Η Σάρα Τζέσικα Πάρκερ απάντησε για τα περιβόητα διαφορετικά ψηλοτάκουνα στο Sex and the City

Η Σάρα Τζέσικα Πάρκερ απάντησε για τα περιβόητα διαφορετικά ψηλοτάκουνα στο Sex and the City Facebook Twitter
1

Για χρόνια οι θαυμαστές του «Sex and the City» αναρωτιόνταν γιατί η Κάρι Μπράντσο είχε φορέσει κάποτε στη σειρά δυο διαφορετικά μεταξύ τους ψηλοτάκουνα και τώρα η Σάρα Τζέσικα Πάρκερ αποφάσισε να λύσει όλες τις απορίες.

Η πρωταγωνίστρια της δημοφιλούς τηλεοπτικής σειράς είχε εμφανιστεί στο επεισόδιο 13 της τρίτης σεζόν φορώντας ένα ζευγάρι ψηλοτάκουνα, με το ένα παπούτσι να είναι ροζ και το άλλο μπλε, μια ενδυματολογική επιλογή που είχε παραξενέψει τότε πολύ τους φανς του «Sex and the City», παρόλο που η Κάρι έκανε συχνά εκκεντρικές εμφανίσεις.

«Ορίστε η επίσημη απάντηση και είμαι σίγουρη πως έχω την έγκριση της υπέροχης και θρυλικής Πατρίσια Φιλντ», έγραψε στο Instagram η Σάρα Τζέσικα Πάρκερ, απαντώντας σε ερώτηση που έκανε το account «Every Outfit on Sex & the City». 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

THE MYSTERY OF THE MISMATCHED LOUBS ? Did Carrie buy these mismatched sandals straight off the rack? Or did she purchase two separate pairs and mix them together herself? Are they a metaphor for her inability to choose between Aidan and Big? Unfortunately, we have no answers. But we do maintain that this is one of her most compelling footwear moments on the series. Miranda, on the other hand, is using fashion to assert her dominance as a New Yorker. The LBD and floating necklace (presumably purchased from the MoMa Design Store) practically scream, “I fucking hate Los Angeles.” Samantha is considerably more comfortable in her new surroundings, which she expresses via a suitably tacky aqua ensemble that evokes Halston by way of Michel Kors. The only missing element from this stellar group look is Charlotte, who was too busy putting putting postage stamps on Trey’s dick. (S3/EP13) #CarrieBradshaw #MirandaHobbes #SamanthaJones #ChristianLouboutin #Asymmetry #GOAT

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Every Outfit on Sex & the City (@everyoutfitonsatc) στις

«Είχαμε δυο ζευγάρια από ψηλοτάκουνα πέδιλα Christian Louboutin. Η Πατ κι εγώ επιλέξαμε ένα από το καθένα. Ίσως επειδή ήταν και τα δύο τόσο λαχταριστά σε επίπεδο χρώματος και έδειχναν αρμονικά με το φόρεμα και επίσης επειδή απλώς μας άρεσε να πάρουμε ένα από το καθένα. Σας στέλνω την αγάπη μου και ελπίζω αυτή να ήταν μια ικανοποιητική απάντηση», έγραψε η Σάρα Τζέσικα Πάρκερ.

Θέση επί του θέματος πήρε όμως και η Πατρίσια Φιλντ, που έγραψε λίγο αργότερα: «Η Σάρα Τζέσικα Πάρκερ και εγώ αποφασίσαμε να χρησιμοποιήσουμε ένα από το καθένα επειδή δεν μπορούσαμε να αποφασίσουμε ποιο ήταν καλύτερο καθώς και τα δυο έδειχναν τέλεια με το φόρεμα». 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

The shoe God has spoken and the mystery of Carrie’s mismatched sandals is officially SOLVED! Thank you @sarahjessicaparker ??

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Every Outfit on Sex & the City (@everyoutfitonsatc) στις

Πολιτισμός
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΛΕΞ: Έβγαλε το νέο άλμπουμ και αποθεώθηκε - «Παπαλουκάς, Διαμαντίδης και Σπανούλης μαζί» γράφουν

Πολιτισμός / ΛΕΞ: Έβγαλε νέο άλμπουμ και αποθεώθηκε - «Παπαλουκάς, Διαμαντίδης και Σπανούλης μαζί» γράφουν

Τα χρόνια έχουν περάσει, οι καιροί έχουν αλλάξει και ο καλλιτέχνης της ραπ σκηνής με τα γεμάτα γήπεδα «σα να παίρνουμε πρωτάθλημα» φροντίζει να εξελίσσεται και να μην μένει στα παλιά
LIFO NEWSROOM
Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

Πολιτισμός / Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

«Οι επισκέπτες θα κατανοήσουν καλύτερα γιατί ο ελληνικός πολιτισμός δεν είναι μόνο η κοιτίδα του Δυτικού Πολιτισμού, αλλά έχει τεράστιο αποτύπωμα και στην Ασία» τόνισε ο πρέσβης της Ελλάδας στην Κίνα
LIFO NEWSROOM
Μουσείο Prado: Tα αληθινά χρώματα της γλυπτικής φωτίζουν την «χρυσή εποχή» της Ισπανίας

Πολιτισμός / Μουσείο Prado: Tα αληθινά χρώματα της γλυπτικής φωτίζουν την «χρυσή εποχή» της Ισπανίας

Η έκθεση «Χέρι με χέρι: Γλυπτική και Χρώμα στην Ισπανική Χρυσή Εποχή», καταδεικνύει ότι ο δυτικός καλλιτεχνικός κανόνας δεν έκανε διακρίσεις σε βάρος ορισμένων καλλιτεχνών μόνο λόγω γεωγραφίας και φύλου, αλλά και λόγω των υλικών που χρησιμοποιούσαν
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια