Η συναισθηματική κατάπτωση ενός ιδιαίτερου επαγγελματία: ο Ράιαν Μπίγκαμ είναι εξπέρ στις απολύσεις στελεχών επιχειρήσεων και βρίσκεται συνεχώς σε μια εναέρια εκκρεμότητα που έχει μετατρέψει σε κατάσταση, όπως προτιμάει να αποκαλείται «σύμβουλος επαγγελματικής μετάβασης», κατ’ ευφημισμό. Πετάει από πόλη σε πόλη για να ανακοινώσει τα κακά μαντάτα στους υποψήφιους άνεργους και έχει βάλει στόχο να αποκτήσει ένα εκατομμύριο μίλια. Δυο γυναίκες αλλάζουν τα παγιωμένα δεδομένα της στεγνής ζωής του. Αλλά ο σκηνοθέτης Τζέισον Ράιτμαν έχει γυρίσει κάτι παραπάνω από μια κομεντί σχέσεων. Μιλάει για τη σύγχρονη αποξένωση με αφηγηματικούς όρους και θίγει πικρά και απροκάλυπτα την απόγνωση του πληγωμένου άνεργου μέσα από ένα τεχνοκρατικό σύστημα που έχει βαρέσει κανόνι προ πολλού. Ο πεθαμένος καπιταλισμός ερμηνεύεται με μισό χαμόγελο από τον φοβερό Τζορτζ Κλούνι, σε έναν ρόλο συμπληρωματικό του εντολοδόχου Μάικλ Κλέιτον. Η ενήλικη ταινία της χρονιάς, ένα υπαρξιακό δράμα τέλεια καμουφλαρισμένο στο αμπαλάζ ενός σκληρού ρομάντσου για τους πονηρούς μας καιρούς
Η συναισθηματική κατάπτωση ενός ιδιαίτερου επαγγελματία: ο Ράιαν Μπίγκαμ είναι εξπέρ στις απολύσεις στελεχών επιχειρήσεων και βρίσκεται συνεχώς σε μια εναέρια εκκρεμότητα που έχει μετατρέψει σε κατάσταση, όπως προτιμάει να αποκαλείται «σύμβουλος επαγγελματικής μετάβασης», κατ’ ευφημισμό. Πετάει από πόλη σε πόλη για να ανακοινώσει τα κακά μαντάτα στους υποψήφιους άνεργους και έχει βάλει στόχο να αποκτήσει ένα εκατομμύριο μίλια. Δυο γυναίκες αλλάζουν τα παγιωμένα δεδομένα της στεγνής ζωής του. Αλλά ο σκηνοθέτης Τζέισον Ράιτμαν έχει γυρίσει κάτι παραπάνω από μια κομεντί σχέσεων. Μιλάει για τη σύγχρονη αποξένωση με αφηγηματικούς όρους και θίγει πικρά και απροκάλυπτα την απόγνωση του πληγωμένου άνεργου μέσα από ένα τεχνοκρατικό σύστημα που έχει βαρέσει κανόνι προ πολλού. Ο πεθαμένος καπιταλισμός ερμηνεύεται με μισό χαμόγελο από τον φοβερό Τζορτζ Κλούνι, σε έναν ρόλο συμπληρωματικό του εντολοδόχου Μάικλ Κλέιτον. Η ενήλικη ταινία της χρονιάς, ένα υπαρξιακό δράμα τέλεια καμουφλαρισμένο στο αμπαλάζ ενός σκληρού ρομάντσου για τους πονηρούς μας καιρούς