Η Πάρις Τζάκσον αποχώρησε ενοχλημένη από το σόου του Dior όταν είδε άλογα

Η Πάρις Τζάκσον αποχώρησε ενοχλημένη από το σόου του Dior όταν είδε άλογα Facebook Twitter
Getty Images/ Ideal Image
10

Το σόου του Dior στο Παρίσι απέσπασε διθυραμβικές κριτικές από τα περιοδικά μόδας, αλλά φαίνεται πως δεν ικανοποίησε καθόλου μια από τις διάσημες καλεσμένες του οίκου.

Η Πάρις Τζάκσον, κόρη του θρύλου της μουσικής Μάικλ Τζάκσον φέρεται να έφυγε ενοχλημένη στα μισά της επίδειξης για τη συλλογή Dior Cruise. Αιτία για την κάπως αμήχανη στιγμή ήταν σύμφωνα με τις πληροφορίες τα άλογα.

Αν και η 20χρονη κόρη του Μάικλ Τζάκσον, ταξίδεψε αποκλειστικά για την εκδήλωση στο Παρίσι, ποζάροντας κατά την είσοδό της για τα φλας των δημοσιογράφων, έφυγε άρον-άρον από την επίδειξη ελάχιστα λεπτά μετά την έναρξη του σόου.

«Η Τζάκσον βγήκε εξοργισμένη από την αίθουσα, καθώς το πρώτο μοντέλο είχε κάνει μόλις λίγα μέτρα», μετέδιδαν αργότερα οι New York Times.

Όπως εξηγεί στο ρεπορτάζ του το Harper's Bazaar, ο λόγος για την απότομη αλλαγή διάθεσης της Τζάκσον οφείλεται πιθανότατα στο σόου με το οποίο ξεκίνησε η εκδήλωση.

Όταν σηκώθηκε η αυλαία, μία σειρά από γυναίκες πάνω σε άλογα, ανέλαβαν να ανοίξουν την επίδειξη μόδας.

«Η Πάρις Τζάκσον έτρεξε στην πόρτα της εξόδου, διαφωνώντας με την μεταχείριση των αλόγων από τους διοργανωτές», γράφει το Harper's Bazaar.

Η εικασία επιβεβαιώθηκε τελικά από πηγή που επικαλείται το κοσμικό περιοδικό Ε!, με άνθρωπο από το περιβάλλον της Τζάκσον να τονίζει ότι η ευαισθησία της προς τα άλογα την ώθησε να φύγει από την επίδειξη που είχε προγραμματίσει να παρακολουθήσει.

Λίγες ώρες αργότερα η Τζάκσον ανάρτησε μία φωτογραφία με την ίδια να στέκεται στη βροχή, μετά την απρόσμενη έξοδό της από το σόου.

«Έφυγα νωρίς...και έκανα αυτό», έγραφε στη λεζάντα ενώ ο οίκος Dior απέφυγε να σχολιάσει το περιστατικό.

left early n did this ?

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Paris-Michael K. Jackalope (@parisjackson) στις

DIOR CRUISE 2019: NHỮNG QUÝ CÔ KIÊU HÃNH TRÊN LƯNG NGỰA Lấy ý tưởng từ #escaramuza charra – bộ môn thể thao truyền thống đậm tinh thần nữ quyền của Mexico, sàn diễn trong mưa của nhà mốt Pháp @dior tại lâu đài Chantilly rợp bóng những "nàng thơ" xinh đẹp trình diễn các vũ điệu từ duyên dáng đến mạnh mẽ trên lưng ngựa trong trang phục đầm xòe yểu điệu. NTK Maria Grazia Chiuri đã sử dụng chất liệu ren chantilly, vải toan cùng kỹ thuật thêu đính thủ công truyền thống để làm nên nên những bộ đầm xếp tầng bay bổng, quần cưỡi ngựa cứng cáp hay blazer thắt eo chứa đầy sự duyên dáng. Một trong những điểm sáng nổi bật phải kể tới sự xuất hiện của “sombrero” – kiểu mũ vành cong với khung rộng, có đường diềm họa tiết bao quanh vốn là nét đặc trưng của người Mexico. ? Ảnh: Tổng hợp #Dep #Depmagazine #Depfashion #Depinspiration #Beauty #Cruise2019 #DiorCruise #Resort2019 #Fashionshow #Runway #Fashionmagazine #mexico

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Đẹp Official Instagram (@dep_magazine) στις

Με πληροφορίες από New York Times και E!

Πολιτισμός
10

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Πες το με τ’ όνομά του: Γυναικοκτονία» – Ο Παντελής Κυραμαργιός για την έμφυλη βία και τα «Μαύρα Ρούχα»

Πολιτισμός / «Πες το με τ’ όνομά του: Γυναικοκτονία» – Ο Παντελής Κυραμαργιός για την έμφυλη βία και τα «Μαύρα Ρούχα»

Ο Παντελής Κυραμαργιός, μέσω του τραγουδιού «Τα Μαύρα Ρούχα», ευαισθητοποιεί για την έμφυλη βία, τονίζοντας τη μνήμη, τη συλλογική δράση και τη δύναμη της μουσικής ως όχημα αλλαγής
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Τρεις ξεχωριστές queer ταινίες στο 13ο Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου

Πολιτισμός / Τρεις ξεχωριστές queer ταινίες στο 13ο Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου

Το πρόγραμμα του φετινού Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου της Αθήνας, που θα διεξαχθεί από τις 5 έως τις 18 Δεκεμβρίου στην Ταινιοθήκη της Ελλάδας, περιλαμβάνει τρεις ταινίες από διαφορετικές χώρες που εξερευνούν queer θεματικές.
LIFO NEWSROOM
Το «γυναικείο ιδεώδες»: Πώς ένα γυμνό του Ραφαήλ αποκαλύπτει τον ρόλο της γυναίκας στην Αναγέννηση

Πολιτισμός / Γιατί στην Αναγέννηση ζωγράφιζαν κυρίως το γυμνό ανδρικό σώμα και πώς ο Ραφαήλ άλλαξε τα πάντα

Μία νέα έκθεση, με έργα του Ραφαήλ και του Λεονάρντο Ντα Βίντσι μεταξύ άλλων, εξερευνά τις ιδέες της Αναγέννησης για το γυμνό σώμα, τη σεμνότητα, την ντροπή, αλλά και τα κοινωνικά πρότυπα για τα δύο φύλα
LIFO NEWSROOM
ΛΕΞ: Έβγαλε το νέο άλμπουμ και αποθεώθηκε - «Παπαλουκάς, Διαμαντίδης και Σπανούλης μαζί» γράφουν

Πολιτισμός / ΛΕΞ: Έβγαλε νέο άλμπουμ και αποθεώθηκε - «Παπαλουκάς, Διαμαντίδης και Σπανούλης μαζί» γράφουν

Τα χρόνια έχουν περάσει, οι καιροί έχουν αλλάξει και ο καλλιτέχνης της ραπ σκηνής με τα γεμάτα γήπεδα «σα να παίρνουμε πρωτάθλημα» φροντίζει να εξελίσσεται και να μην μένει στα παλιά
LIFO NEWSROOM
Μικρά Ασία: Αποκρυπτογραφήθηκε αρχαία φρυγική επιγραφή - Τα ελληνικά γράμματα και το «μήνυμά» της

Πολιτισμός / Μικρά Ασία: Αποκρυπτογραφήθηκε αρχαία φρυγική επιγραφή - Τα ελληνικά γράμματα και το «μήνυμά» της

Το μνημείο Ασλάν Καγιά (Βράχος του Λέοντος), ένα μνημείο 2.600 ετών που παρουσιάζει μορφές σφίγγας και μια εικόνα θηλυκής θεότητας που πλαισιώνεται από λιοντάρια
LIFO NEWSROOM

σχόλια

3 σχόλια
Νιώθω ότι βλέπω ντοκιμαντέρ που μου παρουσιαζουν έναν καινούργιο τρόπο σκέψης κάτι τέτοια άρθρα.Έναν τρόπο σκέψης που μου δείχνει την απίστευτη υποκρισία και ρηχοτητα των ανθρώπων που προσπαθούν να βρουν έναν ανώτερο σκοπό στη ζωή τους και δεν ξέρουν ποιον.Ο ένας προσβάλλεται που οι Κορεάτες τρώνε σκυλιά, η άλλη μας δείχνει τις τρίχες της μασχάλης της, ετούτη φρικαρει άμα δει αλόγατα...Δεν πάνε να υιοθετήσουν κάνα παιδάκι ναχουν κάτι να κάνουν λέω 'γω;
Να σου πω περα απο τα υπολοιπα είναι τροφη για σκεψη αυτες οι συμπεριφορες των γονων πλουσίων. Αν σκεφτεις ότι ολα τα παιδια θελουν να "αποδειξουν" στους γονεις τους ότι είναι αξιοι απογονοι πολλα εξηγουνται, αν βαλεις και ως επιπλεον παραμετρο ότι είναι μοναχα τους αναμεσα σε μυριαδες "καλοθελητες" είναι λογικο να μην εχουν μια πυξιδα στη ζωή και να περιφεροντε στην κοινωνία τοσο αλλοπροσαλλα.Ειλικρινα πιστευω ότι η αγροτικη και η μικροαστικη ζωή αν και προυσιαζονται ως "μικρες ζωες" είναι οι πιο υγιης ζωες για να μεγαλώσει ενα παιδι.Απο την αλλη δεν είναι παιδια πια και εχουν το βιοποριστικο λυμενο οποτε τα "βασανα" τους δεν ειναι και τοσο "βασανα".Τελος παντων εχει και η αριστοκρατία τα προβληματα της.
Ναι ρε αδερφέ, δεν έχω πρόβλημα να παρουσιάζονται ως προβληματισμοί γόνων πλουσίων. Μπράβο στα παιδάκια αυτά. Ας κάνουν κι ανακύκλωση κι ας το πουν στις ειδήσεις... Και να δίνουν και λεφτά στο παγκάρι της ενορίας τους. Μπράβο. Είναι πιο χρήσιμο από το να κάνουν κόκες και παρτούζες.Μου κάνει εντύπωση που το μισό αναγνωστικό κοινό εδώ καταλαβαίνει τι γίνεται και ότι ενστερνίζεται τους ίδιους προβληματισμούς (μου θυμίζει κι ένα ανέκδοτο αλλά δεν είναι της παρούσης). Λες και το πρόβλημά μας είναι οι τρίχες στη μασχάλη της Λούρδης και τα άλογα της Gucci και όχι το αν η γενιά μας θα πάρει ποτέ σύνταξη ή ποιος ο ρόλος της Ελλάδας μέσα σε μια παγκοσμιοποιημένη αποσταθεροποίηση. Λες και το πρόβλημά μας είναι αν οι Κορεάτες τρώνε σκυλιά και όχι ότι όλο το κέντρο της Αθήνας βρωμάει κάτουρο ή πως θα φτιάξουμε περισσότερες θέσεις εργασίας έτσι ώστε να μη φυτοζωούμε.Λες και τα προβλήματά μας ταυτίζονται με τα ψυχολογικά της κόρης αυτού που ήταν τίγκα στα ψυχολογικά.
Μα Γραφων μου αυτη ακριβως είναι η αιγλη της αριστοκρατίας απεναντι στους μικροαστους που νοιωθουν ντροπη για την κοινωνικη τους ταξη κατι που τόσο η Αριστερα όσο και τα ΜΜΕ εχουν καλλιεργήσει, τα ΜΜΕ για περισσότερα κλικ και η Αριστερα με την ψευδαισθηση ότι η καλλιεργεια κοινωνικης ντροπης της μικροαστικης ταξης θα τους οδηγησει στο προλετάριο ενω η πραγματικότητα δειχνει το αντιθετο. Ολες αυτες οι υπερβολες των νεων αναφορικα με ινστραγκραμ κτλ είναι ξεκαθαρα αποτελεσμα της ποινικοποιησης του μικροαστισμου.Καποτε ενημερωνόντουσαν για την Βουγιουκλακη τωρα για την Εμμα Γουατσον, όπως τότε καμωνόντουσαν τους κυρίους/κυρίες των σαλονιων ετσι κι τωρα καμωνονται τους περισπουδαστους.Αλλαξανε τα ρουχα αλλα όχι τα χουγια. Αν προσεξεις ακομα και οι ηθικοπλαστικοι ακαδημαικοι που νομίζουν ότι οι πολιτισμοι αλλαζουν με συνειδητους κανονες και προσπαθειες είναι ιδιοι οι καθαρευουσίανοι, καθαρη ουσία, πολιτικη ορθότητα το ίδιο και το αυτο, θα ηττηθουν και αυτοι κατα κρατος στην Ευρωπη, είναι θεμα χρονου και αυτο.Κατ'εμε το κυριαρχο προβλημα είναι πως δινεις τελος στο αυτομαστιγωμα του/της μικροαστου/ης, κι αν προσεξεις το ενοχικο του μικροστισμου τον εχουν περισσότερο οι γυναίκες παρα οι αντρες (με εξαιρεση τους Λοατ αντρες),και αυτο γιατί αυτοι/ες εχουν στοχοποιηθει περισσότερο απο τους αντρες γενικα, πλεον τόσο οι Λοατ όσο και οι γυναικες πρεπει οσο ποτε να αποδειξουν ότι δεν είναι "λιγοι/ες" κοινωνικα, empowerment my ass.Για τους αντρες η κοινωνικη ταυτότητα παραμενει γενικα "δουλευε, φερνε υλικα αγαθα και προστατευε" μια χαρα μικροαστικη ταυτότητα γενικα, για τις γυναίκες η κοινωνικη τους ταυτότητα εχει αλλαξει αλλα προς την ακομα περισσότερη υπερβολη, η συχρονη γυναικεία κοινωνικη ταυτότητα δεν είναι συμβατη με την οποιαδήποτε "μικρa ζωη", για αυτο βλέπεις σε τετοιες αγανακτησεις περισσότερες γυναικες παρα αντρες, καπως πρεπει να κατακτησουν την κοινωνικα αποδεκτη ταυτότητα τους η οποία για να είμαι ειλικρινης είναι απανθρωπα γιγαντωμενη ιδιως στις νεωτερες γενιες. Κι αυτοι προσπαθουν να βρουν ακρη με τις ζωές τους αλλα επειδη δεν εχουυν τα προβληματα των μικροαστων καταλήγουν πιο ευκολα σε εκεντρικότητες, μια εργαζόμενη γυναίκα των 500-800 ευρω δεν αγανακτει με την πατριαρχικη τρίχα, εχει σοβαρότερες εγνοιες...ΔΕΗ, ΕΥΔΑΠ, ΕΦΟΡΙΑ, νοικι, δουλεια ,συντροφο, παιδια, οικογενεια, ξεκουραση κτλ. Αν θες αυτοι οι ανθρωποι χρησιμοποιουντε απο τα ΜΜΕ και ολιγον τι ως οι γελωτοποιοι των μικροαστων για να ξεκουραστουν απο τα αμεσα και για να είμαστε ειλικρινεις ουσιαστικα προβλήματα τους με εξαιρεση αυτους/ες που πραγματικα θλίβονται που δεν εχουν τις ζωές τους αλλα οι τελευταιοι είναι λιγοι με μια φωνη παραφωνη.Σημερα με επιασες με διαθεση για περισσότερη κατανόηση στην ανθρωπινη (και όχι κατ αναγκη γυναικεία) υπερβολη.Υ.Γ. Ειδικα αυτο με τα σκυλια ως τροφη στην Ασια είναι καραμπινατη προσπαθεια να τροφοδοτησουν την ατομικη τους ψευδαισθηση ότι δεν είναι απλως ασημοι μικροαστοι αλλα σηματνικοι που θα αλλαξουν τον κοσμο όλο "να είδες; εγω ο Ποκοπίκος που δεν με ξερει η μανα μου αλλαξα λιγακι τον κοσμο! δεν είμαι πια ασημαντος". Απο την αλλη και εμεις οι σχολίαστες είμαστε τόσο αναμαρτητοι στην ιδια ψευδαισθηση;