Η μοναδική δασκάλα της Γαύδου έφυγε απροειδοποίητα - Τι καταγγέλλει η δήμαρχος του νησιού

Η μοναδική δασκάλα της Γαύδου έφυγε απροειδοποίητα - Τι καταγγέλλει η δήμαρχος του νησιού Facebook Twitter
11

Χωρίς δασκάλα έμεινε το μοναδικό σχολείο στην ακριτική Γαύδο καθώς, όπως καταγγέλλει η δήμαρχος του νησιού Ευαγγελία Καλλίνικου, η αναπληρώτρια δασκάλα που είχε τοποθετηθεί εγκατέλειψε τη θέση της απροειδοποίητα. 

Σύμφωνα με την ανάρτηση της κα Καλλίνικου στον προσωπικό της λογαριασμό στο facebook, «η δασκάλα, αποφάσισε να μην ξαναέρθει στο σχολείο χωρίς να ενημερώσει κανένα».

Παρά το γεγονός πως στην αρχική ανάρτηση η δήμαρχος κατηγορεί την δασκάλα για επιπόλαιη συμπεριφορά, σε σχόλιο της έσπευσε να προσθέσει: «Να μην αδικούμε κανένα. Δεν δήλωσε η κοπέλα Γαύδο. Ήταν τελευταία στα μόρια και την έστειλαν χωρίς να το έχει επιλέξει».

«Από εκεί και πέρα όμως οι δέκα μέρες μέχρι την βελτίωση θέσης και να βγει η επόμενη σειρά αναπληρωτών για να υποστηρίξει τα καθήκοντα της δεν είναι και τόσο τραγικό με σπίτι έτοιμο χωρίς έξοδα κ.λπ από την Αυτοδιοίκηση».

Αναλυτικά η ανάρτηση της δημάρχου του νησιού:

 

«Νομίζαμε ότι καλύφθηκε η θέση της δασκάλας στο σχολείο της Γαύδου, η οποία αποφάσισε να μην ξαναέρθει στο σχολείο χωρίς να ενημερώσει κανένα, ούτε γονείς ούτε Δήμο, ούτε πρωτοβάθμια μέχρι και αυτή τη στιγμή. Ο εκπαιδευτικός έχει ευθύνη για το μέλλον παιδιών και οφείλει να κλειδώνει την επιπόλαιη συμπεριφορά στο σπίτι του πριν αναλάβει καθήκοντα έστω και για μια μέρα. Ο αγώνας για το δικαίωμα των παιδιών των ακριτικων νησιων στην εκπαίδευση δεν θα σταματήσει μέχρι να δικαιωθεί. Οι περιοχές με ιδιαιτεροτητες οφείλουν να βγαίνουν σε λίστα από μόνα τους ώστε να τους δίνεται η δυνατότητα να λειτουργούν».

Ελλάδα
11

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πέθανε ο Νίκος Ψιλάκης, ο σημαντικότερος καταγραφέας της κρητικής διατροφής

Ελλάδα / Πέθανε ο Νίκος Ψιλάκης, ο σημαντικότερος καταγραφέας της κρητικής διατροφής

Ο δημοσιογράφος και συγγραφέας άφησε την τελευταία του πνοή σε ηλικία 69 ετών - Τα βιβλία του είναι μνημειώδεις εκδόσεις για το φαγητό, τις λαϊκές τελετουργίες και τα μοναστήρια της Κρήτης που διασώζουν και προωθούν τον ελληνικό πολιτισμό
LIFO NEWSROOM
Αμπελόκηποι: Στο «μικροσκόπιο» της Αντιτρομοκρατικής παρέα νεαρών πρώην φοιτητών στο Πολυτεχνείο Πάτρας

Ελλάδα / Αμπελόκηποι: Στο «μικροσκόπιο» της Αντιτρομοκρατικής παρέα νεαρών πρώην φοιτητών στο Πολυτεχνείο Πάτρας

Τι γνωρίζουμε για το θύμα έκρηξης - Κατασχέθηκαν περούκες και μάσκες από την Αντιτρομοκρατική - Τι αναζητά η Αντιτρομοκρατική για την παρά από το Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών του Πολυτεχνείου της Πάτρας
LIFO NEWSROOM
Το βακτήριο «λεγιονέλλα» εντοπίστηκε στο νερό της φοιτητικής εστίας του ΕΚΠΑ

Ελλάδα / Το βακτήριο λεγιονέλλα εντοπίστηκε στο νερό της φοιτητικής εστίας του ΕΚΠΑ

Ο σύλλογος προειδοποιεί τους φοιτητές να αποφύγουν τη χρήση ζεστού νερού μέχρι νεωτέρας - Το βακτήριο μπορεί να μεταδοθεί και μέσω του ντους και προκαλεί σοβαρή λοίμωξη του αναπνευστικού
LIFO NEWSROOM

σχόλια

5 σχόλια
Δεν θεωρώ σωστή τη στάση της Δημάρχου να ψέγει δημόσια την εκπαιδευτικό για "επιπολαιότητα". Κανένας άνθρωπος, και μάλιστα πολύτεκνος, δεν παραιτείται από το δικαίωμα εργασίας για ένα χρόνο από επιπολαιότητα.Η κοπέλα αυτή εικάζω ότι είχε τοποθετηθεί στα Χανιά και σίγουρα δεν θα ήταν η μόνη. Με κριτήριο την πολυτεκνία της ίσως ήλπιζε σε πιο ευνοϊκή τοποθέτηση, και όταν δεν την πήρε, παραιτήθηκε.Η κοπέλα αυτή ήταν αναπληρώτρια, όπερ σε φυσιολογικές συνθήκες αναπληρώνει κάποιον μόνιμο συνάδελφο (σε περίπτωση μακρόχρονης άδειας ασθενείας, εγκυμοσύνης κτλ.) Αυτός θα έπρεπε να είναι ο ρόλος των αναπληρωτών. Εάν ο συνάδελφος που είχε την οργανική έχει μετατεθεί, γιατί δεν διορίστηκε άλλος μόνιμα στη θέση του; Γιατί δεν σας ενοχλεί που η Παιδεία σε όλη την επαρχία στηρίζεται πάνω σε αναπληρωτές; Γι αυτό ακριβώς κάποιες θέσεις πρέπει να είναι μόνιμες. Δεν αποκλείει το να απολυθεί κάποιος όταν συντρέχει σοβαρός λόγος. Εξασφαλίζει μόνιμη κάλυψη σε νευραλγικούς τομείς όπως η υγεία και η Παιδεία.Τώρα βέβαια θα μου αντιτάξετε ότι η κυρία είναι λειτουργός και θα έπρεπε πάνω από όλα να βάλει το καθήκον της. Δείξτε το στην πράξη ότι είμαστε λειτουργοί. Φερθείτε μας σαν τέτοιους, πληρώστε μας σαν τέτοιους, σεβαστείτε μας σαν τέτοιους. Κανείς δεν πρέπει να υποχρεούται να παραμείνει σε μια θέση στην οποία για χ, ψ, λόγους δεν μπορεί να ανταποκριθεί. Η άμεση κάλυψη της θέσης είναι ευθύνη του κράτους, άλλωστε, όπως μας υπενθυμίζετε συχνά, "τόσοι περιμένουν".
Ως εργαζόμενος του κλάδου έχω να πω τα εξής: οι αναπληρωτές συμπληρώνουμε μια αίτηση προτίμησης περιοχών αφού προσληφθούμε. Η κοπέλα ως τριτεκνη είχε προτεραιότητα, δε ξέρω τι λάθος έγινε/έκανε και βρέθηκε εκεί. Ίσως πήγε για τα μόρια. Ίσως δεν ήξερε και τα έβαλε κατά τύχη (δεν είχε ξαναδουλέψει) ή ίσως πίστευε ότι θα τα κατάφερνε. Επίσης, ακούστηκε στους κύκλους των εκπαιδευτικών ότι οι συνθήκες ήταν άθλιες. Στις τουαλέτες πήγαιναν τουρίστες, το σπίτι που της έδωσε ο δήμος ήταν τρωγλη κλπ. Συν του ότι είχε και τρία μικρά παιδιά, δε θέλει και πολυ να πεις τέλος. Από κει και πέρα, φαντάζομαι υπέβαλλε παραίτηση απλά θέλει μια διαδικασία. Όχι, δεν είναι σαν τον ιδιωτικό που πρέπει να ενημερώσεις νωρίτερα καθώς δεν υπάρχει κανείς να σε αντικαταστήσει (εσένα τον αναπληρωτή που καλύπτεις μόνιμα άδεια θέση). Πρέπει να περιμένει το σχολείο την επόμενη φάση. Δηλώνεις παραίτηση και φεύγεις. Δε ξέρουμε πότε ενημερώθηκε η πρωτοβάθμια και αν ενημέρωσε το σχολείο. Επίσης, θέλω,τελειώνοντας να σημειώσω τρία πράγματα: 1. Δεν είμαστε μόνιμοι, μη μας πυροβολείτε για τα προνόμια μας. Απολυομαστε Ιούνιο,είμαστε ιδιωτικού δικαίου. Δεν πληρωνόμαστε καλοκαίρι. 2. Μας προσλαμβάνουν και πρέπει την άλλη μέρα να πάμε οπουδήποτε. Είμαι από Βέροια και πρέπει αύριο να είμαι Γαύδο. Δεν έχω και πολύ χρόνο να σκεφτώ τα πρακτικά. 3. Πληρωνόμαστε 820 ευρώ μέχρι να δουλέψεις κάποια χρόνια ώστε να ανεβουμε κλιμάκιο. Πάμε όπου πάμε με τα δικά μας λεφτά, σε 2 μέρες όπως είπα, να βρούμε σπίτι για έξι μήνες( δεν μας τα νοικιάζουν φυσικά) , να πληρώσουμε εγγυήσεις, δεη κλπ μέχρι να πληρωθουμε. 3. Η λύση είναι οι διορισμοί. Αναπληρώνουμε τους εαυτούς μας. Δεν υπάρχει δάσκαλος στη Γαύδο που πχ αρρώστησε και πήγε η αναπληρώτρια. Απλά δεν υπαρχει. Ενημερωθείτε και στηρίξτε μας..Και φυσικά δεν είμαι αχάριστη, ξέρω τα υπέρ του κλάδου μας. Αλλά δεν έχουμε τα προνόμια των μόνιμων, ούτε άδεια κυησης δικαιούμαστε,ούτε καν του ιδιωτικού τομέα. Και ναι, έχω γνώση των προβλημάτων και ναι άμα δε μου αρέσει θα πάω αλλού, ήδη πολλοί ψάχνουν μια κανονική δουλειά και πολλοί παραιτούνται.. (Για να προλάβω τυχόν σχόλια)
Συμφωνώ και επαυξάνω. Απλώς θα ήθελα να σημειώσω πως ακόμη και αν είχαμε τα προνόμια των μόνιμων δεν θα έδινε πάτημα σε κανέναν να μας "πυροβολησει". Το βασικό έξτρα προνόμιο θα ήταν το αυτονόητο που ισχύει στον ιδιωτικό τομέα δηλαδή άδεια κυήσεως. Όσο για τον μισθό το καλοκαίρι που είναι 2 δεν το θεωρώ προνόμιο.
Προφανώς η δασκάλα επιτελεί κοινωνικό λειτούργημα που σημαίνει μπαίνω σε παιδαγωγική σχολή και περιμένω διορισμό δίπλα στο σπίτι. Αν δεν ήθελε να πάει στη Γαύδο θα μπορούσε πολύ απλα να αρνηθεί για να βρεθεί ο αμέσος επόμενος που δεν έχει πρόβλημα . Λυπάμαι τα παιδιά που θα βρεθούν στο δρόμο της.
Αν δεν είχε περιθώρια να αρνηθεί, φταίει το σύστημα με τα μόρια. Δεν ξέρω τι έντυπο συμπληρώνουν, αλλά δεν μπορούν να πάνε όλοι στην Μύκονο (ούτε θέλουν).Εγώ δεν κατάλαβα γιατί έφυγε απροειδοποίητα; Τόσο δύσκολο της ήταν να υποβάλει μια αξιοπρεπή παραίτηση;
Σίγουρα το εκπαιδευτικό σύστημα μπάζει όπως το σύνολο της δημόσιας διοίκησης, επίσης μπορεί να έτυχε κάτι προσωπικό και ανθρώπινο, αλλά το να παρατάει έτσι απροειδοποίητα τα παιδάκια χωρίς να δώσει λογαριασμό ?
... και τα μυαλά στα κάγκελα.Οτι νάναι, όπως νάναι, αρκεί να κατηγορήσουμε τους "τεμπεληδες" δημόσιους υπάλληλους, προκειμένου να αποδείξουμε εμείς την ανώτερη ανωτερότητα μας.Τιγκαριμένη η Ελλάδα από εργατικούς και ευσυνείδητους ιδιωτικούς υπάλληλους, γι' αυτό και η οικονομία μας έχει απογειωθεί σε γαλαξιακά επίπεδα.Θα αποκαλύψω τωρα μερικά φοβερά και τρομερά κρατικά μυστικά - διαδώστε τα πριν τα κατεβάσουν.Ετσι για να ξέρουμε πως λειτουργεί ένα κράτος.1) Στο υπουργείο Παιδείας υπάρχει μια υπηρεσία που είναι υπέυθυνη για την κατανομή των εκπαιδευτικών. Αποφασίζει δλδ ότι ο Μήτσος θα πάει στην Μύκονο, ο Κώστας στην Γαύδο κ.ο.κ.2) Ο ΝΟΜΟΣ δίνει στον/στην (κάθε) εκπαιδευτικό το δικαίωμα να ζητήσει απόσπαση ή μετάθεση. Τώρα μερικοί μπορεί να θεωρούν τους εκπαιδευτικούς σαν δούλους (η αλήθεια είναι ότι πληρώνονται σαν να ήταν δούλοι), αλλά ο νόμος δεν τους θεωρεί δούλους. Οχι ακόμα και όχι επίσημα.Όσο λοιπόν ο νόμος ισχύει, υπάρχουν μερικά δικαιώματα. Και ένα από αυτά είναι το να ζητήσεις να πας αλλού.3) Η υπηρεσία του υπουργείου αποφασίζει αν θα κάνει μια αίτηση απόσπασης / μετάθεσης δεκτή. Αν μια απόσπαση γίνει δεκτή, η υπηρεσία ΞΕΡΕΙ ότι από εκεί που θα φύγει ο εκπαιδευτικός, θα δημιουργηθεί ένα κενό.4) Σύμφωνα με τον νόμο, η υπηρεσία του υπουργείου οφείλει να καλύψει όλα τα κενά σε όλα τα σχολεία της Ελλάδας. Το αν θα το κάνει, πότε θα το κάνει, πως θα το κάνει, είναι - θεωρητικά - δική της αρμοδιότητα.Πρακτικά, αποφασίζει ο τσίπρας. Αν ο τσίπρας προτιμάει να δώσει τα λεφτά στους ολιγάρχες για να φτιάξουν γήπεδα, η υπηρεσία δεν έχει λεφτά για να καλύψει τα κενά στα σχολεία.Αυτός είναι και ένας προφανής λόγος που οι δάσκαλοι πηγαίνουν να καλύψουν τα κενά Νοέμβρη / Δεκέμβρη (να γλυτώνουμε μισθούς).5) Σύμφωνα με τον νόμο, ο διοικητικός προϊστάμενος των εκπαιδευτικών είναι οι υπηρεσίες του υπουργείου Παιδείας. Και ΟΧΙ ΟΙ ΔΗΜΑΡΧΟΙ.Και για όσους ακόμα δεν κατάλαβαν: Ο κάθε εργαζόμενος έχει ΔΙΚΑΙΩΜΑ να μην είναι ευχαριστημένος με την θέση εργασίας του. Επίσης έχει ΔΙΚΑΙΩΜΑ να ζητήσει αλλαγή. Οσο και αν μερικοί θεωρούν τους εκπαιδευτικούς σαν δούλους, δεν είναι. Υπάρχουν νόμοι και δικαιώματα.Από εκεί και μετά, ο εκπαιδευτικός μιλάει με το υπουργείο Παιδείας, επειδή αυτός είναι ο προιστάμενος του. Αν το υπουργείο το επιτρέψει, ο εργαζόμενος φεύγει από την θέση Α και πηγαίνει στην θέση Β.Και δεν έχει ΚΑΜΜΙΑ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ να ενημερώσει ούτε τον δήμαρχο ούτε κανέναν άλλον - εκτός από τον προιστάμενο του.Επίσης ο εκπαιδευτικός δεν έχει ΚΑΜΜΙΑ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑ για να αποφασίσει το πως θα καλυφθεί το κάθε κενό στα σχολεία. Για το τελευταίο απευθυνθείτε με εμπιστοσύνη στην κυβερνησάρα μας.
Αν ο τσίπρας προτιμάει να δώσει τα λεφτά στους ολιγάρχες για να φτιάξουν γήπεδα Πηγή: www.lifo.grΘα συμφωνήσω μαζί σου. Εξοργίζει το ότι ο Κόκκαλης πήρε γήπεδο για 50 χρόνια δωρεάν και ο Μελισσανίδης χωρίς να δώσει €.
Θες τον δάσκαλο επαίτη. Με μια βαλίτσα στο χέρι. Χωρίς προσωπική ζωή. Χωρίς δικά του παιδιά. Να τρέχει κάθε χρόνο να καλύψει τρύπες του κράτους απ' άκρη σε άκρη. Σε 2 μέρες. Εισητηρίων για την άλλη άκρη της Ελλαδας. Ντουλάπες,ρούχα, βιβλία. Να τρέχει σε ψυχίατρο να του σκάει το 50ρι. Να τρέχει σε παθολόγο κι άλλο 50ρι. Να ψάχνει απεγνωσμένα μια τρύπα 400 ευρώ να μείνει (γιατί τρύπες του προσφέρονται για το διάστημα που θα μείνει εκεί). 400 ευρώ δηλαδή το μισό μισθό του! Και μετά φυσικά να μπει με το χαμόγελο στην τάξη και να δώσει την ψυχή του στα παιδιά σου για τις επόμενες 6 ωρες. Μας τιμωρειτε επειδή επιλέξαμε να σπουδάσουμε αυτό που θέλαμε? Επειδή αποφασίσαμε να ασκήσουμε αυτό το λειτούργημα που εσάς φαντάζει τόσο εύκολο και απλό! Έχω τόσα να πω αλλά πνίγονται. Πνίγονται από την αδικία του κόσμου που αρνείται να δει κάποια πράγματα. Όλοι είναι το ίδιο ε? Ποσό βολεύει το τσουβαλιασμα. Τα κάνεις όλα ένα ρίχνεις ένα από στο διάολο και ξενιαζεις.