Με φιλόδοξο στόχο να διπλασιάσει τα έσοδά της και να φτάσει σε κεφαλαιοποίηση 1 τρισ. δολαρίων έως το 2030, η Netflix επιβεβαιώνει τη δυναμική της ως ο παγκόσμιος ηγέτης στο streaming.
Το αποκαλυπτικό ρεπορτάζ της Wall Street Journal φέρνει στο φως τις εσωτερικές στοχεύσεις που παρουσίασε η εταιρεία στη φετινή ετήσια επιχειρηματική της επισκόπηση.
Όπως αποκάλυψε η Wall Street Journal, τα στελέχη της Netflix μοιράστηκαν με ανώτατα μέλη του προσωπικού στόχους που περιλαμβάνουν:
- Διπλασιασμό των εσόδων, από 39 δισ. δολάρια το 2024 σε περίπου 80 δισ. δολάρια έως το 2030.
- Τριπλασιασμό των λειτουργικών της κερδών από τα 10 δισ. δολάρια.
- Έσοδα ύψους 9 δισ. δολαρίων από τη διαφημιστική δραστηριότητα μέχρι το τέλος της δεκαετίας.
Η πλατφόρμα, που αριθμούσε 301,6 εκατομμύρια συνδρομητές παγκοσμίως στο τέλος του 2024, στοχεύει να αγγίξει τους 410 εκατομμύρια μέχρι το 2030, σύμφωνα με τις πηγές που επικαλείται η WSJ.
Στροφή στη διεθνή αγορά και στην οικονομική αξιοποίηση των διαφημίσεων
Καθώς η ανάπτυξη στις ΗΠΑ παρουσιάζει επιβράδυνση, η Netflix σχεδιάζει να επενδύσει περαιτέρω σε αγορές με υψηλή διείσδυση ευρυζωνικού διαδικτύου, όπως η Ινδία και η Βραζιλία. Η Wall Street Journal επισημαίνει πως το ενδιαφέρον της εταιρείας στρέφεται πλέον έντονα προς το εξωτερικό, αναζητώντας νέα αναπτυξιακά πεδία.
Παράλληλα, η διαφημιστική δραστηριότητα αποκτά στρατηγική σημασία. Το πακέτο με διαφημίσεις, που εισήχθη το 2022, συγκεντρώνει πλέον σχεδόν το 43% των νέων εγγραφών στις ΗΠΑ, ενώ η Netflix ετοιμάζεται να αντικαταστήσει τη συνεργασία της με τη Microsoft με δική της τεχνολογική υποδομή για διαφημίσεις εντός του Απριλίου.
Σύμφωνα με την Wall Street Journal, τα στελέχη της εταιρείας εμφανίστηκαν αισιόδοξα, παρά τις αυξανόμενες ανησυχίες στη Wall Street για ύφεση και επιπτώσεις από την εμπορική πολιτική Τραμπ. Αν και αναγνώρισαν τον πιθανό αντίκτυπο των νέων δασμών, εκτίμησαν πως το streaming ενδέχεται να αποδειχθεί πιο ανθεκτικό σε περιόδους οικονομικής ύφεσης, καθώς οι καταναλωτές στρέφονται στην ψυχαγωγία κατ’ οίκον.
Στο πλαίσιο αυτό, η Netflix προγραμματίζει φαντασμαγορική παρουσίαση για διαφημιστές στη Νέα Υόρκη στις 14 Μαΐου, ενόψει της ετήσιας περιόδου αγοραπωλησίας τηλεοπτικού διαφημιστικού χρόνου.
Netflix: Εδραιωμένη πρωτοκαθεδρία στην αγορά
Η Wall Street Journal σημειώνει ότι η Netflix έχει εδραιώσει τη θέση της με κινήσεις όπως ο περιορισμός της κοινής χρήσης κωδικών, η σταδιακή αύξηση των τιμών και η είσοδός της στις ζωντανές μεταδόσεις. Την ώρα που οι ανταγωνιστές της παλεύουν με την κατάρρευση του παραδοσιακού καλωδιακού μοντέλου, η Netflix βλέπει τη μετοχή της να καταγράφει άνοδο άνω του 50% σε ετήσια βάση.
Σε μια εποχή που το παγκόσμιο τοπίο της ψυχαγωγίας μεταβάλλεται ραγδαία, η πλατφόρμα δείχνει αποφασισμένη όχι απλώς να διατηρήσει την ηγετική της θέση, αλλά να κατακτήσει και τον θρόνο των «τεχνολογικών τιτάνων» του τρισεκατομμυρίου – όπως αποκαλύπτει εκτενώς η Wall Street Journal.