Οι ξενοι εχουν ορια, εμεις οχι. Αυτο αλλοτε εχει θετικο προσημο και αλλοτε αρνητικο.
4.3.2019 | 00:03
Έλληνες vs ξένοι
Εργάζομαι σε μία πολυεθνική εταιρία. Έχουμε Έλληνες αλλά και ξένους managers. Λοιπόν, όταν γίνεται κάποια νέα πρόσληψη ή παίρνει κάποιος προαγωγή, σχεδόν πάντα τους καλωσορίζουν με ένα email για να το μάθουν όλοι. Έχω παρατηρήσει ότι οι Έλληνες managers όταν καλωσορίζουν κάποιον εστιάζουν πάρα πολύ στις σπουδές και ίσως στην προϋπηρεσία αν είναι βαρβάτη. Οι ξένοι από την άλλη δεν αναφέρουν σχεδόν τίποτα από σπουδές και προϋπηρεσία αλλά γράφουν για τα χόμπυ τους και ποιες είναι οι φιλοδοξίες τους στην εταιρία αυτή. Άλλη παρατήρηση. Το 95% των πελατών μας είναι από ΗΠΑ. Οι ξένοι πελάτες, να γίνεται ο κακός χαμός να παίρνεις τηλέφωνο και να σου λέει πολύ χαλαρά οκ ευχαριστώ σαν να μην συμβαίνει τίποτα και εσύ απλά να αναρωτιέσαι ενώ τρέχεις πανικόβλητος ή να υπάρχει επίσης ένα επείγον περιστατικό αλλά επειδή δεν δουλεύει κανένας εκείνη την ώρα (υπάρχει κάποιος αλλά προσπαθούμε όσο το δυνατόν να το αποφεύγουμε ειδικά αν είναι νύχτα) λες ευγενικά α0ν γινεται να το κοιτάξουμε την επόμενη ημέρα και να απαντάει δείχνοντας κατανόηση και να σου λέει δεν πειράζει αλλά να είμαι σε προτεραιότητα (περιττό να πω ότι αισθάνομαι ανακουφιση). Οι Έλληνες πελάτες από την άλλη είναι, εγώ σε πληρώνω και θα γίνει αυτό που θέλω εγώ αλλιώς θα μιλήσω στον διευθυντή και απολύεσαι, ή εγώ σε πληρώνω και το θέλω τώρα δεν με ενδιαφέρει να πας να κόψεις το λαιμό σου και τέτοια όμορφα. Τα συμπεράσματα δικά σας. Δεν ξέρω αλλά είναι η ιδέα μου ότι οι Έλληνες είναι οι χειρότεροι και ως διευθυντές αλλά και ως πελάτες; Σίγουρα υπάρχουν και οι εξαιρέσεις δε λέω. Υπαρχει καποιος που να συνεργάζεται με ξενους να μας πει την αποψη του; Εσείς τι πιστευετε;
2