ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΡΑ

Η Δέσποινα Τσελέντη με τα 19.010 μόρια δεν θέλει την Ιατρική και επέλεξε να σπουδάσει αισθητικός

Η Δέσποινα Τσελέντη με τα 19.010 μόρια δεν θέλει την Ιατρική και επέλεξε να σπουδάσει αισθητικός Facebook Twitter
5

Συγκέντρωσε 19.010 μόρια και σίγουρα ξαφνιάζει καθώς επιλέγει αντί για την Ιατρική, την Αισθητική.

Το όνομά της είναι Δέσποινα Τσελέντη και πρόκειται για αριστούχο των Πανελλαδικών, αλλά η απόφασή της διχάζει αρκετά και θυμίζει μια αντίστοιχη περίπτωση το 2017, αυτή της Μαρίας Χούσου.

Με την βαθμολογία αυτή, το κορίτσι από τα Χανιά θα μπορούσε να εισαχθεί σε όποια σχολή του 3ου Πεδίου επιθυμούσε.

Ενδεικτικά θα μπορούσε να επιλέξει ιατρική σχολή αλλά και οδοντιατρική, φαρμακευτική, βιολογία κλπ.

Η ίδια ωστόσο επέλεξε το τμήμα αισθητικής, στο νεοσύστατο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής όπου εισάγεται πρώτη χάρη στην ατομική της προσπάθεια και την στήριξη γονέων και καθηγητών.

Μιλώντας στο zarpanews κι ενώ το όνειρό της έχει αρχίσει να γίνεται πραγματικότητα, εξηγεί πως οι σπουδές αισθητικής ήταν αυτό που πάντα ήθελε.

Τη ρωτάμε εάν βλέποντας τα μόρια που συγκέντρωσε, οι γονείς ή οι καθηγητές της, προσπάθησαν να της αλλάξουν γνώμη ως προς την επιλογή σχολής: "Όχι, όχι. Με στήριξαν μέχρι το τέλος... Μου είπαν τις επιλογές που είχα αλλά δεν προσπάθησαν να μου αλλάξουν γνώμη, γιατί ήξεραν ότι θέλω μόνο αισθητική. Και ήταν δίπλα μου σε αυτή τη προσπάθεια καθηγητές και οικογένεια!"

*ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Η πιο σωστή αντίδραση για την Δέσποινα με τα 19.010 μόρια που αντί για γιατρός θέλει να γίνει αισθητικός
Ελλάδα
5

ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

σχόλια

3 σχόλια
Το όνομά της είναι Δέσποινα Τσελέντη και πρόκειται για αριστούχο των Πανελλαδικών, αλλά η απόφασή της διχάζει αρκετά Πηγή: www.lifo.grΑς είμαστε λίγο ρεαλιστές. Η κοπέλα συγκέντρωσε αυτά τα μόρια από ΕΠΑΛ. Υπάρχει μεν (καλώς) η νομοθετική ρύθμιση να διεκδικούν θέσεις πανεπιστημιακών σχολών και μαθητές ΕΠΑΛ, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι μπορούν όλοι να ανταπεξέλθουν σε μία απαιτητική σχολή όπως η Ιατρική, ειδικά δε αν μιλάμε για μαθητές με κενά χρόνων, ή για αδύναμους μαθητές. Η κοπέλα έχει μία κλίση, γι' αυτό και ακολούθησε την ανάλογη κατεύθυνση στο ΕΠΑΛ. Πολύ σωστά, λοιπόν, επέλεξε να σπουδάσει κάτι που της αρέσει και της ταιριάζει, κάτι στο οποίο θα μπορεί με ευχαρίστηση να επενδύσει προσωπικό χρόνο και να γίνει καλή και το οποίο μπορεί να της προσφέρει και την ανάλογη επαγγελματική αποκατάσταση.
Αυτό ισχύει, ένας άριστός μαθητής δεν γίνεται άριστος φοιτητής και το αντίθετο. Έχω πολλούς γνωστούς που πέρασαν σε πρωτοκλασσάτες σχολές και δεν τις έβγαλαν ποτέ.