Η pop art του διαδικτύου τρολάρει το νέο logo του Instagram

Η pop art του διαδικτύου τρολάρει το νέο logo του Instagram Facebook Twitter
2

Ας είμαστε ειλικρινείς: η απόφαση του Instagram να αλλάξει το νοσταλγικό, κάπως vintage λoγότυπο του δεν άρεσε σε κανέναν. Κυρίως γιατί το νέο logo του κοινωνικού δικτύου φαίνεται ότι δεν εκφράζει κανέναν, γι' αυτό και οι αντιδράσεις από την πρώτη στιγμή δεν ήταν απλώς αρνητικές. Ήταν οργισμένες, ειρωνικές, γεμάτες χολή που εκτοξευόταν κυρίως προς τους art directors που σχεδίασαν το νέο σήμα κατατεθέν του Instagram. 

Και όταν τα ειρωνικά και οργισμένα σχόλια των χρηστών κόπασαν και όταν δεν έμενε κανένα άλλο χολερικό tweet να γίνει (σ.σ.: όπως αυτό που παρομοίαζε το σχέδιο και τα χρώματα του νέου λογότυπου με τα χρώματα και τα σχεδιαστικά ευρήματα γνωστής εταιρείας προφυλακτικών), τη σκυτάλη άρπαξαν οι καλλιτέχνες του διαδικτύου, η pop-art των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και με gif-άκια, memes, κολάζ, αλλά και σκηνοθετημένες φωτογραφίες τρόλαραν δεόντως την αλλαγή. 

Να, μία πρώτη συλλογή από τις αντιδράσεις τους: 

Και δεν είναι μόνο αυτό. Ήδη στο διαδίκτυο έχουν κυκλοφορήσει διάφορα τρικ για το πώς μπορεί κανείς να επαναφέρει το παλιό λογότυπο στη συσκευή του κινητού του, δυστυχώς, όμως, κάποια από αυτά "δούλεψαν" ως εναλλακτικές μόνο τις πρώτες μέρες... Πράγμα που σημαίνει ότι, μας αρέσει - δεν μας αρέσει το νέο logo, θα πρέπει να το συνηθίσουμε, εκτός κι αν το Μέσο Κοινωνικής Δικτύωσης λάβει υπ' όψιν του τις διαμαρτυρίες των χρηστών. 

Η pop art του διαδικτύου τρολάρει το νέο logo του Instagram Facebook Twitter
Gif-άκια, memes, κολάζ, αλλά και σκηνοθετημένες φωτογραφίες τρόλαραν δεόντως την αλλαγή.
Η pop art του διαδικτύου τρολάρει το νέο logo του Instagram Facebook Twitter
Η pop art του διαδικτύου τρολάρει το νέο logo του Instagram Facebook Twitter
Η pop art του διαδικτύου τρολάρει το νέο logo του Instagram Facebook Twitter
Η pop art του διαδικτύου τρολάρει το νέο logo του Instagram Facebook Twitter
Η pop art του διαδικτύου τρολάρει το νέο logo του Instagram Facebook Twitter
Η pop art του διαδικτύου τρολάρει το νέο logo του Instagram Facebook Twitter
Η pop art του διαδικτύου τρολάρει το νέο logo του Instagram Facebook Twitter
Η pop art του διαδικτύου τρολάρει το νέο logo του Instagram Facebook Twitter
Η pop art του διαδικτύου τρολάρει το νέο logo του Instagram Facebook Twitter
Design
2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ένα σπίτι σε διάλογο με τη δικαιοσύνη και την τέχνη

Design / Ένα διαμέρισμα του ’70 που απορρίπτει οτιδήποτε παλιό

Το σπίτι του Αλέξανδρου Κασσανδρινού είναι γεμάτο τέχνη, χωρίς καμία αντίκα, με έπιπλα περισσότερο βολικά παρά ντιζαϊνάτα και άπειρο φως — τόσο, που το καλοκαίρι στο καθιστικό χρειάζονται γυαλιά ηλίου για να καθίσει κανείς.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Γιώργος και Ρούλης Αλαχούζος

Design / Αδελφοί Αλαχούζοι: Οι πιο διάσημοι Έλληνες «εφετζήδες»

Από την «Ανατομία ενός εγκλήματος» και τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004 μέχρι τον Harry Potter και την τελευταία ταινία του Κρόνενμπεργκ, εδώ και σαράντα χρόνια ο Γιώργος και ο Ρούλης Αλαχούζος δημιουργούν εντυπωσιακά και τρομακτικά όντα σαν σύγχρονοι αλχημιστές, επιστρατεύοντας τη φαντασία και τη δεξιοτεχνία τους.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Περηφανευόμαστε ότι δώσαμε τα φώτα μας στον κόσμο, αλλά δεν κρατήσαμε ούτε ένα λυχναράκι»

Oι Αθηναίοι / «Περηφανευόμαστε ότι δώσαμε τα φώτα μας στον κόσμο, αλλά δεν κρατήσαμε ούτε ένα λυχναράκι»

Η αρχιτέκτονας και υπεύθυνη των Αρχείων Νεοελληνικής Αρχιτεκτονικής του Μουσείου Μπενάκη, Μάρω Καρδαμίτση-Αδάμη, δεν λησμόνησε ποτέ στην πορεία της πως η μορφή ενός κτιρίου πρέπει να έχει χαρακτήρα, ειλικρίνεια και κλίμακα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Sotja

Οι Αθηναίοι / Sotja: «Στο ξεκίνημά μου έλεγαν "αυτό το κοριτσάκι θα μου κάνει το tattoo;"»

Όταν μπήκε στα τατουατζίδικα, ελάχιστες γυναίκες εργάζονταν εκεί. Εξασκήθηκε πάνω σε «πανκιά» και βρήκε το προσωπικό της στυλ στις horror ταινίες των ’60s. Η Αθηναία της εβδομάδας θυμάται την εποχή που τα tattoo προκαλούσαν προβλήματα στη δουλειά και κακεντρεχή σχόλια στον δρόμο - και αυτή η πραγματικότητα δεν έχει ακριβώς τελειώσει.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Το Μπουλούκι, ένα περιοδεύον εργαστήριο για τις παραδοσιακές τεχνικές δόμησης, βάζει το δικό του -σημαντικό- λιθαράκι στη διατήρηση της μνήμης και της ζωής στην ορεινή Ήπειρο

Γειτονιές της Ελλάδας / Δύο νέοι αρχιτέκτονες ανακατασκεύασαν τη στέγη ενός σχολείου στα Τζουμέρκα

Το Μπουλούκι, ένα περιοδεύον εργαστήριο για τις παραδοσιακές τεχνικές δόμησης, βάζει το δικό του -σημαντικό- λιθαράκι στη διατήρηση της μνήμης και της ζωής στην ορεινή Ήπειρο.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΥΡΙΑΖΗΣ
Hotel Experience: Πώς η πρώτη διοργάνωση για το μέλλον του τουρισμού υπό το πρίσμα της εμπειρίας πέτυχε ρεκόρ επισκεπτών

Design / Hotel Experience: Πώς η πρώτη διοργάνωση για το μέλλον του τουρισμού υπό το πρίσμα της εμπειρίας πέτυχε ρεκόρ επισκεπτών

Η διοργάνωση του Hotel Experience που πραγματοποιήθηκε 5-6 Οκτωβρίου 2024 στο Ωδείο Αθηνών ξεπέρασε κάθε προσδοκία συμμετοχής καθώς πάνω από 4.000 επισκέπτες βίωσαν από κοντά την εμπειρία
THE LIFO TEAM
H θρυλική Ιταλίδα designer Paola Navone θέλει να ζήσει στην Αθήνα

Design / H θρυλική Ιταλίδα designer Paola Navone θα ήθελε να ζήσει στην Αθήνα

 H προσωπικότητα της αρχιτεκτόνισας και designer Paola Navone είναι πληθωρική, όσο και η ιστορία της ζωής της. Λίγο πριν εμφανιστεί ως ομιλήτρια το Σάββατο 5 Οκτωβρίου στο συνέδριο Hotel Experience στο Ωδείο Αθηνών μας μιλάει με πάθος για ένα πρόσφατο πρότζεκτ που υπέγραψε.
ΘΑΝΑΣΗΣ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

2 σχόλια
Προσωπικά δεν μου άρεσε ούτε το παλιό ούτε το καινούργιο. Το παλιό ήταν πολύ βαρετό έως μουντό, το δε καινούργιο είναι πολύ αδιάφορο.Δηλαδή αυτοί εκεί στο Instagram, πόσους art director πληρώνουν για να κάνουν ένα σηματάκι και δεν μπορούν να κάνουν κάτι της προκοπής;Όσο για αυτόν που παρομοίασε το νέο logo με μάρκα προφυλακτικών δεν έχει και πολύ άδικο. Υπάρχει πολύ τσόντα και πολύ 'μάτι' μέσα στο Instagram. Και φυσικά έχουν πρόσβαση σε αυτό και ανήλικα παιδάκια που τους αγοράζουν οι γονείς τους smartphone.