Η Αθήνα αποκτά ποδηλατόδρομους - Πού θα γίνουν

Η Αθήνα αποκτά ποδηλατόδρομους - Πού θα γίνουν Facebook Twitter
8

Ευχάριστα νέα για τους λάτρεις του ποδηλάτου στην Αθήνα καθώς η πρωτεύουσα αποκτά επιτέλους ποδηλατόδρομους.

Συγκεκριμένα, τη δημιουργία ποδηλατοδρόμων στην 1η, 3η και 6η δημοτική κοινότητα, αποφάσισε σήμερα κατά πλειοψηφία το δημοτικό συμβούλιο της Αθήνας.

Η συντριπτική πλειοψηφία τους αφορά δρόμους που θα έχουν και χρήση οχημάτων.

Στους δρόμους που έχουν επιλεγεί, και μεταξύ των οποίων είναι τμήματα των οδών, Ζωοδόχου Πηγής, Στουρνάρα, Μιχαήλ Βόδα, Αλκμήνης, Σόλωνος κ.ά., θα υπάρξουν παρεμβάσεις, όπως επέκταση των πεζοδρομίων στις γωνίες, εκτενής σήμανση κλπ..

Όπως τονίστηκε κατά τη διάρκεια της συζήτησης, η Αθήνα είναι η μοναδική πρωτεύουσα της ΕΕ που δεν έχει δίκτυο ποδηλατοδρόμων. 

Ελλάδα
8

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Καλπάζουν» οι λοιμώξεις του αναπνευστικού - Πώς μπορούν να προστατευτούν οι ευπαθείς ομάδες

Ελλάδα / Λοιμώξεις του αναπνευστικού: Πώς μπορούν να προστατευτούν οι ευπαθείς ομάδες

«Στην Ελλάδα υπάρχει μια περίοδος η οποία ξεκινάει στις 15 Δεκεμβρίου και τελειώνει στις αρχές του Μαρτίου όπου φαίνεται ότι ενδημικά υπάρχει έξαρση των λοιμώξεων», τονίζει ο Στέλιος Λουκίδης, πρόεδρος της Ελληνικής Πνευμονολογικής Εταιρείας
LIFO NEWSROOM

σχόλια

6 σχόλια
Ο σωστός ποδηλατοδρομος γίνεται κανονικά στο επίπεδο του πεζοδρομιου, με επέκταση εις βάρος του δρόμου, και φυτευση δενδροστοιχιας μεταξύ του ποδηλατοδρομου και του αυτοκινητοδρομου δρόμου. Τότε και μόνο τότε εξασφαλιζεις τη συμμόρφωση, αφού τα αυτοκίνητα αντικείμενα δε μπορούν να σταθμευσουν πάνω στον π/δρόμο, ενώ κανένας δήμαρχος κάτοικος ή άλλος δεν κόβει τα δέντρα ελαφρά τη καρδία, όπως με τα πλαστικά πασαλακια. Σε όλη την Ευρώπη αυτά τα έχουν λύσει, εδώ ακόμα δίνουμε ένα σκασμό λεφτά για σχέδια τόσο ανοητα που η αποτυχία τους, δεδομένης και της ελληνικής πραγματικοτητας, είναι βεβαία.
Η πόλη της Αθήνας, στην τόσο άθλια κατάσταση που βρίσκεται, το τελευταίο που έχει ανάγκη είναι ποδηλατόδρομοι. Προφανώς οι γνωστοί εργολάβοι βρήκαν ακόμα έναν τρόπο να πιάσουν δουλειά και ακόμα μία αφορμή για λιγότερο πράσινο και δημόσιο χώρο στους πεζούς. Ο καθαρισμός των κτιρίων, και η φύτευση προφανώς δεν συμφέρει τους εργολάβους. Επίσης, η κατάσταση στο μετρό με τα ποδήλατα έχει καταντήσει εξαιρετικά κουραστική.
Προτεινω ο ποδηλατοδρομος στη Σολωνος να ειναι στην αριστερη πλευρα για να μην ενοχλουνται οσοι παρκαρουν δεξια και κλεινουν μονιμα το ενα ρευμα, κριμα ειναι, τοσα χρονια ανεμποδιστοι, γιατι να τους δημιουργησουμε προβλημα;
Το ανέκδοτο της ημέρας ή μήπως της χρονιάς;α) Κάτι που άλλες ευρωπαϊκές πρωτεύουσες έχουν εδώ και δεκαετίες, εμείς το θεωρούμε πρωτοπόρο.β) Δεν θα λειτουργήσει ποτέ γιατί οι 3-4 ποδηλατόδρομοι στην Αθήνα είναι κατειλημμένοι με μηχανάκια, αυτοκίνητα, δέντρα και κάδους. Το ίδιο θα γίνει και τώρα.γ) Αν δεν ρυθμιστεί η οδική συμπεριφορά και δεν πέσει κάνα πρόστιμο, δεν δύναται να κάνεις ποδήλατο στην Αθήνα χωρίς να σε πατήσουν ή να χρειαστεί να κάνεις ζικ-ζακ στα αυτοκίνητα που είναι σταματημένα ΠΑΝΩ στην διάβαση των πεζών ή ποδηλατών.
Το όλο κόλπο είναι η σωστή τοποθέτηση. Όταν έχεις ένα πεζοδρόμιο 2μ και μου βάζεις ένα δέντρο που απλώνει τις ρίζες του οριζόντια και όχι κάθετα, μην το θεωρείς πεζοδρόμιο.Μακάρι να έβαζαν κάθε 3μ δέντρο. Αλλά τουλάχιστον ας το κάνουν σωστά.
καλό νέο, αρκεί να μην γίνει όπως στα κάτω πετράλωνα κατά μήκος των γραμμών, που κατάργησαν το πεζοδρόμιο και οι πεζοί πάνε από τον δρόμο