Η pop art του διαδικτύου τρολάρει το νέο logo του Instagram

Η pop art του διαδικτύου τρολάρει το νέο logo του Instagram Facebook Twitter
2

Ας είμαστε ειλικρινείς: η απόφαση του Instagram να αλλάξει το νοσταλγικό, κάπως vintage λoγότυπο του δεν άρεσε σε κανέναν. Κυρίως γιατί το νέο logo του κοινωνικού δικτύου φαίνεται ότι δεν εκφράζει κανέναν, γι' αυτό και οι αντιδράσεις από την πρώτη στιγμή δεν ήταν απλώς αρνητικές. Ήταν οργισμένες, ειρωνικές, γεμάτες χολή που εκτοξευόταν κυρίως προς τους art directors που σχεδίασαν το νέο σήμα κατατεθέν του Instagram. 

Και όταν τα ειρωνικά και οργισμένα σχόλια των χρηστών κόπασαν και όταν δεν έμενε κανένα άλλο χολερικό tweet να γίνει (σ.σ.: όπως αυτό που παρομοίαζε το σχέδιο και τα χρώματα του νέου λογότυπου με τα χρώματα και τα σχεδιαστικά ευρήματα γνωστής εταιρείας προφυλακτικών), τη σκυτάλη άρπαξαν οι καλλιτέχνες του διαδικτύου, η pop-art των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και με gif-άκια, memes, κολάζ, αλλά και σκηνοθετημένες φωτογραφίες τρόλαραν δεόντως την αλλαγή. 

Να, μία πρώτη συλλογή από τις αντιδράσεις τους: 

Και δεν είναι μόνο αυτό. Ήδη στο διαδίκτυο έχουν κυκλοφορήσει διάφορα τρικ για το πώς μπορεί κανείς να επαναφέρει το παλιό λογότυπο στη συσκευή του κινητού του, δυστυχώς, όμως, κάποια από αυτά "δούλεψαν" ως εναλλακτικές μόνο τις πρώτες μέρες... Πράγμα που σημαίνει ότι, μας αρέσει - δεν μας αρέσει το νέο logo, θα πρέπει να το συνηθίσουμε, εκτός κι αν το Μέσο Κοινωνικής Δικτύωσης λάβει υπ' όψιν του τις διαμαρτυρίες των χρηστών. 

Η pop art του διαδικτύου τρολάρει το νέο logo του Instagram Facebook Twitter
Gif-άκια, memes, κολάζ, αλλά και σκηνοθετημένες φωτογραφίες τρόλαραν δεόντως την αλλαγή.
Η pop art του διαδικτύου τρολάρει το νέο logo του Instagram Facebook Twitter
Η pop art του διαδικτύου τρολάρει το νέο logo του Instagram Facebook Twitter
Η pop art του διαδικτύου τρολάρει το νέο logo του Instagram Facebook Twitter
Η pop art του διαδικτύου τρολάρει το νέο logo του Instagram Facebook Twitter
Η pop art του διαδικτύου τρολάρει το νέο logo του Instagram Facebook Twitter
Η pop art του διαδικτύου τρολάρει το νέο logo του Instagram Facebook Twitter
Η pop art του διαδικτύου τρολάρει το νέο logo του Instagram Facebook Twitter
Η pop art του διαδικτύου τρολάρει το νέο logo του Instagram Facebook Twitter
Η pop art του διαδικτύου τρολάρει το νέο logo του Instagram Facebook Twitter
Design
2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

milan_design_week

Design / Milan Design Week: Η εβδομάδα-υπερπαραγωγή δείχνει το μέλλον

Τεχνικές και τεχνολογία, ιστορικό design και πειραματισμοί, αρχιτεκτονική και διακόσμηση, υλικότητα και πνευματικοί στοχασμοί: αυτά είναι τα highlights της εβδομάδας design του Μιλάνου, που προτείνει τη σκηνογραφία της ζωής μας.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Τα νέα ελβετικά διαβατήρια έχουν άψογο ντιζάιν

Design / Τα νέα ελβετικά διαβατήρια έχουν άψογο ντιζάιν

Ο σχεδιασμός της RETINAA στα νέα ελβετικά διαβατήρια συνδυάζει το υψηλό επίπεδο ασφαλείας με το graphic design ενώ είναι και μία αναφορά στα γεωγραφικά χαρακτηριστικά της Ελβετίας, δημιουργώντας «κάτι παραπάνω από ένα επίσημο διοικητικό έγγραφο».
LIFO NEWSROOM
Ειρήνη Φρεζάδου: «Είμαστε οι αρχιτέκτονες της ζωής μας»

Ειρήνη Φρεζάδου / Ειρήνη Φρεζάδου: «Ό,τι κλείνει στο κέντρο, ανοίγει στη θέση του ένα μπαρ ή ένα εστιατόριο»

Αγωνίζεται ενάντια «στην απληστία που ξοδεύει τον αρχιτεκτονικό, φυσικό και πολιτιστικό μας πλούτο». Βγήκε μπροστά για το κτίριο «που ντροπιάζει την Ακρόπολη». Και τώρα, το νέο της σχέδιο είναι η αναβίωση του ιστορικού σιδηροδρομικού δικτύου της Πελοποννήσου. 
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ
Kεραμικά Mutina: Εκεί που τα όρια του τι είναι τέχνη και τι ένα απλό αντικείμενο συγχέονται

Design / Mutina: Εκεί που τα όρια του τι είναι τέχνη και τι ένα απλό αντικείμενο συγχέονται

Μια σημαντική έκθεση στο χωριό Φιοράνο της Εμίλια-Ρομάνα, όπου εδώ και είκοσι χρόνια τα κεραμικά Mutina παράγουν αισθητικό πολιτισμό με μια ομάδα σπουδαίων σύγχρονων σχεδιαστών.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Η αρχιτέκτονας Μαρία Δέδα εξηγεί πώς δημιουργείς μια ανθρώπινη γειτονιά σήμερα

Design / Η αρχιτέκτονας Μαρία Δέδα εξηγεί πώς δημιουργείς μια ανθρώπινη γειτονιά σήμερα

Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Δύο πόλεις που προχωρούν προς μία επόμενη μέρα, μέσα από αστικές αναπλάσεις και αναπτύξεις. Δύο πόλεις που αντιμετωπίζουν τις προκλήσεις της ανοδικής πορείας του τουρισμού, της εκτόξευσης των ενοικίων και της ασύμμετρης ανάπτυξης των επιμέρους περιοχών τους. Σε αυτό το τοπίο, η δημιουργία νέων γειτονιών μοιάζει να είναι η λύση που τοποθετεί ξανά τον πολίτη στο ρόλο του πρωταγωνιστή, σύμφωνα με την Μαρία Δέδα, επικεφαλής των Deda Architects.
ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
 Στο Urban Block 11 η βιώσιμη προσέγγιση υπερβαίνει τα στερεότυπα ιεράρχησης δομημένου-φυσικού

Design / Στο Urban Block 11 η βιώσιμη προσέγγιση υπερβαίνει τα στερεότυπα ιεράρχησης δομημένου-φυσικού

Ο Δημήτρης Ποτηρόπουλος, επικεφαλής του γραφείου Potiropoulos+Partners Architecture, μας ξεναγεί στο νέο του πρότζεκτ το οποίο θυμίζει τοπίο πριν από τη μεγάλη αστικοποίηση, με τη φύση πανταχού παρούσα
THE LIFO TEAM
H δημιουργικότητα είναι μια αναπάντεχη δύναμη

Creative Minds / H δημιουργικότητα είναι μια αναπάντεχη δύναμη

Ο Άλεξ Κάβδας συζητά με την Καλλίνα Κυρατσούλη, Head of Creative στη Soho Square Athens και τον Χρήστο Κουτσούκο, Executive Creative Director στην Cream, για τη σημασία της δημιουργικότητας αλλά και το πώς μία καλή ιδέα μπορεί να αλλάξει τον τρόπο που βλέπουμε τον κόσμο, στο πλαίσιο του πρώτου επεισοδίου της νέας σειράς podcast «Creative Minds», με την υποστήριξη των βραβείων Ermis Awards.

σχόλια

2 σχόλια
Προσωπικά δεν μου άρεσε ούτε το παλιό ούτε το καινούργιο. Το παλιό ήταν πολύ βαρετό έως μουντό, το δε καινούργιο είναι πολύ αδιάφορο.Δηλαδή αυτοί εκεί στο Instagram, πόσους art director πληρώνουν για να κάνουν ένα σηματάκι και δεν μπορούν να κάνουν κάτι της προκοπής;Όσο για αυτόν που παρομοίασε το νέο logo με μάρκα προφυλακτικών δεν έχει και πολύ άδικο. Υπάρχει πολύ τσόντα και πολύ 'μάτι' μέσα στο Instagram. Και φυσικά έχουν πρόσβαση σε αυτό και ανήλικα παιδάκια που τους αγοράζουν οι γονείς τους smartphone.