Τρέισι Έμιν: Έχω μετανιώσει οικτρά που υποστήριξα τον Μπλερ και τον Κάμερον

Τρέισι Έμιν: Έχω μετανιώσει οικτρά που υποστήριξα τον Μπλερ και τον Κάμερον Facebook Twitter
0

Η Τρέισι Έμιν ήταν για χρόνια θερμή υποστηρίκτρια του κόμματος των Εργατικών μέχρι και πριν δέκα χρόνια περίπου όταν άλλαξε ρότα και τάχθηκε στο πλευρό των Συντηρητικών και μάλιστα με πολύ ενεργό τρόπο, συμμετέχοντας σε συσκέψεις, προσφέροντας συμβουλές για πολιτιστικά ζητήματα στους αρμόδιους υπουργούς, ενώ το αποκορύφωμα του ειδυλλίου αυτού με τους Τόρις υπό την ηγεσία του Ντέιβιντ Κάμερον, ήταν μια εγκατάσταση από νέον που δημιούργησε για να τοποθετηθεί στην Ντάουνινγκ Στριτ.

Αρχικά όμως το Ιράκ και στη συνέχεια το Brexit άλλαξαν ριζικά τις απόψεις της, όπως δήλωσε χθες, τονίζοντας ότι ο Μπλερ και ο Κάμερον αμαύρωσαν τη φήμη τους «κάνοντας τα πιο ηλίθια πράγματα που μπορεί να κάνει κάποιος πολιτικός».

«Είναι πραγματικά τρελό. Αν φύγουμε από την Ευρώπη και όλα εξελιχθούν ομαλά και μείνουμε εμείς εδώ πέρα ευτυχισμένοι με τη νοοτροπία νησιώτη να τρώμε τα λάχανά μας, τότε εντάξει, να το δεχτώ. Δε νομίζω όμως να γίνουν έτσι τα πράγματα...»

Και συνέχισε: «Και οι δύο αυτοί άντρες, που εξακολουθώ να πιστεύω ότι ήταν αξιόλογοι πολιτικοί και κατ' ουσία καλοί άνθρωποι, θα μείνουν στην ιστορία για τα φριχτά πράγματα με τα οποία χρέωσαν το πολιτικό μας σύστημα. Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω πώς το έκαναν και με θλίβει βαθιά η γνώση ότι κάποτε τους υποστήριξα. Είναι απίστευτο το χάλι που μας κληροδότησαν. Δεν μπορώ να διανοηθώ κάτι πιο ειδεχθές από το Brexit...»

Τρέισι Έμιν: Έχω μετανιώσει οικτρά που υποστήριξα τον Μπλερ και τον Κάμερον Facebook Twitter

«Είναι πραγματικά τρελό. Αν φύγουμε από την Ευρώπη και όλα εξελιχθούν ομαλά και μείνουμε εμείς εδώ πέρα ευτυχισμένοι με τη νοοτροπία νησιώτη να τρώμε τα λάχανά μας, τότε εντάξει, να το δεχτώ. Δε νομίζω όμως να γίνουν έτσι τα πράγματα...»

Η Έμιν, η οποία έχει ταχθεί υπέρ νέου δημοψηφίσματος για το Brexit, δήλωσε επίσης ότι η Τερέζα Μέι μπορεί να μην είναι σε κανένα επίπεδο η ιδανική της πρωθυπουργός, δεν βλέπει όμως τίποτα άντρες να δηλώνουν εθελοντές για να κάνουν τη δουλειά: «Είδα κάτι γελοίους κόπανους σαν τον Μπόρις Τζόνσον να το βάζουν στα ποδιά όταν ξαφνικά τους ήρθε η επιφοίτηση για το τι ακριβώς είχαν κάνει».

Οι δηλώσεις έγιναν στη διάρκεια των εγκαινίων της έκθεσής της με τίτλο "A Fortnight of Tears" (Ένα δεκαπενθήμερο δακρύων) στην γκαλερί White Cube του Λονδίνου, την πρώτη της στη βρετανική πρωτεύουσα εδώ και μια πενταετία, η οποία θα διαρκέσει μέχρι τις 7 Απριλίου.

Η έκθεση περιλαμβάνει νέους πίνακές της, πολλοί από τους οποίους στρέφονται σε προσωπικά / εξομολογητικά θέματα που πάντα αποτελούσαν το επίκεντρο του έργου της, όπως το τραύμα της άμβλωσης που είχε κάνει, του βιασμού της σε παιδική ηλικία και του θανάτου της μητέρας της το 2016.

Μια μεγάλη αίθουσα της γκαλερί είναι γεμάτη από τις μεγεθυμένες φωτογραφίες – «σέλφι» (52 συνολικά) που τράβηξε η Έμιν καταγράφοντας την «όλο και πιο ψυχοφθόρα» αυπνία που την βασανίζει εδώ και μια δεκαετία περίπου, την οποία χαρακτήρισε ως «έναν πρόωρο θάνατος ο οποίος προέρχεται από μέσα».

Σε μια άλλη αίθουσα βρίσκεται ένα μεγάλο προσχέδιο του επιβλητικού αγάλματος (ύψους τουλάχιστον επτά μέτρων) που κοντεύει να ολοκληρώσει και το οποίο θα τοποθετηθεί στη μόνιμη συλλογή του Μουσείου Edvard Munch στο Όσλο το 2020. Το άγαλμα αποκαλείται «Η Μητέρα» και αποτελεί μια τρισδιάστατη αναπαράσταση της μητέρας της.

Με στοιχεία από τον Guardian

Εικαστικά
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το φεμινιστικό και κουίρ βλέμμα μιας νεαρής εικαστικού

Σοφία Ροζάκη / Το φεμινιστικό και κουίρ βλέμμα μιας νεαρής εικαστικού

Η νεαρή εικαστικός Σοφία Ροζάκη μάς ξεναγεί στην έκθεσή της «that’s what she said», στην οποία διερευνά εναλλακτικές αφηγήσεις γύρω από το σώμα, το φύλο, τη μνήμη, το τραύμα και τη σεξουαλικότητα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
ΕΠΕΞ Μια έκθεση με τον θεατρικό και σουρεαλιστικό κόσμο των ρούχων της Ελένης Καββάδα

Εικαστικά / Tα ρούχα που σχεδιάζει η Ελένη Καββάδα είναι σαν έργα τέχνης

Οι δημιουργίες της ελληνίδας σχεδιάστριας παρουσιάζονται ως εκθεσιακά γλυπτά στην Intermission. Ογκώδη, σουρεαλιστικά, ποιητικά, ξεπερνούν τα όρια της μόδας και αγγίζουν την τέχνη. Πρόκειται με διαφορά για ό,τι πιο ενδιαφέρον έχει να παρουσιάσει η Ελλάδα στον χώρο της μόδας και αξίζει μια βόλτα στον Πειραιά για να τα δείτε.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο κόπος του καλλιτέχνη μέσα από το έργο του Γιάννη Παππά

Εικαστικά / Ο κόπος του καλλιτέχνη μέσα από το έργο του Γιάννη Παππά

Μια έκθεση εργαστηριακού χαρακτήρα με εκθέματα καλούπια, εργαλεία, προπλάσματα, ημιτελή έργα, σχέδια αλλά και ολοκληρωμένα έργα που για πρώτη φορά βγαίνουν από το εργαστήρι του γλύπτη Γιάννη Παππά.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ψυχαναλύοντας το σινεμά του Ντέιβιντ Λιντς

Pulp Fiction / Ψυχαναλύοντας το σινεμά του Ντέιβιντ Λιντς

Ο Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος μιλά με τον ψυχίατρο, δραματοθεραπευτή και σκηνοθέτη Στέλιο Κρασανάκη για το αθέατο σύμπαν του ασυνείδητου στο σινεμά, το οποίο υπηρέτησε και απογείωσε ο Λιντς μέσα από το απαράμιλλο έργο του.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Θόδωρος, γλύπτης: Αντί αναδρομικής» στο Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης

Εικαστικά / Ο γλύπτης Θόδωρος παίρνει επιτέλους την αναδρομική έκθεση που του αξίζει

Ήταν ένας από τους βασικούς υποστηρικτές της δημιουργίας ενός μουσείου σύγχρονης τέχνης στην Ελλάδα. Σήμερα, στον δεύτερο όροφο του ΕΜΣΤ, το ανατρεπτικό του έργο, που ξεπερνά κατά πολύ τα όρια της παραδοσιακής γλυπτικής, παρουσιάζεται μέσα από έντεκα ενότητες.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κάσπαρ Ντάβιντ Φρίντριχ: Ο «μάγος του ρομαντισμού» κατακτά την Αμερική

Εικαστικά / Κάσπαρ Ντάβιντ Φρίντριχ: Ο «μάγος του ρομαντισμού» κατακτά την Αμερική

Η πρώτη μεγάλη αναδρομική έκθεση στην Αμερική αφιερωμένη στο έργο του Γερμανού ζωγράφου που στους πολλούς είναι γνωστός για τον πίνακα «Περιπλανώμενος πάνω από τη θάλασσα της ομίχλης».
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η Αφρική ανάμεσά μας*

Εικαστικά / «Χρησιμοποιούμε τα αντικείμενα για να ακουστούν ιστορίες ανθρώπων»

Στο Μουσείο Μπενάκη, η έκθεση «Η Αφρική ανάμεσά μας» αποτελεί έναν ζωντανό διάλογο ανάμεσα σε αντικείμενα, φωνές και μνήμες της ελληνο-αφρικανικής κοινότητας στην Ελλάδα, φωτίζοντας ταυτότητες, κληρονομιές και διασταυρώσεις πολιτισμών.
M. HULOT
Στη Νέα Υόρκη με τον Γκόντφρεϊ Ρέτζιο

Εικαστικά / Το θρυλικό «Koyaanisqatsi» αναβιώνει στη Νέα Υόρκη μέσω της τεχνητής νοημοσύνης

Το ψηφιακό έργο του Τζον Φιτζέραλντ «The Vivid Unknown», μια από τις φετινές συμμετοχές του Ιδρύματος Ωνάση στο φεστιβάλ «Under the Radar», συνομιλεί εκ νέου με την εμβληματική ταινία του Γκόντφρεϊ Ρέτζιο.
ΒΑΡΒΑΡΑ ΔΟΥΚΑ
Ο υφασμάτινος κόσμος προσευχών της Ελένης Κρίκκη

Εικαστικά / Ο υφασμάτινος κόσμος προσευχών της Ελένης Κρίκκη

Στο εικαστικό της έργο τα τόπια γίνονται τοπία, οι κλωστές υφαίνουν τη μνήμη και η γεωγραφία ανάγεται σε κάτι βαθιά προσωπικό που αφορά τη συναισθηματική σχέση και οικειότητα της καλλιτέχνιδας με τον κόσμο του υφάσματος.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Χρήστος Μποκόρος, εικαστικός

Οι Αθηναίοι / Χρήστος Μποκόρος: «Η τέχνη δεν είναι θέαμα, πρέπει να σε αφορά και να σε πονάει»

Όταν βρέθηκε στη Σχολή Καλών Τεχνών, ένιωσε ότι ναυάγησαν όλα του τα όνειρα και οι επιθυμίες. Αν και έχει ζωγραφίσει χιλιάδες κεράκια, ακόμα αισθάνεται αρχάριος, γιατί το καθένα είναι διαφορετικό, όπως και οι άνθρωποι. Για εκείνον, η τέχνη είναι ένα μνημείο, και κάθε φορά με τα έργα του ακουμπά εκεί που πονάει, για να παίρνει δύναμη.
M. HULOT
CHECK Έκθεση Ephemeral Party

Εικαστικά / Ephemeral Party: Μια έκθεση εικαστικών σε ένα πάρκινγκ στη Βασιλίσσης Σοφίας

Οι χώροι στάθμευσης αποτελούν μόνιμο θέμα συζήτησης για τους Αθηναίους. Και τώρα, ένας τέτοιος χώρος θα συζητηθεί έντονα για εντελώς άλλους λόγους από τους γνωστούς και συνηθισμένους.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Ανεκτίμητα έργα ισλαμικής τέχνης απ’ τα σημαντικότερα μουσεία του κόσμου 

Αποστολή στην Τζέντα / Ταξίδι στην Μπιενάλε Ισλαμικών Τεχνών

Η LIFO ταξίδεψε στη Σαουδική Αραβία και επισκέφθηκε τη δεύτερη Μπιενάλε Ισλαμικών Τεχνών, μια έκθεση που γεφυρώνει το χθες με το σήμερα και αναδεικνύει την καλλιτεχνική έκφραση της ισλαμικής κληρονομιάς.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
ψυχοπαίδης

Εικαστικά / Ο Γιάννης Ψυχοπαίδης έφτιαξε μια πόλη από αναγεννημένα ερείπια στην γκαλερί Ζουμπουλάκη

Από ένα μακρινό ή πρόσφατο παρελθόν ξεβρασμένα στο σήμερα, τα σπασμένα αυτά κομμάτια μάς κάνουν να ανακαλούμε με τη φαντασία μας την προϊστορία τους, μια αλλοτινή ζωή που κάποτε υπήρξε.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Το νέο μουσείο του Έντβαρντ Μουνκ στο Όσλο μαγνητίζει

Πέθανε Σαν Σήμερα / Έντβαρντ Μουνκ: Αυτό το μουσείο στο Όσλο φιλοξενεί τη μεγαλύτερη συλλογή έργων του

Ένα κάπως αμφιλεγόμενο αλλά σίγουρα εντυπωσιακό κτίριο-ορόσημο, δημιούργημα των Estudio Herreros, φιλοξενεί τη μεγαλύτερη συλλογή έργων ενός από τους σπουδαιότερους και πλέον επιδραστικούς καλλιτέχνες των μοντέρνων καιρών.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Los Caprichos»: Ο σκωπτικός Γκόγια στην Εθνική Πινακοθήκη

Εικαστικά / «Los Caprichos»: Ο σκωπτικός Γκόγια στην Εθνική Πινακοθήκη

80 χαρακτικά που σατιρίζουν τη διαφθορά, τη θρησκευτική υποκρισία, την απληστία, την αμάθεια και τη δεισιδαιμονία. Έργα που μπορεί να αποτέλεσαν μια οικονομική καταστροφή για τον μεγάλο Ισπανό ζωγράφο, αλλά θεωρούνται πρόδρομοι της μοντέρνας τέχνης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Αξίζει να τους προσέξετε: Νέα ονόματα στη σύγχρονη τέχνη

Εικαστικά / Αξίζει να τους προσέξετε: Νέα ονόματα στη σύγχρονη τέχνη που δείχνουν τη δουλειά τους τώρα

Οι αθηναϊκές γκαλερί και οι ανεξάρτητοι χώροι μοιάζουν αυτή την περίοδο να βρίσκονται σε μια διαρκή περίοδο δοκιμών, θέλοντας να προτείνουν και νεότερους καλλιτέχνες.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ