Δικαιώθηκαν οι οδηγοί φορτηγών για το σποτ «Καρπάθια»

Δικαιώθηκαν οι οδηγοί φορτηγών για το σποτ «Καρπάθια» Facebook Twitter
7

Στη Δευτεροβάθμια επιτροπή Ελέγχου Επικοινωνίας δικαιώθηκε τελικά η Ομοσπονδία Φορτηγών Αυτοκινητιστών Ελλάδος (ΟΦΑΕ) η οποία είχε κινηθεί δικαστικά για δυσφήμηση του κλάδου, κατά της εταιρίας Fast Group και τα τηλεοπτικά της διαφημιστικά σποτ Τορίνο και Καρπάθια.

Ενώ πρωτοβάθμια η επιτροπή είχε απορρίψει την προσφυγή, τώρα η Επιτροπή έκρινε ότι η διαφήμιση αυτή δεν είναι θεμιτή διότι προσκρούει στη διάταξη του άρθρου 12 του Ελληνικού κώδικα Διαφήμισης και Επικοινωνίας, που απαγορεύει στις διαφημίσεις να λειτουργούν δυσφημιστικά για έναν ολόκληρο επαγγελματικό κλάδο. Συνέστησε δε, την εντός πέντε ημερών τροποποίησή της.

Η ΟΦΑΕ εξέδωσε ανακοίνωση μετά την απόφαση στην οποία τονίζει ότι δικαιώθηκε καθώς «ενήργησε με αίσθημα κοινωνικής ευθύνης στα πλαίσια της καταστατικής της αποστολής με σκοπό την προστασία της τιμής, αξιοπρέπειας και κοινωνικής υπόληψης των αυτοκινητιστών».

Υπενθυμίζεται ότι η επιτροπή είχε διατάξει και την απόσυρση άλλου διαφημιστικού σποτ της ίδιας εταιρίας με την ατάκα «Πού πάει το αγόρι».

7

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γερμανοί καλλιτέχνες υπογράφουν ανοικτή επιστολή κατά παρουσιαστή που κατηγορείται για σεξισμό

TV & Media / Γερμανοί καλλιτέχνες υπογράφουν ανοικτή επιστολή κατά παρουσιαστή που κατηγορείται για σεξισμό

«Θέλουμε παρουσιαστές που είναι ενθουσιώδεις για τον πολιτισμό, ευαίσθητοι και ικανοί να ανταποκριθούν στις σύγχρονες πολιτιστικές συζητήσεις», αναφέρουν
LIFO NEWSROOM
«Μην πεθάνεις»: Το ντοκιμαντέρ στο Netflix για τον εκατομμυριούχο που θέλει να ζήσει για πάντα

TV & Media / «Μην πεθάνεις»: Το ντοκιμαντέρ στο Netflix για τον εκατομμυριούχο που θέλει να ζήσει για πάντα

Σε αυτό το ντοκιμαντέρ, ο πλούσιος επιχειρηματίας Μπράιαν Τζόνσον θέτει το σώμα και την περιουσία του σε κίνδυνο για να παρατείνει τη ζωή του πέρα από όλα τα γνωστά όρια
LIFO NEWSROOM
Squid Game: «Ήθελα να δείξω τη σημερινή κοινωνία» – Τι λέει ο δημιουργός για τη 3η σεζόν

TV & Media / Squid Game: «Ήθελα να δείξω τη σημερινή κοινωνία» – Τι λέει ο δημιουργός για την 3η σεζόν

Η νέα σεζόν διαδραματίζεται τρία χρόνια μετά τα γεγονότα της πρώτης, παρουσιάζοντας το πώς η κοινωνική και οικονομική πραγματικότητα επηρεάζει τους νέους πρωταγωνιστές
LIFO NEWSROOM
Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

TV & Media / Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

Το «Squid Game» πρωτοεμφανίστηκε το 2021 και έγινε άμεσα παγκόσμιο φαινόμενο, με τη σειρά να παραμένει η πιο δημοφιλής παραγωγή στην ιστορία του Netflix, συγκεντρώνοντας πάνω από 265 εκατομμύρια προβολές
LIFO NEWSROOM

σχόλια

6 σχόλια
Κατα τ'άλλα είμαστε χαλαροί και άνθρωποι του χαβά!Τελικά είναι απίστευτο το πόσο υποκριτική και κρυόκωλη φάρα είμαστε εμείς οι Έλληνες!Συγγνώμη αν ακούγομαι ανθέλλην!