Η pop art του διαδικτύου τρολάρει το νέο logo του Instagram

Η pop art του διαδικτύου τρολάρει το νέο logo του Instagram Facebook Twitter
2

Ας είμαστε ειλικρινείς: η απόφαση του Instagram να αλλάξει το νοσταλγικό, κάπως vintage λoγότυπο του δεν άρεσε σε κανέναν. Κυρίως γιατί το νέο logo του κοινωνικού δικτύου φαίνεται ότι δεν εκφράζει κανέναν, γι' αυτό και οι αντιδράσεις από την πρώτη στιγμή δεν ήταν απλώς αρνητικές. Ήταν οργισμένες, ειρωνικές, γεμάτες χολή που εκτοξευόταν κυρίως προς τους art directors που σχεδίασαν το νέο σήμα κατατεθέν του Instagram. 

Και όταν τα ειρωνικά και οργισμένα σχόλια των χρηστών κόπασαν και όταν δεν έμενε κανένα άλλο χολερικό tweet να γίνει (σ.σ.: όπως αυτό που παρομοίαζε το σχέδιο και τα χρώματα του νέου λογότυπου με τα χρώματα και τα σχεδιαστικά ευρήματα γνωστής εταιρείας προφυλακτικών), τη σκυτάλη άρπαξαν οι καλλιτέχνες του διαδικτύου, η pop-art των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και με gif-άκια, memes, κολάζ, αλλά και σκηνοθετημένες φωτογραφίες τρόλαραν δεόντως την αλλαγή. 

Να, μία πρώτη συλλογή από τις αντιδράσεις τους: 

Και δεν είναι μόνο αυτό. Ήδη στο διαδίκτυο έχουν κυκλοφορήσει διάφορα τρικ για το πώς μπορεί κανείς να επαναφέρει το παλιό λογότυπο στη συσκευή του κινητού του, δυστυχώς, όμως, κάποια από αυτά "δούλεψαν" ως εναλλακτικές μόνο τις πρώτες μέρες... Πράγμα που σημαίνει ότι, μας αρέσει - δεν μας αρέσει το νέο logo, θα πρέπει να το συνηθίσουμε, εκτός κι αν το Μέσο Κοινωνικής Δικτύωσης λάβει υπ' όψιν του τις διαμαρτυρίες των χρηστών. 

Η pop art του διαδικτύου τρολάρει το νέο logo του Instagram Facebook Twitter
Gif-άκια, memes, κολάζ, αλλά και σκηνοθετημένες φωτογραφίες τρόλαραν δεόντως την αλλαγή.
Η pop art του διαδικτύου τρολάρει το νέο logo του Instagram Facebook Twitter
Η pop art του διαδικτύου τρολάρει το νέο logo του Instagram Facebook Twitter
Η pop art του διαδικτύου τρολάρει το νέο logo του Instagram Facebook Twitter
Η pop art του διαδικτύου τρολάρει το νέο logo του Instagram Facebook Twitter
Η pop art του διαδικτύου τρολάρει το νέο logo του Instagram Facebook Twitter
Η pop art του διαδικτύου τρολάρει το νέο logo του Instagram Facebook Twitter
Η pop art του διαδικτύου τρολάρει το νέο logo του Instagram Facebook Twitter
Η pop art του διαδικτύου τρολάρει το νέο logo του Instagram Facebook Twitter
Η pop art του διαδικτύου τρολάρει το νέο logo του Instagram Facebook Twitter
Design
2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

 Στο Urban Block 11 η βιώσιμη προσέγγιση υπερβαίνει τα στερεότυπα ιεράρχησης δομημένου-φυσικού

Design / Στο Urban Block 11 η βιώσιμη προσέγγιση υπερβαίνει τα στερεότυπα ιεράρχησης δομημένου-φυσικού

Ο Δημήτρης Ποτηρόπουλος, επικεφαλής του γραφείου Potiropoulos+Partners Architecture, μας ξεναγεί στο νέο του πρότζεκτ το οποίο θυμίζει τοπίο πριν από τη μεγάλη αστικοποίηση, με τη φύση πανταχού παρούσα
THE LIFO TEAM
H δημιουργικότητα είναι μια αναπάντεχη δύναμη

Creative Minds / H δημιουργικότητα είναι μια αναπάντεχη δύναμη

Ο Άλεξ Κάβδας συζητά με την Καλλίνα Κυρατσούλη, Head of Creative στη Soho Square Athens και τον Χρήστο Κουτσούκο, Executive Creative Director στην Cream, για τη σημασία της δημιουργικότητας αλλά και το πώς μία καλή ιδέα μπορεί να αλλάξει τον τρόπο που βλέπουμε τον κόσμο, στο πλαίσιο του πρώτου επεισοδίου της νέας σειράς podcast «Creative Minds», με την υποστήριξη των βραβείων Ermis Awards.
Casa Gaia Ένα παράδειγμα εμβληματικών μεσογειακών διακοπών

Design / Casa Gaia Ένα παράδειγμα εμβληματικών μεσογειακών διακοπών

Η Casa Gaia από τους Bobotis+Bobotis Architects είναι μια βίλα που, απόλυτα συνδεδεμένη με το τοπίο, ενσωματώνει με ευαισθησία τις καθημερινές ανθρώπινες ανάγκες, αποτίνοντας φόρο τιμής στη διαχρονική ηρεμία του μεσογειακού καλοκαιριού.
ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
10 απίθανα αθηναϊκά σπίτια

Design / 10 απίθανα αθηναϊκά σπίτια

Τη χρονιά που μας πέρασε, η Τζούλη Αγοράκη «άνοιξε» για τους αναγνώστες της LifO μερικά από τα πιο ιδιαίτερα, όμορφα, παράξενα, εκκεντρικά, γουστόζικα σπίτια της πόλης μας. Διαλέξαμε 10 που θα μας μείνουν αξέχαστα.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΠΑΡΙΣ ΤΑΒΙΤΙΑΝ
CHECK Ένα Μουσείο Παραμυθιού φτιαγμένο από ανακυκλώσιμα υλικά

Design / Ένα Μουσείο Παραμυθιού φτιαγμένο από ανακυκλώσιμα υλικά

Στην πόλη της Καβάλας oγδόντα παραμύθια και αγαπημένοι ήρωες προσφέρουν στα παιδιά την ευκαιρία να ταξιδέψουν σ’ έναν φανταστικό κόσμο με τη χρήση απλών, καθημερινών αντικειμένων που συχνά καταλήγουν στα σκουπίδια.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ένα σπίτι σαν ζεστή αγκαλιά

Design / Ένα σπίτι σαν ζεστή αγκαλιά

Ο διευθυντής προγράμματος του Δίεση, Γιώργος Γιαννόπουλος, προτιμά να ψάχνει πράγματα στο «γιουσουρούμ του Facebook» παρά να μπει σε μια αλυσίδα επίπλων. Και όταν έχει τις κλειστές του, μπορεί να ασχολείται με μια καρέκλα για δέκα ώρες χωρίς να κουράζεται.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Ένα σπίτι που μας προτρέπει να ζήσουμε στο max/ Ένα σπίτι που φοράει με χιούμορ τον μαξιμαλισμό του

Design / «Ο μινιμαλισμός είναι πλήξη»

Κάποτε η Tina Livanos είχε καθυστερήσει σε έναν γάμο, όπου ήταν παράνυμφος, επειδή είχε βρει μια ιδιαίτερη λάμπα. Μέχρι και σήμερα ψάχνει αδιάκοπα σε αντικερί, ανοιχτές αγορές και παζάρια, προκειμένου να γεμίσει το σπίτι της με έπιπλα και μπιχλιμπίδια.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Αθηναϊκές πολυκατοικίες: Η πιο ζωντανή ιστορία της πρωτεύουσας

Βιβλίο / Αθηναϊκές πολυκατοικίες: Η πιο ζωντανή ιστορία της πρωτεύουσας

Μια νέα ερευνητική έκδοση του Ιδρύματος Ωνάση, ευχάριστη και ζωντανή, αφηγείται την ιστορία της πολυκατοικίας αλλά και της πόλης μας με τις μεγάλες και τις μικρότερες αλλαγές της, μέσα από 37 ιστορίες.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ένα σπίτι σε διάλογο με τη δικαιοσύνη και την τέχνη

Design / Ένα διαμέρισμα του ’70 που απορρίπτει οτιδήποτε παλιό

Το σπίτι του Αλέξανδρου Κασσανδρινού είναι γεμάτο τέχνη, χωρίς καμία αντίκα, με έπιπλα περισσότερο βολικά παρά ντιζαϊνάτα και άπειρο φως — τόσο, που το καλοκαίρι στο καθιστικό χρειάζονται γυαλιά ηλίου για να καθίσει κανείς.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Γιώργος και Ρούλης Αλαχούζος

Design / Αδελφοί Αλαχούζοι: Οι πιο διάσημοι Έλληνες «εφετζήδες»

Από την «Ανατομία ενός εγκλήματος» και τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004 μέχρι τον Harry Potter και την τελευταία ταινία του Κρόνενμπεργκ, εδώ και σαράντα χρόνια ο Γιώργος και ο Ρούλης Αλαχούζος δημιουργούν εντυπωσιακά και τρομακτικά όντα σαν σύγχρονοι αλχημιστές, επιστρατεύοντας τη φαντασία και τη δεξιοτεχνία τους.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ

σχόλια

2 σχόλια
Προσωπικά δεν μου άρεσε ούτε το παλιό ούτε το καινούργιο. Το παλιό ήταν πολύ βαρετό έως μουντό, το δε καινούργιο είναι πολύ αδιάφορο.Δηλαδή αυτοί εκεί στο Instagram, πόσους art director πληρώνουν για να κάνουν ένα σηματάκι και δεν μπορούν να κάνουν κάτι της προκοπής;Όσο για αυτόν που παρομοίασε το νέο logo με μάρκα προφυλακτικών δεν έχει και πολύ άδικο. Υπάρχει πολύ τσόντα και πολύ 'μάτι' μέσα στο Instagram. Και φυσικά έχουν πρόσβαση σε αυτό και ανήλικα παιδάκια που τους αγοράζουν οι γονείς τους smartphone.