Η Κίνα θα προσπεράσει τις ΗΠΑ το 2016

Η Κίνα θα προσπεράσει τις ΗΠΑ το 2016 Facebook Twitter
1
Η Κίνα θα προσπεράσει τις ΗΠΑ το 2016 Facebook Twitter

Σύμφωνα με τελευταία μελέτη του ΟΟΣΑ, η κινεζική οικονομία βρίσκεται σε σταθερή τροχιά ανάπτυξης, η οποία θα της επιτρέψει να προσπεράσει τις ΗΠΑ, πιθανότητα, το 2016.

Συγκεκριμένα για φέτος προβλέπεται ότι η οικονομική ανάπτυξη της ασιατική χώρας θα φτάσει το 8,5%, ενώ το 2014 το ποσοστό αυτό θα αυξηθεί κατά 0,4 ποσοστιαίες μονάδες.

Η ίδια έρευνα έδειξε ότι παρά την επιβράδυνση της επιθετικής ανάπτυξης της Κίνας, η οικονομία της χώρας θα καταφέρει να προσπεράσει τις ΗΠΑ το 2016, καθώς εκτιμάται ότι θα αναπτύσσεται σε ποσοστό 8%, κατά μέσο όρο, αυτή τη δεκαετία.

1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Φορολογικές δηλώσεις: Ανοίγει η εφαρμογή - Το νέο Ε1 και τι πρέπει να προσέξουν οι φορολογούμενοι

Οικονομία / Φορολογικές δηλώσεις: Ανοίγει η εφαρμογή - Το νέο Ε1 και τι πρέπει να προσέξουν οι φορολογούμενοι

Το ανανεωμένο έντυπο περιλαμβάνει σημαντικές αλλαγές, νέους κωδικούς και αυτοματοποιημένες διαδικασίες που στοχεύουν στη διευκόλυνση των φορολογουμένων
LIFO NEWSROOM
Στη διοίκηση επιχειρήσεων, μια μητέρα διδάσκει περισσότερα από ένα πτυχίο, λέει δισεκατομμυριούχος

Οικονομία / Στη διοίκηση επιχειρήσεων, μια μητέρα διδάσκει περισσότερα από ένα πτυχίο, λέει δισεκατομμυριούχος

Είναι υποχρεωμένη να διοικεί απείθαρχους υφιστάμενους, κάθε ώρα της ημέρας, επί επτά ημέρες της εβδομάδας κι αυτό μπορεί να μας διδάξει πολλά, δηλώνει ο Manoj Bhargava, ιδρυτής της 5-hour Energy
LIFO NEWSROOM
Έκτη μείωση επιτοκίων από την ΕΚΤ - Αναδιαμορφώνεται η δημοσιονομική εικόνα της Ευρώπης

Οικονομία / Έκτη μείωση επιτοκίων από την ΕΚΤ - Αναδιαμορφώνεται η δημοσιονομική εικόνα της Ευρώπης

Οι υποσχέσεις των Ευρωπαίων ηγετών για αύξηση του δανεισμού προκειμένου να αυξηθούν οι στρατιωτικές δαπάνες έχουν αναδιαμορφώσει τη δημοσιονομική εικόνα που πρέπει να αντιμετωπίσει η ΕΚΤ
LIFO NEWSROOM
Σούπερ μάρκετ: Πώς ο καταναλωτής θα μπορεί να συγκρίνει τιμές σε προσφορές και εκπτώσεις

Οικονομία / Σούπερ μάρκετ: Πώς ο καταναλωτής θα μπορεί να συγκρίνει τιμές σε προσφορές και εκπτώσεις

Από τις αρχές Μαρτίου ξεκινά η εφαρμογή του νέου Κώδικα Δεοντολογίας για τις προσφορές και τις εκπτώσεις, με στόχο να εξαλειφθούν οριστικά οι παραπλανητικές πρακτικές
LIFO NEWSROOM