ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΡΑ

Η airfast tickets αποσύρει την επίμαχη διαφήμιση απ' την τηλεόραση

Η airfast tickets αποσύρει την επίμαχη διαφήμιση απ' την τηλεόραση Facebook Twitter
47

Μία ημέρα πριν την επίσημη συζήτηση καταγγελίας στο Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας (www.see.gr), σχετικά με τη γνωστή διαφήμιση της airfasttickets "Πού πάει το αγόρι", η εταιρία αποφάσισε από σήμερα Παρασκευή να μην προβάλλει πια στην τηλεόραση το σποτ.

Υπενθυμίζουμε ότι η καταγγελία αφορά στην παραβίαση άρθρων του Ελληνικού Κώδικα Διαφήμισης-Επικοινωνίας, και συγκεκριμένα των εξής:

4.α. Οι διαφημίσεις πρέπει να σέβονται την ανθρώπινη αξιοπρέπεια, και δεν πρέπει να περιέχουν ή να υπαινίσσονται καμιά μορφή διάκρισης, όπως μεταξύ άλλων τη φυλή, την εθνικότητα, την καταγωγή, τη θρησκεία, το φύλο, την ηλικία, την αναπηρία ή τη σεξουαλική ταυτότητα.
4.γ. Οι διαφημίσεις δεν πρέπει να περιέχουν ή να υπαινίσσονται στοιχεία που μπορεί να οδηγήσουν σε βίαιη, παράνομη ή αντικοινωνική συμπεριφορά.
12. Οι διαφημίσεις δεν πρέπει να δυσφημούν, να υποβαθμίζουν ή να επιδιώκουν να γελοιοποιήσουν κανένα άτομο ή ομάδα ατόμων, άλλους διαφημιζόμενους, εταιρεία, οργάνωση, βιομηχανική ή εμπορική δραστηριότητα, επάγγελμα ή προϊόν.

47

ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μπέζος, Μελέτης Ηλίας και Γκοτσόπουλος θυμούνται τα Χριστούγεννα που πέρασαν στον στρατό

TV & Media / Μπέζος, Μελέτης Ηλίας και Γκοτσόπουλος θυμούνται τα Χριστούγεννα που πέρασαν στον στρατό

Οι καλεσμένοι,  Γιάννης Μπέζος, Μελέτης Ηλίας, Δημήτρης Γκοτσόπουλος, μιλούν στην κάμερα της εκπομπής για τις εμπειρίες τους από τα χρόνια που υπηρέτησαν τη θητεία τους
LIFO NEWSROOM
Λαζόπουλος για Νίκο Ρωμανό: «Όλοι έχουν δικαίωμα ν' ακούγονται, ιδιαίτερα όσοι έχουν εκτίσει την ποινή τους»

TV & Media / Λαζόπουλος για Νίκο Ρωμανό: «Όλοι έχουν δικαίωμα ν' ακούγονται, ιδιαίτερα όσοι έχουν εκτίσει την ποινή τους»

«Ήταν πολύ μικρός το βράδυ που σκοτώθηκε ο φίλος του, Αλέξανδρος Γρηγορόπουλος» - Aιχμές για το επιλεκτικό δημόσιο βήμα που συνοδεύεται από δημοσιογραφική επιείκεια σε άλλα πρόσωπα
LIFO NEWSROOM
«Να αντισταθούμε στην κακιστοκρατία»: Μετά από 25 χρόνια, ο Πολ Κρούγκμαν αποχαιρετά τους New York Times

Media / «Να αντισταθούμε στην κακιστοκρατία»: Μετά από 25 χρόνια, ο Πολ Κρούγκμαν αποχαιρετά τους New York Times

Στην τελευταία του στήλη για την εφημερίδα ο επιφανής αρθρογράφος και κάτοχος του Νόμπελ Οικονομίας αναζητά την ελπίδα σε μια εποχή βαθιάς πικρίας και δυσαρέσκειας.
THE LIFO TEAM

σχόλια

6 σχόλια
Ενταξει. Το θεμα ομως ειναι να καταλαβουν οι δημιουργοι/παραγωγοι οτι δε χρειαζεται να αποφευγουν το "γκέι" θεμα, οπως δυστυχως κανουν τα περισσοτερα μεσα απο φοβο του ΕΣΡ κλπαλλα να το προβαλλουν με αξιοπρεπεια...Θελω να πω...χρειαζομαστε διαφημισεις με γκέι περιεχομενο, οχι ομως πια τις καρικατουτρες....ας κοιταξουν λιγο στο εξωτερικο!!!
στην τιβι εκοψαν την ιστορική ομιλία του Ομπαμα, στα καναλια βαζουν προστιμα σε γκευ φιλιά αλλά προβάλουν ακατάπαυστα τρελές...στο ΜΑD kai MTV δουλεύουν χιλιάδες ΛΟΑΤ αλλά στα ομοφοφυλοφιλικά περιεχόμενα μαυρίζει η οθονη, γιατι οι ιδιοκτήτες είναι ομοφοβικοί... Αν δεν αποφασίσουν να συμπεριφέρονται ανθρώπινα, γιατι να φερθούμε ανθρώπινα και όχι ακραία και εμείς οι ΛΟΑΤ σε αυτούς όλους τους κανιβαλους που όποτε τους συμφέρει νομίζουν οτι μπορούν να βγάζουν λεφτά πάνω στην πλάτη μας?
Έλα Λίζα, θα κάνουμε μπανάνα... Το θυμάται κανείς αυτό; Αντίστοιχα κακόγουστο, θεωρώ. Οι διαφημίσεις για τους τηλεφωνικούς αριθμούς που έκλεινες ραντεβού στον ΕΟΠΠΥ δεν προσέβαλαν τους ηλικιωμένους; Δύο μέτρα και δύο σταθμά ακόμη μία φορά!
δηλαδή επειδή δεν κινηθηκαμε για τη μπανάνα και τον εοπυ να μην κινηθούμε ούτε και τωρα? Ποιος σου ειπε εσένα ομως οτι δεν κινηθηκαμε εμεις οι ΛΟΑΤ για την πρώτη διαφημιση?ΑΣΕ ΜΑΣ ΚΟΥΚΛΙΤΣΑ ΜΟΥ. Πόσο μίζερη πια αυτη η χώρα και μετά μας φταίνε οι φασίστες.
Αγαπητέ Εμμανουήλ, άδικα μου επιτίθεσαι τόσο εντόνως. Το ίδιο λέμε! Θα έπρεπε να έχουν αποσυρθεί και οι προηγούμενες διαφημίσεις.Ως τηλεθεατή με προσβάλλουν αντίστοιχα όλες αυτές οι διαφημίσεις που χρησιμοποιούν ιδιαίτερα χαρακτηριστικά ανθρώπων για να προσεγγίσουν την πουριτανή πλειοψηφία των Ελλήνων καταναλωτών. Κάποιες είναι καλοφτιαγμένες και χρησιμοποιούν έξυπνο χιούμορ, ενώ άλλες είναι εντελώς κακόγουστες και προάγουν τη διάκριση.
Ενημερωτικά οι διαφημίσεις του 11+++ και αντιδράσεις είχαν προκαλέσει αλλά και κινήσεις έχουν γίνει, ενδεικτικά:http://xomeritis.blogspot.gr/2012/02/11880.htmlhttp://xomeritis.blogspot.gr/2013/03/11880.htmlΌπως σημειώνουν και άλλα άτομα μου φαίνεται γελοίο να μιλάμε για *λογοκρισία* (καθώς και για 2 μέτρα και 2 σταθμά) όταν η απεικόνιση των lgbt ατόμων στις ελληνικές διαφημίσεις (και όχι μόνο διαφημίσεις, βέβαια)είναι εντελώς μονοσδιάστατη και προάγει κατ' αποκλειστικότητα 100% αρνητικά στερεότυπα, με κύριο σκοπό τη γελοιοποίηση.Επίσης το ότι μπορεί να μας ενοχλούν διάφορες διαφημίσεις λόγω, ας πούμε, του σεξιστικού (θυμάστε την εμετική της germanos http://www.youtube.com/watch?v=6kQhzPziRFs,επίσης προκάλεσε εύλογες αντιδράσεις) ή ageism χαρακτήρα, αυτό δεν αναιρεί την όποια θεμιτή αντίδραση, μπροστά στα σκουπίδια.