Oh Boy!

Oh Boy! Facebook Twitter
0

To άλμπουμ σας δεν έχει σχέση με τα live σας ή με το demo. Γιατί κάνατε ένα τόσο δύσκολο δίσκο;
Κατά πρώτον, αυτό που θέλουμε είναι να είμαστε διαρκώς σε μια δημιουργική κατάσταση. Το να παίρναμε τρία κομμάτια του demo συν-πλην τρία και να τα ψιλογυαλίζαμε θα ήταν μια βαρετή διαδικασία.

Είχαν παλιώσει τα κομμάτια του demo, θεωρείς ότι είχαν κάνει τον κύκλο τους;
Κάποια από αυτά τα παίζουμε αλλαγμένα, κάποια άλλα βαριόμαστε να τα παίζουμε. Στο δίσκο βάλαμε τα τελευταία κομμάτια που είχαμε γράψει, τα πιο πρόσφατα, οπότε και τα πιο προχωρημένα με μια έννοια - όσον αφορά την πορεία. Ήταν λίγο σαν να διαλέγεις χρώματα για να βάψεις. Βλέπεις 30 γκρι και πας σ' αυτό που σου λέει μέσα σου ότι είναι το καλύτερο. Κάπως έτσι τα επιλέξαμε. Αυτό που είχαμε στο μυαλό μας ήταν να κάνουμε ποπ, αλλά με τη μορφή που είναι ποπ εικόνα η επίθεση στους δίδυμους πύργους, όχι με την έννοια που είναι ποπ η Τάμτα. Θέλαμε κάτι που να μη λειτουργεί τόσο εύκολα «βάλε το τρίτο ή το πέμπτο κομμάτι», βάλτο σε μπαρ, σε πάρτι ή στο ραδιόφωνο. Θέλαμε να επιστρέψει αυτό που γινόταν παλιότερα, όταν μικρός καθόμουν κι άκουγα ένα δίσκο, να τον βάζεις και να τον ακούς και να έχει μια λογική, να τον ακούς ολόκληρο. Να είναι τέτοιος, ώστε αν τον βάλει ένα παιδί να παίξει, να έρθει η μαμά του μέσα και να του πει "τι ακούς, παιδάκι μου!"».

Αυτή η προσδοκία που είχε δημιουργηθεί για την πρώτη κυκλοφορία σάς έκανε καλό ή κακό τελικά;
Όπως λέει κι ο Lou Reed, «επειδή αυτοί που ακούν αυτό που κάνεις θέλουν να μείνουν στάσιμοι, δεν σημαίνει ότι κι εσύ πρέπει να μείνεις πίσω».

Για πες μου μερικά πράγματα για το δίσκο, τι σημαίνει για σένα;
Ο δίσκος ξεκινάει με τη Mary ως Παναγία και ως μαύρη μαμή που γεννάει ένα μωρό. Το πρώτο κομμάτι είναι η διαδικασία της γέννας. Γεννάει ένα κορίτσι-Ιησού και πίσω από το κορίτσι ακούγεται ένας αντρικός δαίμονας - όλος ο ρυθμός στο δίσκο είναι ρυθμός μαστιγώματος. Με το που γεννιέται, υπάρχει ο θάνατος που μιλάει με ακατάληπτα λόγια, ανάποδα. Μετά ακούγονται τα πρώτα λόγια του κοριτσιού-Ιησού, «I am a cock, do you wanna suck me? Είμαι αυτός που θέλετε να ρουφήξετε από μένα, I am Jesus, I Am God, I am blood, do you wanna suck me?». Ακολουθεί το Mama που μιλάει για τον Ιησού, σχολιάζοντας ότι πρώτη φορά τον έβαλαν δίπλα σε έναν κλέφτη. Είναι σαν να δίνω εντολές -σαν φωνή Θεού- που στην ουσία είναι οδηγίες χρήσης. Το necrophilia που ακούγεται αναφέρεται σε όλη αυτήν τη ρετρό κατάσταση, που στην πραγματικότητα είναι ο φόβος για να πάει ο άλλος μπροστά, έχει μια εμμονή με το παλιό που συνεχώς ανακυκλώνεται. Το Black Terror αναφέρεται στη βία, στο φόνο, υπάρχει ένας άντρας που σκοτώνει. Μετά είναι η προσευχή, «κράτα με ασφαλή από τα πάντα γύρω μου» και το Jesus που αφορά τη θρησκεία. Όχι την αίσθηση του πιστεύω, αλλά με τη λογική που όλοι τη βλέπουν σαν το πηγάδι των ευχών, και όπου απλά θα πάνε να πάρουν κάτι, ποτέ να δώσουν. Ειρωνεύεται τα πάντα που αφορούν τη θρησκεία σαν lifestyle παπάδων, με συνοδεία gospel. Ακολουθεί η ρεαλιστική προσέγγιση του καθημερινού, στο fuck me, το κορίτσι-Ιησούς που θέλει απλά να πάει να γαμηθεί ένα βράδυ, «φοράω αυτά τα ρούχα, fuck me, I'm beautiful tonight» και τελειώνει με το κορίτσι να λέει τι βλέπει γύρω του, bloody hell! Μετά, γίνεται μια παύση και εμφανιζόμαστε η Μαίρη κι εγώ, όχι σαν ρόλοι, στο μοναδικό κομμάτι όπως τα παλιά μας, σαν τρόπος αντίληψης, το μοναδικό που τραγουδάμε μαζί: «δεν ξέρετε πού έχουμε βρεθεί μέσα μας»...

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Λουκιανός Κηλαηδόνης (1943-2017): Μια ζωή

Μουσική / Λουκιανός Κηλαηδόνης (1943-2017): Μια ζωή

Σαν σήμερα πεθαίνει ο «φτωχός και μόνος κάου-μπόυ», που την εποχή της επικράτησης του πολιτικού τραγουδιού στη χώρα μας πρότεινε την επανασύνδεση με τον Αττίκ και τον Κώστα Γιαννίδη, αλλά και την αμερικανική τζαζ, country και σουίνγκ μουσική.
ΑΝΤΩΝΗΣ ΜΠΟΣΚΟΪ́ΤΗΣ
Βασίλης Λούρας: «Η Κάλλας θα είναι πάντα ένα σύμβολο δύναμης για τους φοβισμένους»

Μουσική / «Η Κάλλας θα είναι πάντα ένα σύμβολο δύναμης για τους φοβισμένους»

Το ντοκιμαντέρ «Μαίρη, Μαριάννα, Μαρία: Tα άγνωστα ελληνικά χρόνια της Κάλλας» που έγραψε και σκηνοθέτησε ο Βασίλης Λούρας -και θα κυκλοφορήσει σύντομα στους κινηματογράφους από το Cinobo- είναι μια συναρπαστική ταινία για την Κάλλας που αποκαθιστά την αλήθεια για τα χρόνια της στην Ελλάδα αλλά και για τη θυελλώδη σχέση της με τη χώρα που η μεγάλη ντίβα θεωρούσε πατρίδα.
M. HULOT
67α Grammy: Βεντέτες, βραβεία που άργησαν και ομιλίες που δεν έκαναν γκελ

Μουσική / 67α Grammy: Βεντέτες, βραβεία που άργησαν και ομιλίες που δεν έκαναν γκελ

Η Beyoncé έδειξε να εκπλήσσεται όταν άκουσε το όνομά της από τα χείλη τής πάλαι ποτέ country artist και νυν βασίλισσας της pop, Τέιλορ Σουίφτ, ενώ όλοι οι υπόλοιποι έμειναν έκπληκτοι από μια γυμνή εμφάνιση.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Θέλω τα τραγούδια μου να γίνουν καραόκε για να τα τραγουδούν με πάθος οι μεθυσμένοι θείοι»

Μουσική / «Θέλω τα τραγούδια μου να γίνουν καραόκε για να τα τραγουδούν με πάθος οι μεθυσμένοι θείοι»

Η Michelle Gurevich γράφει μουσική για την ψυχή και τις εμπειρίες της, με μια γερή δόση μαύρου χιούμορ και αφοπλιστικής ειλικρίνειας. Μιλά στη LiFO λίγο πριν από την εμφάνισή της στο Fuzz.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Κοντσέρτο για πιάνο του Έντβαρντ Γκριγκ: Ένα νεανικό έργο που δεν ξεπεράστηκε ποτέ

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Κοντσέρτο για πιάνο του Έντβαρντ Γκριγκ: Ένα νεανικό έργο που δεν ξεπεράστηκε ποτέ

Πώς είναι άραγε να γράφεις το κορυφαίο σου έργο στα 25 σου χρόνια; Πόση αγωνία αισθάνεται ένας συνθέτης που καταλαβαίνει ότι όλοι προσδοκούν από εκείνον το επόμενο μεγάλο έργο; Πού κρύβεται η ακαταμάχητη δύναμη του Κοντσέρτου για πιάνο του Έντβαρντ Γκριγκ; Η Ματούλα Κουστένη εξερευνά ένα από τα διασημότερα έργα για πιάνο και ορχήστρα, την ομορφιά του και την ιστορία του.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Μπάρι Άνταμσον: «Το ροκ εν ρολ ήταν από τα τελευταία κινήματα που άλλαξαν πραγματικά τον κόσμο»

Μουσική / «Το ροκ εν ρολ ήταν από τα κινήματα που άλλαξαν πραγματικά τον κόσμο»

Λίγο πριν προσγειωθεί στην Αθήνα για ένα χορταστικό συναυλιακό διήμερο, ο πολυτάλαντος Μπάρι Άνταμσον μιλά για τη σκηνή του Mad-chester, για το ροκ εν ρολ που όσο «γερνάει» τόσο δυναμώνει, για τη γνωριμία του με τον Λιντς και τον εθισμό.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Συνέντευξη Saturday Night Satan

Μουσική / «Όσο υπάρχει κόσμος που πηγαίνει στις συναυλίες, θα συνεχίσουμε να υπάρχουμε κι εμείς»

Mε μια γυναικεία φωνή να ηγείται, αντλώντας έμπνευση από τον horror κινηματογράφο και με επιρροές από τα ’70s και ’80s, οι Saturday Night Satan φέρνουν νέο αέρα στην εγχώρια metal σκηνή.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΝΤΑΤΣΗΣ
Δείτε ολόκληρη την πρώτη συνέντευξη της Björk on camera μετά μια δεκαετία

Μουσική / Δείτε ολόκληρη την πρώτη συνέντευξη της Björk on camera μετά μια δεκαετία

«Μη σταματάτε. Έχουμε αφθονία. Έχουμε λύσεις. Μπορούμε να αρχίσουμε πάλι από την αρχή»: Η Björk παρουσιάζει την προσωπική της ουτοπία με το πρότζεκτ «Cornucopia» και μιλάει μπροστά στην κάμερα, για πρώτη φορά μετά από πολύ καιρό. 
THE LIFO TEAM
ΕΠΕΞ O Tsolimon βλέπει όνειρα με γιαπωνέζικα καρτούν

Μουσική / Ο Tsolimon έγραψε ένα άλμπουμ κλαίγοντας και οδηγώντας

Στον πρώτο του προσωπικό δίσκο, ο νεαρός τραγουδοποιός που λατρεύει τον Λεξ και τα Pokemon συνδυάζει την ηλεκτρονική μπαλάντα με το ραπ και το ζεϊμπέκικο. Όταν έστειλε το «Καλό» στον Κραουνάκη, εκείνος του απάντησε πως πρέπει να το τραγουδήσει η Στανίση - τελικά, το είπε ο ίδιος και η Δεσποινίς Τρίχρωμη.
M. HULOT
Ο Bad Bunny και το μέλλον της urbano μουσικής

Μουσική / Ο Bad Bunny και το μέλλον της παρεξηγημένης urbano μουσικής

Το «Debí tirar más fotos» του 30χρονου Πορτορικανού μουσικού είναι ένα λάτιν αριστούργημα αφιερωμένο στις ρίζες του, στην ιστορία του Πουέρτο Ρίκο και στις σύγχρονες κοινωνικές προκλήσεις, όπως ο υπερτουρισμός και η εποχή του Τραμπ, που πλήττει τους μετανάστες.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Η «Δύναμη του πεπρωμένου» αποτελεί τα τελευταία 150 χρόνια έναν διαρκή θρίαμβο της μουσικής ιδιοφυΐας του Βέρντι

Μουσική / Η «Δύναμη του πεπρωμένου»: Ο θρίαμβος της μουσικής ιδιοφυΐας του Βέρντι

Η όπερα που απασχόλησε τον Τζουζέπε Βέρντι επί είκοσι χρόνια και θεωρείται από τις σημαντικότερες του διεθνούς ρεπερτορίου επιστρέφει στην Εθνική Λυρική Σκηνή, με μια παράσταση αντάξια της φήμης της.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ