Εντυπωσιακό σόου από την Κατερίνα Ντούσκα στον τελικό της Eurovision 2019 - Καταχειροκροτήθηκε από το κοινό

Εντυπωσιακό σόου από την Κατερίνα Ντούσκα στον τελικό της Eurovision 2019 - Καταχειροκροτήθηκε από το κοινό Facebook Twitter
3

Η Κατερίνα Ντούσκα χειροκροτήθηκε θερμά από το κοινό με την εμφάνισή της στον τελικό της Eurovision 2019, με το τραγούδι «Better Love».

Η εμφάνιση της Ελληνίδας τραγουδίστριας ήταν για ακόμη μία φορά άκρως πρωτότυπη και εντυπωσιακή με το «Better Love» να καταχειροκροτείται από το κοινό, που έχει γεμίσει την αρένα στο Τελ Αβίβ. Το σχόλιο στο Twitter της Εurovision είναι ενδεικτικό καθώς κάνουν λόγο για ένα μαγικό, κομψό σόου.

Το τραγούδι «Better Love» έχει γράψει η Κατερίνα Ντούσκα μαζί με τον Έλληνα τραγουδοποιό Leon of Athens και τον τραγουδοποιό σκωτσέζικης καταγωγής David Sneddon. Στη σκηνή την πλαισίωσαν οι χορεύτριες Δήμητρα Βλάχου και Φάνια Γρηγορίου και οι τραγουδίστριες Ευγενία Λιάκου, Ελένη Ποζαντζίδου και Ερασμία Μαρκίδη. 

Την χορογραφία επιμελήθηκε η Ιωάννα Τουμπακάρη, ενώ το σκηνικό που θυμίζει αναγεννησιακό παραμύθι και είναι εμπνευσμένο από τον πίνακα «Ο κήπος των επίγειων απολαύσεων» του Ολλανδού ζωγράφου Ιερώνυμου Μπος, ο Tom Denning. Να σημειωθεί πως η ελληνική συμμετοχή επέλεξε την τεχνική ταμπλό βιβάν, που εφαρμόζεται για πρώτη φορά στη σκηνή της Eurovision.

Δείτε την εμφάνιση της Κατερίνας Ντούσκα στον τελικό της Eurovision:

 LIVE: Ό,τι τέλειο, απαίσιο και ξεκαρδιστικό συμβαίνει τώρα στη Γιουροβίζιον
TV & Media
3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Λαζόπουλος για Νίκο Ρωμανό: «Όλοι έχουν δικαίωμα ν' ακούγονται, ιδιαίτερα όσοι έχουν εκτίσει την ποινή τους»

TV & Media / Λαζόπουλος για Νίκο Ρωμανό: «Όλοι έχουν δικαίωμα ν' ακούγονται, ιδιαίτερα όσοι έχουν εκτίσει την ποινή τους»

«Ήταν πολύ μικρός το βράδυ που σκοτώθηκε ο φίλος του, Αλέξανδρος Γρηγορόπουλος» - Aιχμές για το επιλεκτικό δημόσιο βήμα που συνοδεύεται από δημοσιογραφική επιείκεια σε άλλα πρόσωπα
LIFO NEWSROOM
«Να αντισταθούμε στην κακιστοκρατία»: Μετά από 25 χρόνια, ο Πολ Κρούγκμαν αποχαιρετά τους New York Times

Media / «Να αντισταθούμε στην κακιστοκρατία»: Μετά από 25 χρόνια, ο Πολ Κρούγκμαν αποχαιρετά τους New York Times

Στην τελευταία του στήλη για την εφημερίδα ο επιφανής αρθρογράφος και κάτοχος του Νόμπελ Οικονομίας αναζητά την ελπίδα σε μια εποχή βαθιάς πικρίας και δυσαρέσκειας.
THE LIFO TEAM

σχόλια

2 σχόλια
Κατά τη γνώμη μου όλες οι συμμετοχές της Ελλάδας μετά Παπαρίζου ήταν άθλιες με εξαίρεση τη φετινή. Θεωρώ ότι η Ντούσκα τραγούδησε πολύ ωραία και όλη η σκηνική παρουσία είχε προτοτυπια και κάτι το παραμυθένιο . Η Ελλάδα έπαιρνε θέσεις στη δεκάδα στέλνοντας σκουπίδια όπως του Αλκαίου πριν μερικά χρόνια ή τις τσιριχτες συμμετοχές του Ρούβα . Τότε η ψήφος ήταν περισσότερο πολιτική και όλη η Ανατολική Ευρώπη και τα Βαλκάνια ψηφίζανε ο ένας τον άλλον ανεξάρτητως τραγουδιού . Τα πράγματα πλέον αλλάξανε αλλά δεν ξέρω αν οντως βελτιώθηκαν . Φέτος ήταν η πρώτη φορά εδώ και χρόνια που το τραγούδι μας άξιζε να πάει καλά μα δεν πήγε
Ίσα ίσα τώρα είναι που είναι πολιτικά. Βλέπε Βόρεια Μακεδονία που οι εθνικές επιτροπές την πήγαν πρώτη και το κοινό την έστειλε κάτω πάλι. Τοχει γενικά ο διαγωνισμός και ας κράζουν για το αντίθετο οι διοργανωτές (αναφέρομαι στα περί Μαντόνας και Ισλανδίας). Ε όχι φίλε. Την αξίζαμε την θέση. Έστω 15η. Γενικά δεν είμασταν για Top 10. Η Κύπρος όμως ήταν για την δεκάδα. Απλώς τα ανεβαστικά κομμάτια δεν έχουν πέραση, θέλουν ρομαντικές μπαλάντες. Η Κατερίνα μπορεί ναχε - ας πούμε - σκηνική παρουσία και χροιά και σχετικά σταθερή φωνή αλλά τραγουδούσε λες και είχε βουλωμένη μύτη. Η πλειοψηφία αυτό λέει. Επιεικώς έτσι και έτσι το τραγούδι. Δεν εντυπωσίασε. Σκέψου οι επιτροπές μας δώσανε παραπάνω απ ότι το κοινό!
Δεν πήρε τυχαία μια τόσο κακή θέση η Ελλάδα στο πανηγύρι του Ισραήλ. Ήταν κακόγουστη η ελληνική συμμετοχή... Ανέμπνευστο το τραγούδι, θαμπή και εκνευριστικά ένρινη η φωνή της άχαρης Ντούσκα, φαιδρό το φόρεμά της και στο σύνολό τους τα εικαστικά, καθώς και τα κιτς χορογραφικά με τις φαιδρές ξιφομάχους...