Σε αυτή την παλιά, ωραία φωτογραφία με το τεχνικολόρ του φιλμ και τους άδειους δρόμους, αξίζει κανείς να παρατηρήσει τί είναι κρεμασμένο και να το συγκρίνει με το σήμερα.
Κατ΄αρχάς, πολλοί τίτλοι είναι πλέον εκτός κυκλοφορίας ή έχουν τόσο συρρικνωθεί που είναι σα να μην υπάρχουν: το άλλοτε κραταιό γερμανικό Quick, το Tatler, το Cine Monde, το Οggi, το ιταλικό περιοδικό μόδας Αrianna, το Le Ore κ.λπ.
To Newsweek είναι στις δόξες του- είναι η φάση με το καθαρό εξώφυλλο του ενός ή των δύο το πολύ τίτλων και τα σελέμπριτις, παρ' ότι η ύλη του ήταν πάντα κοινωνικοπολιτικά νέα. To Τime, σταθερά ειδησεογραφικό.
Το burda επίσης είναι το πιο προβεβλημένο, δικαίως. Τότε δεν υπήρχε η πλημμυρίδα των έτοιμων ρούχων και πολλά σπίτια είχαν ραπτομηχανές.
Το Life, το Esquire και το Paris Match επίσης ακμαία, δηλώνουν το παρών.
Ελληνικοί τίτλοι που διακρίνονται: Μάσκα, Μυστήριο, Ομορφιά, Ελληνίδα, Φωτογραφία, το έξοχο εικαστικό Ζυγός (σε δύο σημεία), το επίσης έξοχο Θέατρο του Νίτσου, η Επιθεώρηση Τέχνης (δύο σημαντικά εικαστικά περιοδικά που δεν έχουν ανάλογο σήμερα), το Σπίτι, η αστυνομική σειρά Λυχνάρι, και περιέργως πουθενά το Ρομάντσο και η Γυναίκα.
Φιλμ Agfa, σαπούνι Παπουτσάνης, ξυραφάκια Gillette, έγχρωμα τουριστικά slides.
Aπό εφημερίδες διακρίνεται μόνο η Daily Mail και ο Τζόγος.
Διαφημίζεται η El Al, η κρατική αεροπορική εταιρεία του Ισραήλ και το ιταλικό περιοδικό Bunte.
Δυο κύριοι προφανώς διαβάζουν τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων.
Ένας άλλος Τύπος, ένας άλλος κόσμος.
σχόλια