26.10.2018 | 02:42
Μην ξανακουσω απο κανεναν
Μην ξανακουσω απο κανεναν να λεει "ε νταξει ειχε νευρα μωρε, γι αυτο μιλησε ασχημα/εβρισε κλπ". Δεν υπαρχει για μενα σαν δικαιολογια το ειχα νευρα κ δεν ηξερα τι εκανα/ελεγα! Ολοι εχουμε νευρα. Καποιοι απο μας ομως ξερουμε να τα ελεγχουμε κ να μην τα ξεσπαμε σε καποιον που δε φταιει! Θα μου πειτε " καλα εσυ ποτε δεν εχεις ξεσπασει τα νευρα σου σε καποιον που δεν εφταιγε?". Ναι πιθανον το εχω κανει. Ομως ηταν μια κακη στιγμη που απλα δεν μπορεσα να ελεγξω τον εαυτο μου. Δεν εχει συμβει πολλες φορες. Κ σε καμια περιπτωση δεν απαιτουσα απο τους αλλους να με δικαιολογησουν που πχ υψωσα τον τονο της φωνης μου ή που φερθηκα αγενως σε καποιον χωρις λογο. Δεχομαι οτι εφταιγα κ δεν απαιτω απο τους αλλους να με δικαιολογουν καθε φορα που ξεσπαω τα νευρα μου πανω τους. Αν ο καθενας απο μας αρχιζε να ξεσπαει τα νευρα του πανω στους αλλους, ζητω που καηκαμε. Για την ακριβεια πολλοι το κανουν, γι αυτο κ εχουμε γινει ετσι οπως εχουμε γινει. Φοβασαι να κανεις μια παρατηρηση σε καποιον μην τυχον κ σε πλακωσει. Φοβασαι να κορναρεις σε καποιον μην βγει απο το αμαξι κ σου ζητησει το λογο. Ναι ναι αυτο το τελευταιο το εχω δει να συμβαινει μπροστα μου 2 φορες τον τελευταιο μηνα. Ρε ειστε καλα?? Τι ειναι αυτη η κατασταση? Σοβαρευτειτε. Κανενας πελατης δεν σου φταιει γλυκια μου πωλητρια που δεν παιρνεις καλα λεφτα ωστε να ξεσπας πανω του. Κανενας επιβατης δεν σου φταιει αγαπημενε λεωφοριατζη που κανεις μια δουλεια την οποια βαριεσαι πολυ. Οποτε μην βριζεις τους επιβατες καθε φορα που τολμουν να σου κανουν μια ερωτηση. Κατανοω την κουραση σου αγαπητη μου σερβιτορα που με εξυπηρετεις, ομως δεν εχω καμια υποχρεωση να δεχτω την αναιτια αγενεια σου τη στιγμη που εγω ειμαι ευγενικη μαζι σου.Οταν δουλευεις, αλλα και οταν δεν δουλευεις, ωφειλεις να εισαι ευγενικος με τους γυρω σου, να συγκρατεις τα νευρα που μπορει να εχεις με καποιον κ να μην τα ξεσπας οπου να ναι. Η ευγενεια κ ο ελεγχος του θυμου δεν ειναι προαιρετικα, επιβαλλεται να υπαρχουν αναμεσα σε ελλογα οντα. Οσοι συστηματικα φερεστε με αγενεια η ξεσπατε τα νευρα σας σε κάποιον που δε σας φταιει, αποδεχτειτε οτι δεν ειστε ανθρωποι, αλλα χιμπατζηδες, ωστε να ξερουμε κ μεις με τι εχουμε να κανουμε. Μην ξανακουσω κανεναν να λεει "ηταν κουρασμενος απ τη δουλεια μωρε οποτε ειναι δικαιολογημενο που εβρισε τον πελατη χωρις λογο". ΠΟΤΕ δεν ειναι δικαιολογημενη η αγενεια κ η ανευ λογου κακη συμπεριφορα. Την επομενη φορα που θα βρεθειτε στην πλευρα του πελατη που θα σας φερθουν αγενως διχως λογο κ αιτια ελατε να μου πειτε πως νιωσατε.Ναι δεν ειμαστε ρομποτ ωστε να λειτουργουμε παντα σωστα, αλλα μερικα πραγματα ειναι κ θεμα εξασκησης. Αντι να ειστε αγενεις κ να απαιτειτε απο τους αλλους να σας δικαιολογουν με χιλιους τροπους για αυτο, προσπαθηστε απλα να εξασκηθειτε στο να ειστε ευγενικοι!!
0