11.6.2015 | 14:14
Για κάποιους πελάτες που το παίζουν εξυπνάδα!
- Ναι γεια σας- Καλημερα σας, πως μπορω να βοηθήσω ; (είναι κατεύθυνση από την εταιρία )- Θα ηθελα να μου πείτε αν έχει έρθει ένας καναπές - Για ποιον καναπέ ενδοαφερεστε;- Είναι τριθεσιος, έχει 4 ποδια, 2 μπρατσα και πλάτη...- Καποιο όνομα, κάποιο κωδικό δεν έχετε κρατήσει ;- Οχι- Ναι...απλα μου είναι δύσκολο να σας βοηθήσω.. ..- Μα τι λέτε τώρα;Οτι δεν μπορειτε να με εξυπηρετησετε;Δεν καταλαβαινετε τι σας λέω, τόσο δύσκολο σας είναι να το βρείτε και να μου πείτε αν έχει έρθει;- Χωρις κάποιον κωδικό ή έστω ένα όνομα δεν μπορώ να ξέρω για ποιον καναπέ μιλάτε,γιατι ειναι χιλιάδες λυπαμαι.- Εισαι τελείως άχρηστη! Και μου το εκλεισε στα μούτρα! Επειτα πήρα επίπληξη γιατί δεν μπόρεσα να την εξυπηρετήσω!Να'σαι καλά πανέξυπνη και μην ξεχασεις ότι την επόμενη φορά καλό θα ήταν να έχεις κρατήσει κάποιον κωδικό ή έστω ένα όνομα,γιατι είναι αδύνατον από μια περιγραφή που όλοι οι καναπέδες έτσι είναι να μπορώ να ξέρω για ποιον ακριβώς μιλάς!