Ηθοποιός πολυμορφικών ρόλων

Ηθοποιός πολυμορφικών ρόλων Facebook Twitter
0

Πώς αισθάνεσαι μετά την απονομή του βραβείου για το Λιωμένο Βούτυρο; Εσύ κέρδισες το βραβείο ερμηνείας και η σκηνοθεσία κέρδισε έπαινο. Ήτανε μια παράσταση που παιζόταν για δεύτερη χρονιά (πρώτα στο Εθνικό και τώρα στο θέατρο Χώρα). Περίμενες ότι θα βραβευτεί;

Όχι, ήταν μια ευχάριστη έκπληξη. Ήμασταν ήδη πολύ ευχαριστημένοι από τη δουλειά που είχαμε κάνει στο Εθνικό, αλλά και φέτος, στο θέατρο Χώρα. Ήρθε ως έκπληξη το βραβείο και ήταν μια θετική και ωραία στιγμή. Είμαι πολύ συγκινημένη και χαρούμενη.

Και στην Γκόλφω και στο Λιωμένο Βούτυρο παίζουν μεγάλο ρόλο οι μεταμφιέσεις.

Παίζω συνολικά 6 ρόλους στο Λιωμένο Βούτυρο και μόνο 2 είναι χωρίς μάσκες. Η μάσκα είναι ένα σοβαρό εργαλείο στα χέρια ενός ηθοποιού, μπορείς να δουλέψεις πέρα από την εικόνα σου και να μεταμορφωθείς σε κάτι άλλο. Σου δίνει μια γκάμα κατά κάποιο τρόπο κι έχει δικούς της κώδικες και φόρμα. Μπορείς να μεταμορφωθείς και να βγάλεις πράγματα που δεν υποψιαζόσουν.

Τα σχέδια σου για το μέλλον ποια είναι;

Κάνουμε πρόβες για τηνΕρωφίλη του Χορτάτση, πάντα με την Εταιρεία Θεάτρου Χώρος στη Θεσσαλονίκη και θα συνεχίσουμε με μια καλλιτεχνική περιοδεία. Θα πάμε και στην Κρήτη πολύ καιρό γιατί είναι από κει ο Χορτάτσης. Πέρσι περιοδεύσαμε στην Κρήτη και με τον Απόκοπο του Μπεργαδή. Στην Κρήτη έχουν κρατήσει επαφή με αυτά τα έργα που είναι σε κρητικό δεκαπεντασύλλαβο - ίσως και χάρη στις μαντινάδες έχουν κρατήσει την επαφή με αυτόν το λόγο και με αυτά τα κείμενα. Το ζεις από κοντά, υπάρχουν σε χωριά νέοι άνθρωποι που μαθαίνουν μαντινάδες ή να παίζουν μαντολίνο.

Ξεκίνησες από τη Θεσσαλονίκη. Θέλεις να μείνεις εκεί;

Πηγαίνω με την καλή δουλειά. Εξάλλου, με την Εταιρεία Θεάτρου Χώρος ταξιδεύουμε πολλά χρόνια και κάνουμε περιοδείες. Η Θεσσαλονίκη είναι μόνο μια βάση εργασίας, εκεί κάνουμε τις πρόβες κι ετοιμάζουμε τις παραγωγές. Μέσα σε μια σεζόν θα μπορούσαμε να βρεθούμε από τη Δράμα μέχρι την Κρήτη.

Θα το άλλαζες με κάτι πιο μόνιμο;

Οι περιοδείες είναι μια επιλογή για μας σε σχέση με αυτό που κάνουμε. Δεν το κάνει κάποιος εύκολα, αλλά εμένα μου αρέσουν οι περιοδείες, να αλλάζω παραστάσεις, να παίζω από ένα χωριό στη Δράμα μέχρι σε φεστιβάλ του εξωτερικού. Σε βοηθάει αυτό ως ηθοποιό να αποκτάς προσαρμοστικότητα. Είναι κάτι που με ευχαριστεί. Υπάρχουν χωριά που είχαν χρόνια να δουν θέατρο. Σου λέει κάποιος «έχω 20 χρόνια να δω θέατρο και θα δω απόψε». Είναι κλισέ, αλλά ο κόσμος διψάει και θέλει να δει. Είναι απενοχοποιημένοι οι θεατές εκεί πολύ και αυτό που ζουν το μοιράζονται μαζί σου.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το ΜΑΜΙ είναι ένα ποίημα για τις ζωές των γυναικών

Θέατρο / «ΜΑΜΙ»: Εικόνες από τη ζωή μιας μητέρας

Το ποιητικό σύμπαν του 26χρονου σκηνοθέτη που μας μάγεψε με το «Goodbye Linditta», εστιάζει αυτήν τη φορά στην ιστορία μιας γυναίκας μέσα από τα μάτια ενός αγοριού που δεν θέλει να τη θεοποιήσει αλλά να την παρατηρήσει.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
O Τομά Ζολί στην Αθήνα: Ποιος είναι ο προκλητικός, ανατρεπτικός τελετάρχης των Ολυμπιακών Αγώνων

Θέατρο / O Τομά Ζολί στην Αθήνα: Ποιος είναι ο προκλητικός, ανατρεπτικός τελετάρχης των Ολυμπιακών Αγώνων

Ο πολυσυζητημένος σκηνοθέτης της τελετής έναρξης και λήξης των Ολυμπιακών Αγώνων του Παρισιού, που έγινε διάσημος για τις φιλόδοξες, μεγαλειώδεις παραστάσεις του, πιστεύει απόλυτα στη μαγική δύναμη του θεάτρου.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Αντικείμενα»: Μια παράσταση για τη υπόθεση των αδερφών Παπέν

Θέατρο / Μια παράσταση για τις εξουσιαστικές σχέσεις και ένα φρικτό έγκλημα

Στην παράσταση «Αντικείμενα», ο Γιάννης Αποσκίτης, ο Γιώργος Κατσής και ο Πάνος Παπαδόπουλος αφηγούνται με ένα δικό τους πρωτότυπο έργο μια ιστορία που κρύβεται στην υπόθεση των αδερφών Παπέν, αλλά δεν έχει ακόμα γραφτεί.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Σπύρος A. Ευαγγελάτος: Μια μεγάλη διαδρομή

Πέθανε Σαν Σήμερα / Σπύρος A. Ευαγγελάτος: Μια μεγάλη διαδρομή στο ελληνικό θέατρο

Το Μορφωτικό Ίδρυμα Εθνικής Τραπέζης κυκλοφόρησε έναν τόμο 535 σελίδων, αφιερωμένο στον σπουδαίο σκηνοθέτη, φιλόλογο, συγγραφέα και ακαδημαϊκό που άφησε ανεξίτηλη τη σφραγίδα του στην ιστορία του ελληνικού θεάτρου.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Merde!»: Μια παράσταση για τα κωμικοτραγικά παρασκήνια του θεάτρου

Θέατρο / «Merde!»: Μια παράσταση για τα κωμικοτραγικά παρασκήνια του θεάτρου

Ο Βασίλης Μαγουλιώτης και ο Γιώργος Κουτλής συνσκηνοθετούν τον Νίκο Καραθάνο και την ομάδα των «Παιχτών» σε ένα νέο έργο με έναν αδηφάγο παραγωγό, έναν «ποιοτικό» σκηνοθέτη, έναν «εμπορικό» ηθοποιό, και τον γολγοθά της προετοιμασίας μιας παράστασης που πρέπει να αφορά τους πάντες.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Πριονίζοντας τα ποδ(άρ)ια της πατριαρχίας

Θέατρο / Πριονίζοντας τα ποδ(άρ)ια της πατριαρχίας

Πατροκτονίες δεν επιτελούν, πλέον, μόνον οι γιοι αλλά και οι θυγατέρες, όπως διαπιστώνουμε στη μαύρη κωμωδία «Ο τρόμος του κροκόδειλου» που σκηνοθετεί ο Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος στο Θέατρο του Νέου Κόσμου.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Ένα τετραήμερο με ψηφιακή και αναλογική τέχνη στη Νέα Υόρκη

Αποστολή στη Νέα Υόρκη / «Ο καλλιτέχνης δεν χρειάζεται να αποδείξει ότι είναι πιο έξυπνος από το AI, αλλά ότι μπορεί να γίνει πιο δημιουργικός»

Η LiFO παρακολούθησε τέσσερα έργα ψηφιακής τέχνης και χορού με τα οποία το Ίδρυμα Ωνάση και η πλατφόρμα Onassis ONX συμμετείχαν στο φημισμένο νεοϋορκέζικο φεστιβάλ «Under the radar».
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
O οdy icons τραγουδάει Λαπαθιώτη σε μια παράσταση του Γιάννη Σκουρλέτη και της bijoux de kant

Θέατρο / «Ο Λαπαθιώτης έφερνε τη νύχτα μέσα στη μέρα, κάτι που σήμερα αποκαλούμε "κουίρ"»

Ο περφόρμερ και δημιουργός της αβανγκάρντ μουσικής οdy icons ερμηνεύει ποιήματα του Ναπολέοντα Λαπαθιώτη μελοποιημένα από τον Χρίστο Θεοδώρου στη νέα παράσταση της bijoux de kant.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Σημασία έχει ν’ αγαπάς (και να χορεύεις)

Θέατρο / Σημασία έχει ν’ αγαπάς (και να χορεύεις)

Η Ορχήστρα των Μικρών Πραγμάτων παρουσιάζει για πρώτη φορά στην Ελλάδα «Το Συνέδριο για το Ιράν» του Βιριπάγιεφ, έναν ιδιότυπο αγώνα λόγου που είναι σμιλεμένος σκηνοθετικά με τέτοιον τρόπο, ώστε να μην μοιάζει με ακαδημαϊκή «εισήγηση».
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
«Δεν είναι ρομαντικό το ότι πέθανε τόσο νέα η Σάρα Κέιν, είναι βάναυσο και θλιβερό»

Θέατρο / «Δεν είναι ρομαντικό το ότι πέθανε τόσο νέα η Σάρα Κέιν, είναι βάναυσο και θλιβερό»

Τριάντα χρόνια μετά το εκρηκτικό ντεμπούτο της στη θεατρική σκηνή με το έργο «Blasted», συνάδελφοι και συνεργάτες της σπουδαίας συγγραφέως μιλάνε για την ίδια και το έργο της.
THE LIFO TEAM