Ρόδος: Γονείς στο πλευρό του δάσκαλου που κλείδωσε μαθητή σε αίθουσα - Τι αναφέρουν σε επιστολή τους

Ρόδος: Γονείς στο πλευρό του δάσκαλου που κλείδωσε μαθητή σε αίθουσα - Τι αναφέρουν σε επιστολή τους Facebook Twitter
4

Στο πλευρό του δασκάλου που κλείδωσε μαθητή στην αίθουσα και απομακρύνθηκε από τα καθήκοντά του τάσσονται γονείς των υπολοίπων μαθητών του σχολείου με επιστολή τους. 

Στην επιστολή τους αναφέρουν πως ο συγκεκριμένος δάσκαλος «αποτελεί άριστο παράδειγμα τόσο παιδαγωγού όσο και ανθρώπου καθώς διακρίνεται για τις αξίες, το ήθος και τον σεβασμό του έναντι των παιδιών μας», ενώ σε άλλο σημείο, υποστηρίζουν ότι οι μαθητές έκλαιγαν έξω από το γραφείο του διευθυντή όταν έμαθαν για την απομάκρυνσή του από το σχολείο. 

Ακόμα, αναφέρουν ότι ο εκπαιδευτικός «ανταποκρίνεται τα μέγιστα στα καθήκοντά του, επιδίδεται με ζήλο και ευγένεια στο να αναθρέφει και να εκπαιδεύει παιδιά με έντονο αίσθημα αλληλεγγύης για τον συνάνθρωπο πέρα από τη μόρφωση που τους χαρίζει». Την επιστολή υπογράφουν όλοι οι γονείς και οι κηδεμόνες της Δ' Δημοτικού, της τάξης του μαθητή που σημειώθηκε το περιστατικό, αλλά και γονείς μαθητών του συγκεκριμένου εκπαιδευτικού από προηγούμενα έτη.

Αναλυτικά η επιστολή 

Εκ μέρους των γονέων της Δ' Τάξης του 15ου Δημοτικού Σχολείου Ρόδου, γονέων προγενέστερων ετών και λοιπών γονέων της σχολικής κοινότητας. Όλοι οι γονείς και κηδεμόνες της Δ' τάξης του Δημοτικού Σχολείου Ρόδου, αλλά και οι κάτωθι υπογραφόμενοι γονείς παλαιότερων τάξεων και λοιπών της συγκεκριμένης σχολικής κοινότητας νιώθουμε την απόλυτη ανάγκη να εκφράσουμε την αμέριστη συμπαράστασή μας στον δάσκαλο των τέκνων μας, ο οποίος τις τελευταίες μέρες δοκιμάζεται μέσω μιας αναιτιολόγητης κατηγορίας που του αποδίδεται, για το «εκ προθέσεως» κλείδωμα μαθητή της Δ' τάξης δημοτικού εντός της αίθουσας.

Εμπιστευτήκαμε και θα εμπιστευόμαστε με κλειστά μάτια τα παιδιά μας στον συγκεκριμένο εκπαιδευτικό διότι, αποτελεί άριστο παράδειγμα τόσο παιδαγωγού όσο και ανθρώπου καθώς διακρίνεται για τις αξίες, το ήθος και τον σεβασμό του έναντι των παιδιών μας ως μαθητών αλλά και ημών ως γονέων τους. Ο εν λόγω δάσκαλος, ουδέποτε έχει προκαλέσει το παραμικρό πρόβλημα εξ ου και είμαστε απολύτως ικανοποιημένοι για τις πολύτιμες γνώσεις και την καλοσύνη που απλόχερα χαρίζει στα παιδιά μας με γνώμονα πάντα τον απόλυτο σεβασμό στον θεσμό της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.

Επίσης ομόφωνα δηλώνουμε ότι ανταποκρίνεται τα μέγιστα στα καθήκοντά του, επιδίδεται με ζήλο και ευγένεια στο να αναθρέφει και να εκπαιδεύει παιδιά με έντονο αίσθημα αλληλεγγύης για τον συνάνθρωπο πέρα από τη μόρφωση που τους χαρίζει. Σε όλες τις δυσκολίες κάθε μαθητή σκύβει το κεφάλι και με υπομονή και σύνεση προάγει τα παιδιά μας τα καλλιεργεί με ζήλο ώστε όλοι εμείς αντικρίζουμε την μέγιστη πρόοδο τόσο στις επιδόσεις τους, όσο και στο ήθος τους. Πρόκειται για παιδαγωγό επί 20ετίας που στο πλαίσιο του μαθήματος διακρίνεται για το έντονα ευρηματικό του ύφος σχετικά με τη διδασκαλία και την αγάπη του για τον μαθητή, εξ ού και είναι χαρακτηριστικό ότι όλα τα παιδιά της τάξης του είναι έντονα δυσαρεστημένα (καθώς σήμερα έκλαιγαν έξω από το γραφείο του διευθυντή όταν έμαθαν για την απομάκρυνσή του από το σχολείο).

Είμαστε στο πλευρό του εμείς οι 23 γονείς και κηδεμόνες των μαθητών της τετάρτης τάξης του 15ου Δημοτικού Σχολείου Ρόδου (όλοι πλην των γονέων που υπέβαλλαν την μήνυση) μαζί με τους γονείς μαθητών του από προγενέστερα έτη καθώς και τους λοιπούς γονείς της σχολικής μας κοινότητας. Διαμαρτυρόμαστε επίσης με την παρούσα επιστολή για όλες τις καταδικαστικές φήμες που εκ προοιμίου διασπείρονται μέσω του τύπου για την ακεραιότητα και τις προθέσεις του συγκεκριμένου εκπαιδευτικού καθώς είμαστε πεπεισμένοι για την αλήθεια και το ήθος του.

Την παρούσα υπογράφουμε όλοι, οι γονείς των μαθητών της Δ' τάξης Δημοτικού (την οποία τάξη είχε φέτος ο συγκεκριμένος εκπαιδευτικός), αλλά και γονείς μαθητών του συγκεκριμένου εκπαιδευτικού από προηγούμενα έτη και λοιποί γονείς της εκπαιδευτικής κοινότητας οι οποίοι έσπευσαν να συνδράμουν στην πρωτοβουλία μας.

Με πληροφορίες από Δημοκρατική

Ελλάδα
4

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αμαλιάδα: Αποστάσεις από την Ειρήνη Μουρτζούκου κρατά η δικηγόρος της- Σκέφτεται να παραιτηθεί

Ελλάδα / Αμαλιάδα: Αποστάσεις από την Ειρήνη Μουρτζούκου κρατά η δικηγόρος της- Σκέφτεται να παραιτηθεί

Η ποινικολόγος δεν δίστασε να χαρακτηρίσει την Ειρήνη Μουρτζούκου ως «προβληματική προσωπικότητα», σημειώνοντας ότι αυτό ισχύει και για ορισμένα άτομα που έχουν μιλήσει δημόσια για την υπόθεση
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια
Καλο ειναι που μπορούν και κανουν μηνυσεις οι γονεις, δικαιωμα της ευνομούμενης κοινωνίας. Βεβαια για να ηταν δίκαιο ολο αυτο θα επρεπε να εξεταστούν και οι ίδιοινκαι το περιβαλλον στο οποιο ζουσε το παιδι τους, το οποιο για καποιο λογο προφανως είχε μια δυσκολη συμπεριφορά-πολλα παιδια είναι αγρίμια στις ταξης και αυτο ειναι γεγονος και οχι υποθεση. Ετσι θα επρεπε να μπορει και ο δασκαλος να μπορει να τους υποβαλλει μηνυση για τις ευθυνες τους στη διαπαιδαγωγηση του παιδιου τους. Νομιμοτητα θα ηταν αυτο και οχι μονο εναντιον του δασκάλου... Οχι δυο μετρα και δύο σταθμα. Και περασε πια η εποχη π ελεγαν"δικο μου παιδι ειναι οτι θελω κανω"... Στη ζούγκλα μπορει οχι σε μια κοινωνία ανθρώπων που θες ουρλιαζεις για νομιμοτητα, αρκει να μην αγγιζει εσενα. Ο δασκαλος μπορει να ειναι κρετινος-που για να ειναι ολοε ο σύλλογος απο πισω δεν μπορει να ειναι όλοι τρελλοι-αλλα αυτο σημαινει οτι εξ ορισμού οι γονεις ειναι αγγελοι η οτι το παιδι ειναι αγγελουδι??και αν οχι γιατι? Και αν ναι γιατί?
Μάλλον δεν διαβάσατε το αρχικό άρθρο όπου δεν αναφέρεται τίποτα από αυτά που λέτε. Οι γονείς λένε ότι ο δάσκαλος τον κλείδωσε μέσα γιατί δεν βγήκε γρήγορα από την αίθουσα, ο δάσκαλος λέει ότι δεν το κατάλαβε. Και τα δυο σενάρια δεν είναι απίστευτα και μένει στη δικαιοσύνη να αποφασίσει αν υπήρχε πρόθεση. Α προπό η γλώσσα της ανακοίνωσης («τέκνων», «ημών») θυμίζει λίγο σύλλογο γονέων σε ταινία με τη Λάσκαρη.
Τελείως παράταιρες είναι οι λέξεις τέκνων και ημών. Δεν αναλύουμε αρχαίο κείμενο ούτε καποιο της καθαρεύουσας. Οι εμβόλιμες (εντελώς τυχαία και αποσπασματικά) λέξεις της καθαρεύουσας, που κανείς μας δε χρησιμοποιεί στη γλώσσα, μπαίνουν για να δώσουν ένα τόνο "σοβαρότητας" και επισημότητας. Συνήθως συμβαίνει σε "άδεια" κείμενα για λόγους εντυπωσιασμού. Κούφια "επίδειξη" από Έλληνες που νιώθουν εγγόνια του Πλάτωνα όταν δε θα πρεπε καθόλου. Όχι κατ αυτόν τον τρόπο. Αυτό είναι απλά γελοιότητα ενός οπισθοδρομικού λαού, που δε γνωρίζει ούτε μπορεί να διαχειριστεί το παρελθόν, πόσο μάλλον το μέλλονΥΓ αφιερωμένο σε όλες τις εταιρίες που εκφωνούν το ανεκδιήγητο : παρακαλούνται οι επιβατες, πελάτες κλπ ΟΠΩΣ κάνουν κλπ κλπμε δόση σοβαροφάνειας αντί για το ΝΑ...μια λέξη καθαρεύουσας σε πρόταση δημοτικής, χωρίς να χρειάζεται...Ελληνικά καραγκιοζιλίκια