Η Άζια Αρτζέντο παραδέχεται τελικά ότι έκανε σεξ με τον ανήλικο Τζίμι Μπένετ και περιγράφει τι και πώς έγινε

Η Άζια Αρτζέντο παραδέχεται τελικά ότι έκανε σεξ με τον ανήλικο Τζίμι Μπένετ και περιγράφει τι και πώς έγινε Facebook Twitter
8

Μετά από μήνες κατηγορηματικών διαψεύσεων, η Άζια Αρτζέντο άλλαξε στάση και παραδέχθηκε δημοσίως ότι το 2013 είχε σεξουαλικές επαφές με τον τότε ανήλικο ηθοποιό Τζίμι Μπένετ.  

Κατά τη διάρκεια ενός τηλεοπτικού σόου στην Ιταλία χθες, η 42χρονη ηθοποιός μίλησε ανοιχτά για την σχέση της με τον 17χρονο συνάδελφό της, που την είχε κατηγορήσει για σεξουαλική κακοποίηση.

Ο 22χρονος πλέον Μπένετ, είχε περιγράψει σε πρόσφατη συνέντευξή του τις απρεπείς κινήσεις της Ιταλίδας ηθοποιού που οδήγησαν στη σεξουαλική επίθεση. «Με φίλησε. Έβαλε τα χέρια της πάνω μου, με έσπρωξε στο κρεβάτι και μου έβγαλε το παντελόνι». 

Στην Καλιφόρνια, όπου έλαβε χώρα η επαφή, η ελάχιστη ηλικία συναίνεσης για σεξουαλική συνεύρεση είναι τα 18 χρόνια. 

Απαντώντας στον Μπένετ, η Αρτζέντο διέψευσε τον ηθοποιό και μουσικό, και παρουσίασε τη (νέα) δική της εκδοχή για το περιστατικό. 

«Άρχισε να με φιλά και να με αγγίζει, όχι όπως ένα παιδί φιλά τη μητέρα του - όπως τον έβλεπα εγώ - αλλά όπως κάνει ένα αγόρι με έξαρση ορμονών. Αυτό με πάγωσε», δήλωσε χθες η Αρτζέντο, που μέχρι πρότινος αρνείτο οποιαδήποτε περίπτυξη με τον Μπένετ. 

«Κυριολεκτικά πήδηξε πάνω μου. Ήταν πάνω μου και τελείωσε. Εγώ δεν ένιωσα τίποτα. Δεν αντέδρασα γιατί για μένα ήταν αδιανόητο. Μου είπε ότι ήταν μία φαντασίωση που είχε από τα 12. Για αυτόν ήμουν ένα τρόπαιο που ήθελε να κερδίσει». 

Σύμφωνα πάντα με την Αρτζέντο, τους επόμενους μήνες λάμβανε τακτικά απρεπείς φωτογραφίες από τον Μπένετ, μέσω  Snapchat. Όπως είπε, αναγκάστηκε να κόψει κάθε επαφή μαζί του επειδή ήταν «προβληματικός». 

Όπως αποκάλυψαν το καλοκαίρι οι New York Times, ο 22χρονος πλέον Μπένετ είχε απειλήσει πριν μερικούς μήνες την Αρτζέντο, ότι θα κατέθετε μήνυση σε βάρος της για σεξουαλική κακοποίηση, υποστηρίζοντας πως το γεγονός του προκάλεσε πληθώρα ψυχολογικών προβλημάτων, καθιστόντας τον ανίκανο να δουλέψει.

Ο νεαρός ηθοποιός είχε ζητήσει 3,5 εκατομμύρια δολάρια για να κρατήσει το στόμα του κλειστό και να μην αποκαλύψει στη Δικαιοσύνη και στα Μέσα Ενημέρωσης την σεξουαλική του σχέση με την Αρτζέντο.

Σύμφωνα με την εφημερίδα, η 42χρονη ηθοποιός, που είχε κατηγορήσει τον παραγωγό ταινιών του Χόλιγουντ Χάρβεϊ Γουάινστιν για βιασμό, προχώρησε σε οικονομικό συμβιβασμό ύψους 380.000 δολαρίων με τον Μπένετ. 

Η ίδια υποστήριξε τότε πως ο τότε σύντροφός της, Άντονι Μπουρντέν, είχε καταθέσει αυτά τα χρήματα στον Μπένετ για να τον βοηθήσει με τα οικονομικά του προβλήματα και όχι για να εξαγοράσει τη σιωπή του. 

«Αυτό που με πλήγωσε περισσότερο ήταν ότι με αποκαλούσαν παιδόφιλη, είπε η ηθοποιός, που πέρυσι υπήρξε μία από τις εμβληματικές φιγούρες του κινήματος #MeToo, αποκαλύπτοντας τον βιασμό της, σε ηλικία 21 ετών, από τον Αμερικανό παραγωγό ταινιών Χάρβεϊ Γουάινστιν.  

Η Αρτζέντο κατηγόρησε το Γουάινστιν ότι την βίασε στο δωμάτιο του ξενοδοχείου του, το 1997, κατά τη διάρκεια του φεστιβάλ των Καννών. Το σκάνδαλο πήρε τεράστιες διαστάσεις με δεκάδες γυναίκες να κατηγορούν αναρίθμητους ηθοποιούς, σκηνοθέτες και παραγωγούς για σεξουαλική κακοποίηση. 

Αρτζέντο και Μπένετ είχαν γνωριστεί κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων του φιλμ "The Heart Is Deceitful Above All Things" το 2004.

Πολιτισμός
8

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Πολιτισμός / Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

 «Θα ήθελα να μιλήσουμε περισσότερο για μια εταιρική σχέση παρά να συζητήσουμε για την ιδιοκτησία»: Για το αίτημα επιστροφής των Γλυπτών του Παρθενώνα στην Αθήνα μίλησε ο επικεφαλής του Βρετανικού Μουσείου
LIFO NEWSROOM
Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Πολιτισμός / Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Το κόσμημα φέρει ιστορική σημασία, καθώς θεωρείται ότι περιλαμβάνει μερικά από τα αυθεντικά διαμάντια του θρυλικού "κολιέ των διαμαντιών" που βρέθηκε στο επίκεντρο σκανδάλου τη δεκαετία του 1780
LIFO NEWSROOM
Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Πολιτισμός / Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Με αφορμή τα 35 χρόνια από την Πτώση του Τείχους (09.11.89) μια φωτογραφική έκθεση με τίτλο «Dream on- Βερολίνο, δεκαετία του 90» αποτυπώνει την κρίσιμη αυτή δεκαετία μετάβασης ανάμεσα στο παρελθόν και το αβέβαιο μέλλον, την αισιοδοξία και το φόβο για το νέο Βερολίνο
ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΒΕΡΟΛΙΝΟ
Η σπουδαία επανεκκίνηση της Καμεράτα ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών

Μουσική / Η συγκινητική επανεκκίνηση της Καμεράτας

Τέσσερα χρόνια, δύο νομοθετικές παρεμβάσεις, τρεις υπουργικές αποφάσεις και μία εκκαθάριση χρειάστηκαν ώστε να μπορέσει η Καμεράτα-Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής να κάνει restart και να επανέλθει ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ

σχόλια

6 σχόλια
αφου,λοιπον,κυρια μου,αυτος ηταν ο θυτης και εσυ το θυμα,γιατι δεν τον κατηγγειλες τοτε; τι; τον φοβηθηκες; δεν ηταν ο weinstein,με τη δυναμη και το κυρος να σου καταστρεψει την καρριερα! ενα παλιοπαιδο με καθολου σεβασμο σε σενα και τις γυναικες ειναι! ας τον εκλεινες μεσα για βιασμο κι ας ξεκινουσες ΤΟΤΕ το metoo και να επαιρνε σειρα ο weinstein και οι υπολοιποι! αφου ειχες δικιο,γιατι ενεκυψες στον εκβιασμο του;Υ.Γ παντως,για βιασμος δεν φαινεται διοτι η ασια λεει:"ηταν πανω μου και τελειωσε",ενω ο βιασμος περιγραφεται(και ειναι):"ειναι μεσα μου και τελειωσε". απ'οσο ξερω τουλαχιστον,διοτι νομικος δεν ειμαι.
Το πρόβλημα δεν ειναι ο νεαρός. Ηξερε τί έκανε, ήξερε πολύ καλά γιατί το έκανε, και άν δεν του άρεσε θα μπορούσε να το σταματήσει και να σηκωθεί και να φύγει. Ακριβώς τα ίδια ισχύουν και για την Αρτζέντο με τον Weinstein. Ούτε δεμένη την είχε, ούτε την είχε βάλει κάτω με το ζόρι. Για την καριέρα της το έκανε. Το θέμα είναι ότι εδώ έχουμε ένα textbook case υποκρισίας. Πολύ μ’αρέσει όμως το πως στρπατσαρίστικε το poster girl του #metoo
Αρα σύμφωνα με τα του #meetoo φτάει η ίδια διότι με την δύναμη και τa privilledges της εκμεταλλεύτηκε το αθώο ανήλικο θύμα της, έτσι? Το οποίο θύμα btw δεν είχε προφανώς ΚΑΜΙΑ άλλη επιλογή απ’το να της κάτσει. Οπότε κανονικά η κυρία αυτή θα έπρεπε να είναι τελιωμένη υπόθεση. Οσο στοίχημα θέλετε όμως ότι οι φεμίνιστριες (ναι υπάρχουν ακόμα μερικές) θα πούνε ότι ξέρετε δεν πάει έτσι
Δεν ξέρουμε τι ακριβώς έγινε , γιατί δεν ήμασταν μπροστά . Μόνο από τα στοιχεία , που βγήκαν στη φόρα , μπορούμε , μόνο να εικάσουμε τι περίπου έγινε. Λοιπόν, έχουμε έναν νεαρό 17 χρονών, όχι παιδί δηλαδή και όπως είναι κοινώς αποδεκτό , οι άνθρωποι στα 17 είναι πόδια με κάβλες (δε λέω με ορμόνες γιατί δεν είναι το ίδιο ). Μια γυναίκα 42 ετών, στα καλύτερα της, διακεκριμένη, γνωστή κτλ την πέφτει στον 17. Αυτός βγαίνει μετά από 5 χρόνια σε ένα ιταλικό (έχει σημασία ως προς το κύρος) κανάλι και λέει ότι ένιωσε τρομερά άσχημα ,ότι του κατέβασε το παντελόνι και άλλες γελοιότητες. Οκ , μπορεί να μην του άρεσε το σεξ μαζί της, μπορεί να σκέφτηκε ότι αυτή έχει τα μέσα..... αλλά βιασμό; Το στυλ του τύπου ήταν , λίγο πριν την επέμβαση αλλαγής φύλου, (το λέω ακραία)...... μάλλον δεν ήταν το πρόβλημα του , που του την έπεσε η Αρζέντο
Καλά όποιος πίστευε ότι η Αζια δεν είχε συμμετάσχει σε αυτό μάλλον δεν ξέρει να "κόβει" τις γυναίκες. Αλλά ρε μεγάλε Τζίμι, μην το ξεφτιλίζεις κι εσύ τελείως. Κάνε ένα σταυρο στον βούδα που είχες την τύχη να το ζήσεις, πάρε τα 300 χιλιάρικα και τράβα στην ευχή του θεού.