Καθρέφτη, καθρεφτάκι μου (Mirror, Mirror)

Καθρέφτη, καθρεφτάκι μου (Mirror, Mirror) Facebook Twitter
0

Σκηνοθεσία: Ταρσέμ Σινγκ

Πρωταγωνιστούν: Τζούλια Ρόμπερτς, Λίλι Κόλινς

Βαθμολογία: 2/5

Εκεί αναλαμβάνει να την προσέχει μία παρέα φασαριόζικων αλλά καλόκαρδων νάνων. Δίπλα τους η Χιονάτη μετατρέπεται σε μια γενναία νεαρή γυναίκα αποφασισμένη να σώσει τη χώρα της από τη βασίλισσα. Με την υποστήριξη των νέων φίλων της παλεύει να κερδίσει ξανά τη θέση της στο βασίλειο και στην καρδιά του πρίγκιπα, σε αυτήν τη μαγική και κωμική περιπέτεια που θα κλέψει τις καρδιές και τη φαντασία του κοινού σε όλο τον κόσμο.

Σε μια μεταμοντέρνα διασκευή του γνωστού μύθου, οι επτά νάνοι δεν είναι τα κλασικά αδέλφια αλλά μια σπείρα θρασύδειλων απατεώνων, η κακιά μητριά είναι περισσότερο ανασφαλής και λιγότερο σαδίστρια, ο πρίγκιπας είναι χαζοβιόλης και ανίδεος, εκτός από τις ικανότητές του στην ξιφασκία, και η Χιονάτη κρύβει κάτω από την πάλλευκη επιδερμίδα της ένα κορίτσι σκληρό και διεκδικητικό. Ο Ταρσέμ Σινγκ δεν τα πάει ποτέ καλά με τους χαρακτήρες και την ψυχολογία, αλλά τουλάχιστον στο Καθρέφτη, Καθρεφτάκι μου ξεδιπλώνει μια παιχνιδιάρικη αίσθηση του χιούμορ, όποτε χρειάζεται, και την ενσωματώνει σε λοξά σκηνικά, ανάμεσα στο καραμπινάτο παραμύθι και την ειρωνική φαντασία. Η πραγματική καλλιτέχνις της ταινίας είναι η μόνιμη συνεργάτις του Ταρσέμ, art director  Έικο Ισιόκα ( Όσκαρ για τον σέξι και απόκοσμο Δράκουλα του Κόπολα, Γκράμι για τον σχεδιασμό του άλμπουμ «Tutu» του Μάιλς Ντέιβις, σκηνοθεσία για το βιντεοκλίπ Κοκούν της Μπιορκ, κοστούμια για τους Ολυμπιακούς του Πεκίνου). Στο κύκνειο άσμα της η καινοτόμος γραφίστρια και ενδυματολόγος με σήμα κατατεθέν το βαθύ, «έξυπνο» κόκκινο και το αέναο πάντρεμα Δύσης και Ιαπωνίας, τόνισε με τις γλυπτές σωμάτινες κατασκευές της τη διάθεση και την πρόθεση των χαρακτήρων, από τις κίτρινες «στολές» της μητριάς μέχρι τα σπιράλ ξυλοπόδαρα των νάνων, σε ένα δημιουργικό φεστιβάλ χρωμάτων και υφής, με επάλληλα στρώματα, άπειρες νύξεις κι ευφάνταστες οφθαλμαπάτες που καθιστούν το έργο μια ψυχαγωγική πραγματεία στο θέμα των κοστουμιών ως εναλλακτικών σκηνικών και ουσιαστικών πρωταγωνιστών.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι θρυλικοί boomers του 65ου φεστιβάλ θεσσαλονίκης

Pulp Fiction / Οι θρυλικοί boomers του 65ου Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης

Ρέιφ Φάινς, Ζιλιέτ Μπινός, Ματ Ντίλον: Oι διάσημοι, σχεδόν συνομήλικοι ηθοποιοί που τιμήθηκαν με Χρυσό Αλέξανδρο και έδειξαν με τις διαφορετικές επιλογές τους ισάριθμα σίκουελ στην καριέρας τους.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Μονομάχος II»: Αν και λιγότερο brutal από τον Ράσελ Κρόου, ο Πολ Μέσκαλ υπόσχεται αίμα στην αρένα

Οθόνες / «Μονομάχος II»: Αν και λιγότερο brutal από τον Ράσελ Κρόου, ο Πολ Μέσκαλ υπόσχεται αίμα στην αρένα

Ένα έπος δράσης και χαρακτήρων που κυλά θεαματικά, ουσιαστικά, υπερβολικά, συγκινητικά, χορταστικά και εμφατικά, όπως όλοι οι υποψήφιοι θεατές αναμένουν εδώ και πολύ καιρό.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Η πιο διάσημη υπόθεση «απαγωγής από εξωγήινους» αναβιώνει στο Netflix εν μέσω μηνύσεων

Οθόνες / Η απαγωγή του αιώνα αναβιώνει στο Netflix εν μέσω μηνύσεων

Παρότι συμμετείχε στο σενάριο του ντοκιμαντέρ «The Manhattan Alien Abduction», η Λίντα Ναπολιτάνο που ισχυρίζεται ότι απήχθη από εξωγήινους στο κέντρο του Μανχάταν προ 35ετίας μηνύει την πλατφόρμα για αθέτηση της συμφωνίας τους.
THE LIFO TEAM
Ο Άγγελος Φραντζής θέλησε να κάνει μια αστεία ταινία 

Οθόνες / Άγγελος Φραντζής: «Mόνο αν πας στην πηγή των τραυμάτων, μπορείς να απελευθερωθείς»

Μια κουβέντα με τον ακατάτακτο σκηνοθέτη λίγο πριν από την επίσημη πρεμιέρα της νέας του ταινίας «Ο Νόμος του Μέρφυ», μιας σουρεαλιστικής υπαρξιακής κωμωδίας που δεν μοιάζει με καμία από τις προηγούμενες δουλειές του.
ΙΩΝΑΣ ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ
Γιατί διχάζει τόσο το «The Substance»;

The Review / Γιατί διχάζει τόσο το «The Substance»;

Ο Αλέξανδρος Διακοσάββας και η δημοσιογράφος και κριτικός κινηματογράφου Ιωσηφίνα Γριβέα συζητούν για την πιο αμφιλεγόμενη ταινία της χρονιάς, που έχει προκαλέσει έντονες διαμάχες στα social media, για τη φεμινιστική της διάσταση και για τις γυναικείες φωνές στο σινεμά, που επιτέλους ακούγονται πιο ηχηρά από ποτέ.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Ματ Ντίλον: Outsider για πάντα

Οθόνες / Ματ Ντίλον: Outsider για πάντα

Ξεκίνησε ως εφηβικό είδωλο στα ’80s, πρωταγωνίστησε σε δύο εμβληματικές ταινίες του Κόπολα και έχτισε την καριέρα του επιλέγοντας ταινίες με γνώμονα τα ενδιαφέροντά του. Στα 60 του έχει συνδεθεί με μερικές από τις πιο αγαπημένες καλτ ταινίες διεθνώς, δηλώνει ζωγράφος και διατηρεί σημαντική συλλογή τέχνης. Έρχεται στη Θεσσαλονίκη για να παραλάβει έναν τιμητικό Χρυσό Αλέξανδρο. 
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Τζέιμς Φράνκο και Σεθ Ρόγκεν: Το πικρό τέλος ενός μεγάλου bromance

Οθόνες / Τζέιμς Φράνκο και Σεθ Ρόγκεν: Το πικρό τέλος ενός μεγάλου bromance

Οι κατηγορίες εναντίον του Φράνκο για σεξουαλική κακοποίηση έβαλαν στον γύψο όχι μόνο την καριέρα του στο Χόλιγουντ αλλά και τη στενή φιλία του με τον επί εικοσαετίας κολλητό και συνεργάτη του.
THE LIFO TEAM
15 highlights του 65ου Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης

Οθόνες / 15 highlights του 65ου Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης

Πάμελα Άντερσον, Αριάν Λαμπέντ, Αθηνά Ραχήλ Τσαγγάρη, σινεφίλ τέρατα και όλη η νέα ελληνική κινηματογραφική παραγωγή της χρονιάς στην 65η διοργάνωση που για δέκα μέρες (31/10-10/11) θα μεταμορφώσει τη Θεσσαλονίκη.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Teri Garr (1944-2024): Το χιούμορ τής έσωσε τη ζωή

Απώλειες / Teri Garr (1944-2024): Το χιούμορ τής έσωσε τη ζωή

Αστεία και ανθρώπινη, η αξιαγάπητη, υπερταλαντούχα Τέρι Γκαρ, που απολαύσαμε στο «Young Frankenstein» και το «Τούτσι» και αγαπήσαμε από τις εμφανίσεις της στο βραδινό talk show του Ντέιβιντ Λέτερμαν, ήταν μια από τις πιο λαμπερές σουμπρέτες του αμερικανικού σινεμά.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Bruce Springsteen & the E Street Band: Το ροκ του παρελθόντος και του μέλλοντος μας

Daily / Bruce Springsteen & the E Street Band: Το ροκ του παρελθόντος και του μέλλοντός μας

«Μετά από 50 χρόνια στον δρόμο, είναι πολύ αργά για να σταματήσουμε τώρα», δηλώνει μ’ ένα διακριτικό μειδίαμα ο 75χρονος ροκ σταρ σ’ ένα νέο ντοκιμαντέρ που παρακολουθεί από απόσταση αναπνοής την πρόσφατη περιοδεία του Μπρους Σπρίνγκστιν και της θρυλικής μπάντας του.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ