεν θα έπρεπε να αποδίδεται στο Εγώ;