Η Τέιλορ Σουίφτ θα βραβευτεί στα American Music Awards αλλά δεν της επιτρέπεται να ερμηνεύσει τα τραγούδια της

Η Τέιλορ Σουίφτ θα βραβευτεί στα American Music Awards αλλά δεν της επιτρέπεται να ερμηνεύσει τα τραγούδια της Facebook Twitter
2

Η Τέιλορ Σουίφτ δήλωσε ότι της έχουν απαγορεύσει να ερμηνεύσει τα τραγούδια της στα επερχόμενα American Music Awards.

Σε ένα μήνυμα προς τους θαυμαστές της στα κοινωνικά μέσα, η τραγουδίστρια είπε ότι οι μάνατζερ Scooter Braun και Scott Borchetta δεν της επιτρέπουν να ερμηνεύσει τραγούδια από τα προηγούμενα άλμπουμ της των οποίων κατέχουν τα δικαιώματα. Ακόμα είπε ότι ντοκιμαντέρ στο Netflix με θέμα τη ζωή της διακυβεύεται επίσης. Οι Scooter Braun και Scott Borchetta δεν έχουν δώσει επίσημη απάντηση ακόμα. 

Η Σουίφτ έκανε τους εν λόγω ισχυρισμούς μέσω ανάρτησης στο Twitter με τη λεζάντα: «Δεν ξέρω τι άλλο να κάνω».


«Αυτή τη στιγμή, η ερμηνεία μου στα AMA, το ντοκιμαντέρ στο Netflix και κάθε εκδήλωση που έχω προγραμματισμένη να παίξω μέχρι το Νοέμβριο του 2020 είναι υπό αμφισβήτηση» έγραψε.


Τον Ιούνιο, η Swift αποκάλυψε ότι τα μάστερ του πρώτου δισκογραφικού της έργου είχαν πωληθεί στον Braun από την πρώην δισκογραφική της εταιρεία, την οποία διαχειριζόταν ο Borchetta χωρίς να την έχουν ενημερώσει, όπως ισχυρίστηκε.


Εκείνη την περίοδο η τραγουδίστρια κατηγόρησε τον Braun - μάνατζερ επίσης των Αριάνα Γκράντε, Τζάστιν Μπίμπερ και Ντέμι Λοβάτο – για «αδιάκοπο εκφοβισμό και χειραγωγία». 


Ενώ ο ίδιος δεν απάντησε στα σχόλιά της, υποστηρίχθηκε από τους Λοβάτο και Μπίμπερ , οι οποίοι μάλιστα υποστήριξαν ότι η Σουίφτ προσπαθεί απλά  «να προκαλέσει συναισθήματα συμπόνιας». Η τραγουδίστρια επιβεβαίωσε τον Αύγουστο ότι σχεδίαζε να επανακυκλοφορήσει τη μουσική της από τα πρώτα έξι άλμπουμ της σε νέες εκτελέσεις ώστε να μπορεί να έχει τα δικαιώματα των τραγουδιών της.


Η Σουίφτ αναμένεται να ανακηρυχθεί ως «Καλλιτέχνης της Δεκαετίας» στην απονομή των αμερικανικών βραβείων, ΑΜΑ, το Νοέμβριο και είχε πει ότι σχεδίαζε να ερμηνεύσει μερικές από τις επιτυχίες της. Όπως ισχυρίστηκε η ίδια, ο Borchetta είπε στην ομάδα της ότι θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει τη μουσική μόνο εάν συμφωνήσει «να μην γράψει νέες εκτελέσεις των τραγουδιών της». «Το μήνυμα που μου έστειλε είναι πολύ ξεκάθαρο: ή θα είσαι καλό κορίτσι και θα σκάσεις ή θα τιμωρηθείς» έγραψε.

Η τραγουδίστρια ζήτησε από τους θαυμαστές της να βοηθήσουν πιέζοντας τους Braun και Borchetta να αλλάξουν την απόφασή τους. Επίσης, ζήτησε ακόμα βοήθεια από την εταιρία ιδιωτικών επενδύσεων «The Carlyle Group», η οποία δήλωσε ότι χρηματοδότησε την πώληση. 

Οι οπαδοί της Σουίφτ αντέδρασαν άμεσα με hashtags «IStandWithTaylor» και «FreeTaylor» ('υποστηρίζω την Τέιλορ' και 'ελευθερία στην Τέιλορ') στο Twitter.

Με πληροφορίες από BBC

Πολιτισμός
2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Πολιτισμός / Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

 «Θα ήθελα να μιλήσουμε περισσότερο για μια εταιρική σχέση παρά να συζητήσουμε για την ιδιοκτησία»: Για το αίτημα επιστροφής των Γλυπτών του Παρθενώνα στην Αθήνα μίλησε ο επικεφαλής του Βρετανικού Μουσείου
LIFO NEWSROOM
Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Πολιτισμός / Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Το κόσμημα φέρει ιστορική σημασία, καθώς θεωρείται ότι περιλαμβάνει μερικά από τα αυθεντικά διαμάντια του θρυλικού "κολιέ των διαμαντιών" που βρέθηκε στο επίκεντρο σκανδάλου τη δεκαετία του 1780
LIFO NEWSROOM
Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Πολιτισμός / Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Με αφορμή τα 35 χρόνια από την Πτώση του Τείχους (09.11.89) μια φωτογραφική έκθεση με τίτλο «Dream on- Βερολίνο, δεκαετία του 90» αποτυπώνει την κρίσιμη αυτή δεκαετία μετάβασης ανάμεσα στο παρελθόν και το αβέβαιο μέλλον, την αισιοδοξία και το φόβο για το νέο Βερολίνο
ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΒΕΡΟΛΙΝΟ
Η σπουδαία επανεκκίνηση της Καμεράτα ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών

Μουσική / Η συγκινητική επανεκκίνηση της Καμεράτας

Τέσσερα χρόνια, δύο νομοθετικές παρεμβάσεις, τρεις υπουργικές αποφάσεις και μία εκκαθάριση χρειάστηκαν ώστε να μπορέσει η Καμεράτα-Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής να κάνει restart και να επανέλθει ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ

σχόλια

1 σχόλια
Δεν την πολυσυμπαθώ γενικά και ούτε μου αρέσει και η μουσική της, αλλά είναι πολύ άδικο να μην μπορεί να τραγουδήσει τα τραγούδια της όπου θέλει! Τραγούδια που έχει γράψει η ίδια κιόλας! Ναι, ξέρουμε καλά ότι οι δισκογραφικές εταιρείες θέλουν να βγάζουν κέρδος και μόνο κέρδος, αλλά όχι και έτσι, αυτό καταντά ανήθικο και, θα συμφωνήσω μαζί της, μέσο εκφοβισμού και χειραγωγίας. Μακάρι να μπορέσει να το λύσει, αν και απ'ό,τι φαίνεται μάλλον είναι αργά για τα παλιά της τραγούδια.
Να τα επανεκτελέσει / επαναηχογραφήσει πριν την εκδήλωση μάλλον δεν προλαβαίνει..Μήπως να τα παίξει επειδή αυτό είναι το ηθικό, και να υποστεί έπειτα τις νόμιμες συνέπειες; Λεφτά έχει.