Κάια Γκέρμπερ - Ενήλικη πια, κάνει το πρώτο free the nipple στην πασαρέλα του Valentino

Κάια Γκέρμπερ - Ενήλικη πια, κάνει το πρώτο free the nipple στην πασαρέλα του Valentino Facebook Twitter
3

H Kάια Γκέρμπερ έκανε την πρώτη πραγματικά αποκαλυπτική εμφάνισή της σε πασαρέλα καθώς πλέον ως ενήλικη, μπορεί να τολμήσει περισσότερο με το γυμνό.

Η κόρη - και για πολλούς διάδοχος- της Σίντι Κρόφορντ, έκλεισε τα 18 τον περασμένο μήνα, έχοντας ήδη μια τριετία καριέρας σε πασαρέλες και εξώφυλλα περιοδικών. Η Κάια είναι από τα πιο περιζήτητα μοντέλα αυτή τη στιγμή και επιλέγεται από τους μεγαλύτερους και εμβληματικούς οίκους, παρά το νεαρό της ηλικίας της.

Πλέον, με την ενηλικίωσή της, μπορεί χωρίς αναστολές να φορέσει πιο τολμηρά ρούχα σχεδιαστών, κάτι που έγινε χθες στο Παρίσι.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

valentino @maisonvalentino @pppiccioli #joemckenna

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Kaia (@kaiagerber) στις

Η Κάια Γκέρμπερ εμφανίστηκε στο σόου του Valentino για τη συλλογή Ready To Wear Spring-Summer 2020. Η 18χρονη φόρεσε μια διάφανη μπλούζα με ένα σακάκι, το οποίο όμως άνοιγε κατά τη διάρκεια της πασαρέλας και αποκάλυπτε το στήθος της. Αν και κάποιοι τίτλοι σπεύδουν να το «πουλήσουν» ως ατύχημα τύπου «wardrobe malfunction», το ρούχο φαίνεται ξεκάθαρα πως δεν θα μπορούσε να κρύψει κάτι εφόσον η νεαρή δεν φορούσε σουτιέν. Η Κάια Γκέρμπερ έβαλε μάλιστα και το χέρι στην τσέπη παραμερίζοντας το σακάκι.

Κάια Γκέρμπερ - Ενήλικη πια, κάνει το πρώτο free the nipple στην πασαρέλα του Valentino Facebook Twitter
Getty Images/ Ideal Image
Κάια Γκέρμπερ - Ενήλικη πια, κάνει το πρώτο free the nipple στην πασαρέλα του Valentino Facebook Twitter
Getty Images/ Ideal Image
Κάια Γκέρμπερ - Ενήλικη πια, κάνει το πρώτο free the nipple στην πασαρέλα του Valentino Facebook Twitter
Getty Images/ Ideal Image
 
Πολιτισμός
3

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Πολιτισμός / Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

 «Θα ήθελα να μιλήσουμε περισσότερο για μια εταιρική σχέση παρά να συζητήσουμε για την ιδιοκτησία»: Για το αίτημα επιστροφής των Γλυπτών του Παρθενώνα στην Αθήνα μίλησε ο επικεφαλής του Βρετανικού Μουσείου
LIFO NEWSROOM
Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Πολιτισμός / Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Το κόσμημα φέρει ιστορική σημασία, καθώς θεωρείται ότι περιλαμβάνει μερικά από τα αυθεντικά διαμάντια του θρυλικού "κολιέ των διαμαντιών" που βρέθηκε στο επίκεντρο σκανδάλου τη δεκαετία του 1780
LIFO NEWSROOM
Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Πολιτισμός / Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Με αφορμή τα 35 χρόνια από την Πτώση του Τείχους (09.11.89) μια φωτογραφική έκθεση με τίτλο «Dream on- Βερολίνο, δεκαετία του 90» αποτυπώνει την κρίσιμη αυτή δεκαετία μετάβασης ανάμεσα στο παρελθόν και το αβέβαιο μέλλον, την αισιοδοξία και το φόβο για το νέο Βερολίνο
ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΒΕΡΟΛΙΝΟ
Η σπουδαία επανεκκίνηση της Καμεράτα ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών

Μουσική / Η συγκινητική επανεκκίνηση της Καμεράτας

Τέσσερα χρόνια, δύο νομοθετικές παρεμβάσεις, τρεις υπουργικές αποφάσεις και μία εκκαθάριση χρειάστηκαν ώστε να μπορέσει η Καμεράτα-Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής να κάνει restart και να επανέλθει ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ

σχόλια

2 σχόλια
Μην πας μακριά, μείνε Ελλάδα. Έχουμε μάθει τα πάντα-όλα για τους πανέμορφους και ταλαντούχους γόνους ηθοποιών, παρουσιαστών κλπ. Έχουν, φαίνεται, το κληρονομικό χάρισμα.