Ομοφοβικό παραλήρημα εναντίον του τραγουδιστή που στέλνει στην Εurovision η Γαλλία

Ομοφοβικό παραλήρημα εναντίον του τραγουδιστή που στέλνει στην Εurovision η Γαλλία Facebook Twitter
19

Oι ομοφοβικές επιθέσεις εναντίον του Bilal Hassani ο οποίος θα εκπροσωπήσει τη Γαλλία στη φετινή Eurovision, έγιναν τόσο ακραίες, ώστε δύο ομάδες LGBTQ έχουν τεθεί σε συναγερμό και καταγράφουν κάθε αναφορά για να υποβάλουν έκθεση.

Στην έκθεση έχουν κατατεθεί καταγγελίες εναντίον ατόμων που εξαπολύουν επιθέσεις εναντίον του τραγουδιστή online.

Οι SOS Homophobie και η Urgence Homophobie συνεργάζονται για να βεβαιωθούν ότι κάθε tweet αναφέρεται.

Ο Hassani είναι γάλλος τραγουδιστής και εκπρόσωπος της Γαλλίας για τον μουσικό διαγωνισμό του 2019 που θα διεξαχθεί στο Τελ Αβίβ του Ισραήλ.

Ομοφοβικό παραλήρημα εναντίον του τραγουδιστή που στέλνει στην Εurovision η Γαλλία Facebook Twitter

Η χθεσινή νίκη του στον τελικό που έγινε στη Γαλλία, πυροδότησε ένα νέο κύμα ομοφοβίας εναντίον του που έχει προκαλέσει αίσθηση και μεταδίδεται διεθνώς.

Σε μια κοινή δήλωση, οι δύο οργανώσεις που ανελαβαν την υπεράσπισή του έγραψαν: «Μετά από το συγκλονιστικό κύμα μίσους που αντιμετωπίζει ο Bilal Hassani, η SOS Homophobie και η Urgence Homophobie συνεργάζονται για να καταγράψουν κάθε άτομο που έχει προσβάλει ή απειλήσει τον Bilal στα social media».

«Οι χαρακτηρισμοί εναντίον του είναι απαράδεκτοι και δεν θα μείνουν ατιμώρητοι», αναφέρουν οι οργανώσεις.

Οι ομάδες λένε ότι μόνο στο Twitter έχουν ήδη εντοπίσει περισσότερα από 1.500 μηνύματα που επιτίθενται στον τραγουδιστή λόγω του σεξουαλικού προσανατολισμού ή της εμφάνισής του.

Η δήλωση συνεχίζει: «Όλα αυτά τα tweets θα υποβληθούν σε καταγγελίες, όλα ανεξαιρέτως, δεν πρόκειται να αφήσουμε τίποτα να πάει χαμένο. Ο Bilal Hassani είναι ένα παράδειγμα για πολλούς νέους: αξίζει σεβασμό», αναφέρουν και σημειώνουν πως η ομοφοβία και η τρανσοφοβία δεν αποτελούν γνώμη, αλλά έγκλημα.

Ομοφοβικό παραλήρημα εναντίον του τραγουδιστή που στέλνει στην Εurovision η Γαλλία Facebook Twitter

Τον Οκτώβριο, οι ακτιβιστικές ομάδες LGBTQ διαδήλωσαν στους δρόμους του Παρισιού για να διαμαρτυρηθούν για την πρόσφατη άνοδο των ομοφοβικών επιθέσεων στην πρωτεύουσα. 

Οι διαδηλώσεις οργανώθηκαν από τις ομάδες SOS Homophobia και Inter-LGBT και οι διαμαρτυρίες ζήτησαν να ληφθούν συγκεκριμένες ενέργειες για την αντιμετώπιση του προβλήματος. Μια από τις προτάσεις τους είναι μια εθνική εκστρατεία ευαισθητοποίησης σχετικά με το θέμα.

Το τραγούδι Roi με το οποίο ο Bilal Hassani θα εκπροσωπήσει τη Γαλλία στη Eurovision:

 

Ο Bilal Hassani, γεννημένος το 1999 στο Παρίσι, είναι Μαροκινή καταγωγής, και έγινε γνωστός μέσω των βίντεο και της μουσικής του στο κανάλι του YouTube, πριν συμμετάσχει στο Destination Eurovision.


Ο Bilal άρχισε να τραγουδάει στην ηλικία των πέντε ετών και το 2015 συμμετείχε στη δεύτερη σεζόν του The Voice Kids.


Τον περασμένο Δεκέμβριο, ο Bilal επιβεβαιώθηκε μεταξύ των δεκαοκτώ υποψηφίων για τον Destination Eurovision, τον διαγωνισμό πουθα επέλεγε τη φετινή συμμετοχή της Γαλλίας.

Ομοφοβικό παραλήρημα εναντίον του τραγουδιστή που στέλνει στην Εurovision η Γαλλία Facebook Twitter
Πολιτισμός
19

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Καζαντζίδης, Ρασούλοφ και Μουφάσα από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Καζαντζίδης, Ρασούλοφ και Μουφάσα από αύριο στους κινηματογράφους

Η στρωτή μουσική βιογραφία του Στέλιου Καζαντζίδη, η ηχηρή πολιτική δήλωση του Ρασούλοφ, το origin story του βασιλιά των λιονταριών Μουφάσα και τρεις ακόμα προτάσεις εγκαινιάζουν την εορταστική σεζόν στους κινηματογράφους.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Οι άγριες μέρες μας»: Παγκόσμια πρεμιέρα για την πρώτη μεγάλου μήκους ταινία του Βασίλη Κεκάτου στην Berlinale

Πολιτισμός / «Οι άγριες μέρες μας»: Παγκόσμια πρεμιέρα στην Berlinale για την πρώτη μεγάλου μήκους ταινία του Βασίλη Κεκάτου

Στο διαγωνιστικό τμήμα Generation του 75ου Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Βερολίνου θα συμμετάσχει το πολυαναμενόμενο μεγάλου μήκους ντεμπούτο του βραβευμένου Έλληνα σκηνοθέτη.
LIFO NEWSROOM
Αθέατο Μουσείο: «Η μόνη της ζωής του Αφροδίτη» στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο

Πολιτισμός / Το θραύσμα ενός ελληνιστικού αγάλματος της Αφροδίτης εκτίθεται για πρώτη φορά στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο

Το Αθέατο Μουσείο, η επιτυχημένη δράση του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου που προβάλλει επιλεγμένες αρχαιότητες από τον κόσμο των αποθηκών, συνομιλεί με τη θεά Αφροδίτη. 
LIFO NEWSROOM
Δημήτρης Ήμελλος: Τον αποχαιρετούν στα social - «Τώρα είσαι στην αγκαλιά του Θεού με τον μπαμπά» λέει η αδελφή του

Πολιτισμός / Δημήτρης Ήμελλος: Τον αποχαιρετούν στα social - «Τώρα είσαι στην αγκαλιά του Θεού με τον μπαμπά» λέει η αδελφή του

Από τους πιο ταλαντούχους και πολυδιάστατους καλλιτέχνες της ελληνικής θεατρικής σκηνής, υπηρέτησε την τέχνη του με επιμονή, προσήλωση και συνέπεια
LIFO NEWSROOM
«Όλα θα πάνε καλά» λένε τα νέα έργα τέχνης του Γιάννη Βαρελά στο Ωνάσειο

Εικαστικά / «Όλα θα πάνε καλά» λένε τα νέα έργα τέχνης του Γιάννη Βαρελά στο Ωνάσειο

Τρεις νέες δημιουργίες του Έλληνα εικαστικού μαζί με έργα από τη συλλογή του Ιδρύματος Ωνάση βρίσκονται πλέον τοποθετημένα στους χώρους του Ωνάσειου Νοσοκομείου.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ

σχόλια

3 σχόλια
Το θυμάμαι, είχε έρθει τέταρτο. Είχε γίνει τόσο μεγάλη επιτυχία εδώ που διασκευάστηκε στα ελληνικά (το τραγούδησε ο Λάκης Τζορντανέλλι). Κι εμένα μου άρεσε η όλη παρουσία του.Παιδιά, για την Γιουροβίζιο μιλάμε. Απόλυτη ελευθερία έκφρασης, τι πρεμούρα με την πχοιότητα στην Γιουροβίζιο!Εγώ ακόμα λατρεύω το τραγούδι του Verka Serduchka από το 2007.
Δεν το θυμάμαι, αλλά βλέπω ότι είχε έρθει ένατο ενώ στην έβδομη θέση ήταν η Ελπίδα με το επίσης επικών διαστάσεων άσμα: "Σωκράτη" (εσύ σουπερστάρ) κατά το jesus superstar!Ωραίο κομματάκι κι εμένα μου άρεσε.Sieben, sieben, ai lju-lju Seven, seven, bye-bye Sieben, sieben, ein, zwei Seven, seven, one, two Sieben, sieben, ai lju-lju Seven, seven, bye-bye Nur ein, zwei, drei Just one, two, three Tanzen πάντως, παραλίγο να γίνει διπλωματικό με το lasha tumbai:https://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/1545847/Drag-queen-starts-Eurovision-Cold-War.html"Serduchka's song "Dancing Lasha Tumbai" was sung in two languages: German and English. The invented words "lasha tumbai" caused some controversy after the performance, as many people noted the phrase's similarity to "Russian goodbye". In early publicity appearances, Serduchka explained that "lasha tumbai" was a Mongolian expression for "whipped cream." His statement was denied by several Mongols who gave the correct phrase on a talk show broadcast by Channel One (Russia) just before the Eurovision Song Contest 2007. The Mongolian embassy in Moscow also said that "lasha tumbai" was total gibberish"lol!
Όταν είδα την εικόνα σκέφτηκα ότι είναι κοπέλα. Μετά είδα ότι είναι αρσενικού γένους αλλά η εκκεντρικότητα του τον κάνει να ντύνεται γυναίκα.Γιατί το κάνουν αυτό;
Γιατί; Γιατί από τότε που ...υπάρχουν άνθρωποι, σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της Γης υπάρχουν κι αυτοί που δεν μπορούν ή/και δεν θέλουν να υπάγονται στα έμφυλα στερεότυπα, εμφανισιακά ή μη. Πρώτη φορά βλέπεις gender non conforming άτομο; Επίσης η έκφρασις φύλου aka gender expression (gender expression is a person's behavior, mannerisms, interests, and appearance that are associated with gender in a particular cultural context, specifically with the categories of femininity or masculinity) https://en.m.wikipedia.org/wiki/Gender_expression δύναται να είναι έννοια ξεχωριστή κι από το "βιολογικό" φύλο (biological sex) (αποδοθέν κατά τη γέννηση) και από το "κοινωνικό" φύλο/ ταυτότητα φύλου (gender identity) και από τον σεξουαλικό προσανατολισμό (sexual orientation).Μπορεί, ας πούμε, να έχεις άτομο με φύλο (sex) θήλυ αποδοθέν κατά τη γέννηση (biological sex/ FAAB), το οποίο αυτοπροσδιορίζεται ως άνδρας (ταυτότητα φύλου), έχει εμφάνιση androgynous (gender expression) και έλκεται από gay άνδρες (sexual orientation).Το τυπάκι εδώ βλέπω ότι έχει κάνει coming out ως gay αλλά δηλώνει και κουήαρ (βλ.https://el.m.wikipedia.org/wiki/Queer) που δύναται να σημαίνει διάφορα πράγματα, συνήθως κατά της ετεροκανονικότητας, αλλά και της ομοκανονικότητας.
@ Lumidy Διότι ο καλλιτεχνικός χώρος αποικίζεται από ανθρώπους συγκεκριμένης πολιτικής, ψυχοπνευματικής και αισθητικής αντίληψης όπως είναι και οι business ή τα αθλητικά.Είναι σαν να απορείς γιατί ο Τσουκαλάς είναι ούγκανος ή ο Τραμπ αμοραλιστής. Σε αυτό το κοινό απευθύνεται έκαστος. Είναι ένας από αυτούς.Το αυτό ισχύει και για τις Κοντσίτες αυτής της γης.Από την άλλη κάποτε οι διασκεδαστές του βασιλιά ήταν οι νάνοι λόγω του ότι ήταν παράξενοι εμφανισιακά. Τώρα είναι οι queer (=έμφυλα παράξενοι). Και αυτό βαφτίζεται δικαιωματισμός διότι είναι δικαίωμά σου (νομικό) να είσαι παράξενος.Αν κάνεις μιλήσει είναι hate speech. Είναι win - win situation. Κατάλαβες;ΥΓ Ήταν έτη φωτός μπροστά ο Αρκάς όταν έκανε τη Θέκλα.
Καραγκιοζιλίκι δεν ειναι το πως αποφασιζει να αυτοπροσδιορίζεται ο καθένας (αλλοι χαρακτηρισμοί μπορεί να ισχύουν) αλλά το ποιον αποφασίζουν τα θεσμικά κέντρα εξουσίας (όπως η eurovision που γίνεται απο λεφτα φορολογουμένων) να προβαλουν. Και γιατι.Ο κάθε ανώνυμος σχολιαστής στο internet εκπροσωπεί τον εαυτό του και μονο.Δεν καταναλώνει δημόσιους πόρους για να περάσει τα δικά του μηνύματα. Είτε αυτά αφορούν Ρουσλάνες είτε Κοντσιτες.Το άρθρο δεν είναι ευαγγέλιο ούτε κάνει όλα τα δυνατα points.
Η eurovision είναι αυτή που είναι και νομίζω πως είναι ελαφρώς υποκριτικό να παθαίνουμε τέτοιον προβληματισμό, στην προκειμένη περίπτωση, όταν δεκαετίες ολόκληρες τώρα, η ίδια eurovision incorporates στοιχεία από κιτς, μέχρι τρας, μέχρι εξτραβαγκάνζα, μέχρι απόλυτο χαβαλέ, μέχρι φολκλόρ (της πλάκας) και έχει και το κοινό της (διαχρονικά φανατικό). Με τα χρήματα των φορολογούμενων δεν γίνονται, μόνον, συναυλίες Στραβίνσκυ, Σοστακόβιτς και Μπάρτοκ, δεν λειτουργεί το πράγμα έτσι, τι να κάνομεν, τώρα; Και αν γινόντουσκαν σίγουρα και τότε αρκετοί θα τα θεωρούσαν 100% "πεταμένα λεφτά" για τις <5 κουλτουριάρες.  Το άθρο ομιλεί για ακραίες ομοφοβικές λεκτικές επιθέσεις στο εν λόγω άτομο, λόγω της/των ταυτότητάς/των του. Η όλη συζήτηση είναι εκτός θέματος, και με το να λες ότι κάποιος είναι "καραγκιόζης" μήπως λες -εμμέσως πλην σαφώς- "καλά να πάθει, ας πρόσεχε;" Δεν απαγορεύεται η εκτός θέματος συζήτηση, βέβαια, αλλά καμία σχέση δεν έχει μ' αυτές τις δικαιολογίες περί ευαγγελίου και δυνατών points.Κάποιοι κινδυνεύουν, κάθε μέρα, από κάτι τέτοιο: https://m.lifo.gr/now/world/224388/agria-epithesi-ratsistikoy-misoys-eis-varos-gnostoy-amerikanoy-ithopoioy κάποιοι ανοίγουν τα mail τους και λαμβάνουν έναν αποτροπιαστικό οχετό ύβρεων, κάποιοι αυτοκτονούν γι' αυτούς τους λόγους, ενώ σε κάποιους "σκάει η ψυχούλα τους" που δεν τους αφήνουν, δήθεν τάχα μου, να λένε "κακές λεξούλες".
Ω βλαχακι.Έχεις κάποια δίκια. Το θέμα μου επουδενί δεν είναι με τον τραγουδιστή της φωτό, τον οποίο ουδέποτε χαρακτήρισα ως οτιδήποτε. Δεν τον ξέρω καν και ούτε έχω ακούσει το τραγούδι του. Άνθρωποι σαν αυτόν υπήρχαν πάντα ανά τους αιώνες, εικάζω.Μην το κάνουμε σαν εκείνο το άρθρο της Αμπα για την χονδροφοβία που τσακωνόσασταν μόνοι σας ενώ κανείς δεν έλεγε κάτι εναντίον των χοντρών. "Οι βάρβαροι ήσαν μια κάποια λυσις".Το θέμα μου είναι με κάποιους θεματοθετες. Εν προκειμένω της Eurovision. Δικαιούμαι να πω για κάποια πράγματα που γίνονται και με δικά μου χρήματα #not in my name.Ή δεν δικαιουμαι;
Και επειδή οι φιοριτούρες δεν είναι ωραίες.Εσύ μου έχεις στείλει βιντεάκι από τον ιστότοπο gay reich (https://www.lifo.gr/now/world/176956/i-vretania-arnithike-na-dosei-asylo-se-pakistano-epeidi-den-iksere-ton-platona#1976927). Με βιασμούς στρέητ από γκέυ υπό την απειλή όπλων (το γιατί δεν το κατάλαβα ποτέ). Αν αυτοκτονούσα επειδή προσβλήθηκα θα έφταιγα εγώ ή θα έφταιγες εσύ; Μάντεψε: δεν αυτοκτόνησα. Δεν σου μετέφερα κάποια εν δυνάμει ευθύνη διότι η δικιά σου χοντράδα (ή έστω αβλεψία αν θες) επέδρασε πάνω στη δικιά μου (αδικαιολόγητη ή μη) υπερευαισθησία.Στο έχω πει πολλάκις. Δεν μπορούμε να έχουμε δύο μέτρα και δύο σταθμά.Τα παιδάκια αν αυτοκτονούν διότι άλλα παιδάκια τους είπαν "γυαλάκηδες", "κοντοστούπηδες", "αδερφούλες" ή "μυτόγκες" πρέπει πρωτίστως να τα βρουν με τον εαυτό τους. Όσο σκληρό κι αν ακούγεται αυτό.Σε άλλο επίπεδο πρέπει να διδάξουμε τα άλλα παιδάκια να μην ειρωνεύονται τον διπλανό τους για αυτό που είναι. Είτε αυτός είναι κοντός είτε γυναικωτός είτε με μεγάλη μύτη.Είναι δύο ξεχωριστά, εξίσου σημαντικά, πράγματα.Τα ανωτέρω είναι διαφορετικά από το παίρνω ένα στυλιάρι και σε δέρνω διότι διαφωνώ με αυτό που είσαι (ή απειλώ ότι θα το κάνω) ή ΘΕΣΜΙΚΑ στοχοποιούμε κάποιες ομάδες πληθυσμών κυρίως λόγω βιολογικών τους χαρακτηριστικών αλλά -βεβαίως- και για τις επιλογές τους (πχ ο Άνθιμος τους ομοφυλόφιλους ή κάποιες ακαδημαϊκές σχολές τους άνδρες).Το να τα βάζουμε όλα μαζί και να τα ανακατεύουμε καταλήγοντας να βλέπουμε μόνο τα μισά δεν είναι ούτε ωραίο ούτε σωστό.Κατά τα λοιπά εγώ είμαι με τον Περικλή στο 37 του Επιταφίου:"δεν αγανακτούμε με το γείτονα μας, αν κάνει κάτι όπως του αρέσει, ούτε παίρνουμε το ύφος του πειραγμένου, που φυσικά δεν επιφέρει ποινή, είναι όμως δυσάρεστο."Τα ανωτέρω δεν αλλάζουν σε τίποτα ότι όταν ξοδεύονται δημόσια χρήματα χρειαζόμαστε ΚΡΙΤΙΚΗ προσέγγιση στο που πάνε αυτά και γιατί. Ποιο είναι δηλαδή το αγαθό που θέλουμε να προάγουμε.Η ανοιχτή συζήτηση δεν έβλαψε ποτέ τη δημοκρατία.Και ανοιχτή συζήτηση με την απειλή "μη λες τίποτα γιατί κάποιοι θα αυτοκτονήσουν" δεν γίνεται.
Στο άρθρο με την χοντροφοβία τα 'λεγα με τον «φίλο» μου το ραδιενεργό ισότοπο της μπαλαλάικας του βαν γκoγκ, να μην μπαίνεις ανάμεσά μας σε πληζώ πάρα πολύ.Όσο για το άλλο θέμα κατ’ αρχάς ...ancient history και μετά ποιον ιστότοπο "gay reich" λες και ξαναλές μωρέ; Το τρέιλερ της parody terrorist chic ταινίας "the raspberry reich" του bruce labruce, σου είχα στείλει, κι αυτό μόνο και μόνο για να σταματήσεις να με ΕΝΟΧΛΑΣ (αφού δεν σου είχα στείλει και το κλιπ από "την Ανταρσία της Κόκκινης Μαρίας" του Κώστα Ζάπα …πάλι καλά). Θυμάσαι πάρα πολύ καλά που είχε οδηγήσει εκείνη η «κουβέντα», γιατί ακριβώς επαναφέρεις το θέμα δεν αντιλαμβάνομαι. Θέλεις τόσο, μα τόσο πολύ να βγεις από πάνω που λες "Μάντεψε: δεν αυτοκτόνησα"; Τι ακριβώς συγκρίνεις; Φοβήθηκες ποτές ότι θα μαζευτούμε τίποτις κουήαρ νταλικάρια τουρλού-μπριάμ και θα σε ανασκαλοπίσουμε αλλά alien probing? Είσαι «καλύτερος» απ’ αυτούς που έχουν βάσιμους λόγους κάθε μέρα να φοβούνται για την σωματική και ψυχική τους ακεραιότητα, επειδή δεν έπαθες breakdown με μία -έστω- χοντρομαλακία που σου είπα εγώ επειδή δεν καταλάβαινες τι σημαίνει «κόφτο επιτέλους»; Είσαι «καλύτερος» επειδή έχεις την τύχη να μην καταλήξεις σαν τον Γιακουμάκη ή τον Φιλίππου; Έλα …τώρα, βρε γράφοντα, ας μην το συνεχίζουμε αυτό το σήριαλ.Λες:"Και ανοιχτή συζήτηση με την απειλή "μη λες τίποτα γιατί κάποιοι θα αυτοκτονήσουν" δεν γίνεται."Μόνο που δεν είπα αυτό και τυγχάνει να έχω ένα α’ κόλλημα με την ακρίβεια. Αυτό που λέω είναι πως το άρθρο ΔΕΝ αφορά την καλλιτεχνική ποιότητα της Eurovision και του παραγόμενου προϊόντος ή των μουσικών της. Θες να κρίνεις τον καλλιτέχνη; Καλά κάνεις, στον χρόνο του όμως (Μόνο που εσύ δεν μπήκες, καν, στην διαδικασία να το ακούσεις). Προσωπικά, το είπα και πριν: εμένα ΔΕΝ μου αρέσει, όχι επειδή είναι ατάλαντος/ άφωνος/ καραγκιόζω αλλά επειδή δεν αρέσκομαι σ’ αυτό το είδος μουσικής, ούτε και Eurovision βλέπω, όπως και πολλά άλλα πράγματα και θεάματα δεν βλέπω που εντούτοις επιχορηγούνται ΑΛΛΑ όταν στην παρούσα είδηση δεν μπαίνουμε, καν, στην διαδικασία να καταδικάσουμε το γεγονός που αναφέρει ο τίτλος, απλά λέμε ότι ο άλλος είναι «καραγκιόζης» είναι σαν να λέμε «ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΕΙ, ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΘΕΛΕΙ Ο ΚΩΛΟΣ ΤΟΥ». Απεχθάνομαι τα σκυλάδικα για μένα είναι βασανιστήριο, αν σε μία είδηση, όμως, αυτό που μεταφέρεται είναι ότι έστειλαν την τάδε σκυλού στο νοσοκομείο ΔΕΝ θα το κρίνω σκόπιμο να κάνω -εκείνη την στιγμή- κριτική ούτε στην παρουσία της εν λόγω, ούτε στο μουσικό της ταλέντο, γιατί είναι γαϊδουρινό, πώς αλλιώς να το πω δηλαδή; Επίσης βλέπω και τι σχόλια γίνονται για άτομα που δεν, ας το πούμε, καταναλώνουν τους …δίκαιους φόρους των …δίκαιων πολιτών, βλέπω τι σχόλια γίνονται για ανθρώπους που ΚΑΘΟΛΟΥ δεν θα έπρεπε να μας αφορά και να σκυλιάζουμε για τον βίο τους και τον αυτοπροσδιορισμό τους, διότι αυτοί απλά ζουν την ζωή τους, χωρίς να ενοχλούν κανένα και δεν παίρνουν -όπως πολλάκις έχω πει- κανενός το μπιφτέκι από το στόμα, οπότε θα μου επιτρέψεις να νομίζω ότι το θέμα των φόρων, που ξάφνου το κάναμε παντιέρα, να είναι ελαφρώς δικαιολογία.
Όπως είδες δεν έχω ασχοληθεί -ποτέ, ούτε κι εδω- με τη ζωή ή τα γούστα κανενός.Αλλά -για να το πω ευθύτατα- τη λογική θα σου φορέσουμε με το ζόρι την αισθητική μας, και μάλιστα με σπονσορα εσένα, είναι κάτι που δεν μου είναι αρεστό.Πόσο δε μάλλον όταν αυτό έχει πολιτική συνέπεια. Και εγώ πιστεύω και αφετηρία.
Αδερφέ ειλικρινά 'από το ..νί στο ..λο δυο δάχτυλα και κάτι' (= η απόσταση μεταξύ φαινομενικά αντίθετων πραγμάτων είναι πιο κοντινή από όσο νομίζουμε).Θεσμούς χρειαζόμαστε, ισονομία, κράτος δικαίου. Όχι "ὡσαννά" και σταυρώσεις. Όχι θυμικές καταστάσεις. Αυτό προσπαθώ να πω.Ευχαριστώ πάντως για τον κανονικό διάλογο.
Ούτε ο καλλιτεχνικός χώρος -έτσι γενικά- αλλά κυρίως ούτε η μουσική -έτσι γενικά- εκτός κι αν το ίδιο κοινό έχει το RIO (rock in opposition) με το queercore (nope). Παρ' ολ' αυτά η γιουροβίζιω είναι αυτή που είναι, show και τραλαλιλαρό με τρέλα και κορδέλα. Μας "ενοχλούν" οι κοντσίτες και όχι οι ρουσλάνες. Ολαλα!Παρεμπιπτόντως, το τυπάκι (και παρότι αυτό το είδος μουσικής, δεν μου αρέσει, δε πα να το τραγουδάει ο κινγκ κόνγκ του εμπειρίκου ή η τίνκερμπελ του barrie) δεν μπορώ να πω ότι είναι "καραγκιοζιλίκι". Βέβαια, κάποιος μπορεί να ονομάζει "καραγκιοζιλίκι" την θηλυπρέπεια, ενώ κάποιος άλλος να θεωρεί ότι "καραγκιοζιλίκι" είναι να αυτοαποκαλείται, κανείς εν έτει 2019 "μέγας μακεδών". Oh well...Βιολαρέοι ολε! :-)https://youtu.be/aGXoFxCpGgYΤέλος, θα έλεγα ότι έχουμε χάσει λίγο το point του άρθρου. Δεν βαριέσαι αδερφέ, όπως έλεγε και μία άλλη ψυχή: εκατό ξυλιές στον ξένο κώλο λίγες είναι.