Η Κίρα Νάιτλι περιγράφει με ωμό ρεαλισμό τη γέννηση της κόρης της για να επιτεθεί στην Κέιτ Μίντλετον

Η Κίρα Νάιτλι περιγράφει με ωμό ρεαλισμό τη γέννηση της κόρης της για να επιτεθεί στην Κέιτ Μίντλετον Facebook Twitter
6

Η Κίρα Νάιτλι γέννησε την κόρη της τον Μάιο του 2015, μια ημέρα πριν η Κέιτ Μίντλετον γεννήσει την πριγκίπισσα Σάρλοτ.

Αυτή η χρονική συγκυρία, αποτελεί το κεντρικό θέμα σε ένα δοκίμιο με τίτλο «Το αδύναμο φύλο» που υπογράφει η ηθοποιός για τη φεμινιστική συλλογή «Φεμινίστριες μην φοράτε ροζ (και άλλα ψέματα)».

Η ηθοποιός αναφέρεται κυρίως στα διπλά στάνταρτς της κοινωνίας αλλά και του Χόλιγουντ για τις γυναίκες, όμως ένα από τα αποσπάσματά έχει ξεχωρίσει.

Τα όσα αφηγείται με ωμό ρεαλισμό η Νάιτλι, έχουν προκαλέσει αίσθηση καθώς η σταρ του Χόλιγουντ βάζει στο στόχαστρό της την Μίντλετον.

Σχολιάζοντας το πώς εμφανίστηκε μπροστά σε όλο τον πλανήτη, μετά το τοκετό της η Μίντλετον, παραθέτει τη δική της εμπειρία.

Η Κίρα Νάιτλι περιγράφει με ωμό ρεαλισμό τη γέννηση της κόρης της για να επιτεθεί στην Κέιτ Μίντλετον Facebook Twitter

«Ο κόλπος μου χωρίστηκε στα δύο. Βγήκες από μέσα μου με τα μάτια σου ανοιχτά και τα χέρια στον αέρα. Ουρλιάζοντας... Σε έβαλαν πάνω μου. Ήσουν καλυμμένη με αίμα και σμήγμα (vernix). Το κεφάλι σου ήταν δύσμορφο μετά τη διαδρομή από το κανάλι γέννησης. Έτρεμες και η ανάσα σου ήταν πνιγμένη».

Στη συνέχεια περιγράφει το πώς έσπασαν τα νερά αφήνοντας τα αγαπημένα της παπούτσια μούσκεμα και κολλώδη και την πρώτη φορά που θήλασε την κόρη της. «Γράπωσες αμέσως το στήθος μου, πεινασμένα, θυμάμαι τον πόνο... Το στόμα σου σφιγμένο γύρω από τη θηλή μου την οποία πιπιλούσες», γράφει η ηθοποιός.

Την ημέρα μετά τον τοκετό, η ηθοποιός λέει παρακολούθησε, όπως και εκατομμύρια άνθρωποι στον πλανήτη, την πρώτη δημόσια εμφάνιση της Μίντλετον με την πριγκίπισσα Σάρλοτ.

«Παρακολουθούσαμε την οθόνη της τηλεόρασης. Εκείνη βγήκε έξω από το νοσοκομείο επτά ώρες αργότερα με το πρόσωπό της περιποιημένο και τα ψηλά της τακούνια. Ήταν το πρόσωπο που θέλει να δει ο κόσμος».

«Κρύψου. Κρύψε τον πόνο μας και το πως το σώμα μας χωρίζει στα δύο», λέει η ηθοποιός.

«Δείξε όμορφή και κομψή. Επτά ώρες μετά τον αγώνα σου με τη ζωή και το θάνατο. Επτά ώρες αφότου του το σώμα σου είχε χωριστεί και ματώσει για να βγει ουρλιάζοντας η ζωή από μέσα σου. Δεν το δείχνεις. Δεν το λες. Και στέκεσαι εκεί με το κορίτσι σου και σε φωτογραφίζουν», γράφει η Νάιτλι.

Πολιτισμός
6

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Νταϊάνα Ρος κάνει ντεμπούτο σε νέο Billboard Chart για πρώτη φορά στην καριέρα της

Πολιτισμός / Η Νταϊάνα Ρος κάνει ντεμπούτο σε Billboard Chart για πρώτη φορά στην καριέρα της χάρη στο «Stranger Things»

Παρά τις δεκαετίες επιτυχίας στα charts σε πολλαπλές μορφές, η Ρος δεν είχε εμφανιστεί ποτέ προηγουμένως σε αυτήν τη λίστα, κυρίως επειδή μεγάλο μέρος του μουσικού καταλόγου της προηγείται της εποχής των ψηφιακών πωλήσεων
THE LIFO TEAM
Αλέξης Ακριθάκης, Χωρίς τίτλο, 1970, 45 Χ 71 εκ., λάδι σε καμβά © The Estate of Alexis Akrithakis

Πολιτισμός / Μεγάλη αναδρομική έκθεση του Αλέξη Ακριθάκη στο Μουσείο Μπενάκη

Μετά από 30 χρόνια θα παρουσιαστούν για πρώτη φορά στο κοινό σημαντικά έργα από ιδιωτικές και δημόσιες συλλογές, αναδεικνύοντας το εύρος μιας από τις πιο αναγνωρίσιμες και ιδιοσυγκρασιακές μορφές της νεοελληνικής τέχνης.
THE LIFO TEAM
Τζέιμς Κάμερον, Σίντνεϊ Σουίνι και Αμάντα Σέιφριντ από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Τζέιμς Κάμερον, Σίντνεϊ Σουίνι και Αμάντα Σέιφριντ από αύριο στους κινηματογράφους

Η επιστροφή του Αμερικανού σκηνοθέτη στον πλανήτη της Πανδώρας και το ερμηνευτικό μπρα ντε φερ των δυο πρωταγωνιστριών σε ένα απολαυστικό throwback στα ‘90s ξεχωρίζουν από τις ταινίες της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ

σχόλια

5 σχόλια
Όσο μία γυναίκα επιτίθεται σε άλλη γυναίκα για το πώς γέννησε, πώς εμφανίστηκε πριν τη γέννα, πώς εμφανίστηκε μετά τη γέννα, τι έκανε, τι δεν έκανε... τόσο ο φεμινισμός αποτυγχάνει στην ουσία του. Η αναίτια επίθεση είναι περιττή, ειδικά σε τέτοια ζητήματα, και ένα διάσημο πρόσωπο όπως η Νάιτλι, θα έπρεπε να το γνωρίζει. Αν η Μίντλετον δεν έβγαινε περιποιημένη αλλά πτώμα, άβαφη, με μαύρους κύκλους και θαμπά μαλλιά, πάλι θα την έκραζαν.
Συμφωνώ απόλυτα, κομπλεξική επίθεση χωρίς λόγο. Ανήκει στη βασιλική οικογένεια, πώς θα γίνει δηλαδή.Εμάς μπορεί να μας φαίνεται υπερβολικό, παρωχημένο και πολλά άλλα, αλλά γι αυτούς υπάρχει πρωτόκολλο - δεν μπορεί να βγει μετά τη γέννα όπως νά ναι.Έχει μπει οικειοθελώς σε αυτή τη θέση και ξέρει τις προεκτάσεις, δεν περιμένει την κάθε ηθοποιό να της υπενθυμίσει ότι καταπιέζει τη γυναικεία της φύση.Τέλος, προσωπικά μιλώντας, ήμουν έτσι μετά κι απ´τις 2 μου γέννες ( μειον το βαψιμο) , καθότι πανεύκολοι τοκετοί. Και γι αυτό να την κατηγορήσουμε;
H Μιντλετον είχε πολλά προβλήματα με την εγκυμοσύνη και σοβαρότατα, τα οποία και δεν έκρυψε.Αν δεν μπορούσε δεν θα έβγαινε, όπως όταν ήταν χάλια στην εγκυμοσύνη άφηνε στην άκρη πρωτόκολλα και κοιτούσε την υγεία της.Μπορεσε να ακολουθήσει μια παραδοση που έχει να κανει με καθαρή επιδειξη δύναμης, είναι πιο περίπλοκο από γυναικείος φόβος να δείξει αδυναμία, καθώς ορίζει άντρες και γυναίκες της βασιλικής οικογένειας. Βρίσκω άκυρη την Κίρα, πιστεύω ότι πιάνει τη θεματολογία αυτή για να ασχοληθεί ο κόσμος με το βιβλίο της.
Χαχα πες τα χρυσοστομη... Καθε περιπτωση διαφορετικη, αλλα κατα κανονα η γυναικα δεν ειναι κοτα που κανει το αβγο κ ακολουθως κακαριζει ανεμελη κ ξαλαφρωμενη. Φυσιολογικος τοκετος είτε καισαρικη, παλι ψιλοερειπιο βγαινεις, οπως κ μπηκες ψιλοερειπιο με την κοιλια στο στομα κατα κανονα... Τωρα οι βασιλεις εχουν τα δικα τους πρωτοκολλα, χαζα ή οχι, χαζα κατα βαση, οπως κ ο θεσμος ολοκληρος εν ετει 2020. Το προβληματικο ειναι πως επειδη ζουμε σε μια εποχη που η εικονα εχει εκτοπισει την ουσια, αυτο το ενσταντανε αποτελει προτυπο για μεγαλο κομματι του γυναικειου φυλου, που πλεον πανε κομμωτηριο κ κανουν μανικιουρ πριν την εισαγωγη στην κλινικη....