ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

ΒΓΑΛΕ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΣΟΥ Ο,ΤΙ ΚΡΥΒΕΙΣ Ή ΦΟΒΑΣΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙΣ.
 
 

Όλοι έχουμε πράγματα που θέλουμε να τα βγάλουμε από μέσα μας. Αλλά διστάζουμε να τα παραδεχτούμε ακόμα και στους πιο κοντινούς μας ανθρώπους. Όμως, αμαρτία εξομολογημένη, αμαρτία δεν είναι...

ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΣΕ ΙΑΤΡΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ Ή ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΗΣ ΣΤΗΛΗΣ ΔΕΝ ΕΓΚΡΙΝΟΝΤΑΙ
ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΟΥ
3.10.2019 | 18:13

Μονο εγω ειμαι ετσι?

Εχω μετρια εμφανιση και γενικα στο δρομο κυκλοφορω με πολυ απλα ρουχα καθολου αποκαλυπτικα,καθολου μακιγιαζ με λιγα λογια περναω απαρατηρητη.Τις απειροελαχιστες φορες που εχω φτιαχτει εχω παρατηρησει οτι γυρναει πολυς κοσμος να με κοιταξει αλλα δε μ'αρεσει,δηλαδη θελω αυτον τον αντρα που θα με παρατηρησει οταν ειμαι ετσι απλα ντυμενη.Αυτο το αγορι που θα με κοιταξει στο σουπερμαρκετ,αυτοι μου αρεσουν εμενα!Οχι αυτοι που θα δουν κατι τελειο(ασε που αυτη την εξτρα περιποιηση την κανω πολυ σπανια γιατι δεν νιωθω ανετα) και θα με θελει ετσι ολο το 24ωρο.Ευτυχως μεχρι τωρα δεν εχω απογοητευτει,μπορει οσοι με κοιτανε γενικα να ειναι λιγοι αλλα ειναι λιγοι και εκλεκτοι για μενα!
19
 
 
 
 
σχόλια
Πιστεύω ότι οι πολύ όμορφες/εμφανίσιμες είναι συνήθως χαζές και είναι ξενέρωτες στο κρεβάτι.(Ξαναγράφω: ΣΥ-ΝΗ-ΘΩΣ.) Όσες από αυτές δεν είναι χαζές και είναι έξυπνες συνήθως δεν τις πλησιάζει άνθρωπος (της προκοπής). Τους πλησιάζουν όμως πολλοί πολλές άσχετοι (οι λεγόμενοι «σκύλοι» / πεφτουλες ). Όλες θέλουν το «κάλο και ευγενικό παιδί» της διπλανής πόρτας, αλλά συνήθως προτιμούν τον άντρα Κεν της Μπαρπι - και για κοινωνικούς λόγους. Το «τι ταιριαστό ζευγάρι» ακούγετε πάντα καλύτερα από το «μα τι του βρήκε;» Αλλά πάντα θα υπάρχουν αντίθετα παραδείγματα που θα μας επιπλήττουν ευχάριστα.
αν ειναι να σε κοιταν μονον οταν εισαι στην τρίχα ................... τοτε επιφανειακα ατομα ειναι αυτοι που σε κοιτανε ................... αυτοι που αν εισουν απλα ντιμενη κι αβαφη δε θα σε επιανε το ματι τους καν ................. ουστ αυτοι !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ναι, θεωρητικά σωστό. Όμως επειδή σε κοινωνία ζούμε και δεν είμαστε θηρία, ως κάποιο βαθμό όλοι αλλάζουμε και καταπιεζόμαστε σε μερικά πράγματα για να είμαστε αρεστοί. (Όχι μόνο σε θέματα εμφάνισης).Ας πούμε ξέρεις πώς θέλω να φερθώ όταν έχω μπροστά στο μηχάνημα αυτόματων πληρωμών τους ίδιους και τους ίδιους που δεν έχουν καταφέρει να μάθουν δυο-τρεις αυτοματοποιημένες λειτουργίες και καθυστερούν κάθε φορά με τις ώρες κάνοντας τα νεύρα μου κρόσια; Όμως η αγωγή μου καταπιέζει το εγκεφαλικό που πάει να με πνίξει, ωθώντας με σε απρεπή καντηλοριξίματα, και με ωθεί να πω "μήπως θα χρειαζόσασταν κάποια βοήθεια αγαπητέ κύριε;"
Όχι, καθόλου μόνο θεωρητικά σωστό, αλλά και πρακτικά, πόσο μάλλον στην συγκεκριμένη περίπτωση, όπου μιλάμε για εμφάνιση. Όσο για αυτό που λες, δεν το έχουν όλοι με τα αυτόματα μηχανήματα, δεν χρειάζεται να τους κρίνουμε. Αν έχεις πρόβλημα με αυτό, μπορείς και με ευγενικό τρόπο να τι εκφράσεις. Αν και καταλαβαίνω ότι όντως πρέπει να πιεστεις, αφού είναι η δουλειά σου αυτή. Αλλά μόνο στο θέμα δουλειά το δέχομαι αυτό, πουθενά αλλού.
Πρακτικά. Χτενίζεσαι το πρωί πριν βγείς από το σπίτι; Φοράς καθαρά και σιδερωμένα ρούχα; Τα δόντια σου τα βουρτσίζεις; Φοράς αποσμητικό;Δεν είναι κοινωνικές συμβάσεις αυτές για να υπάρχει πιο ευχάριστη κοινωνική συνύπαρξη; Αν ήμασταν ναυαγοί σε ένα απομονωμένο νησία κατά μόνας, πιστεύεις ότι αυτά θα γίνονταν με τον ίδιο τρόπο και συχνότητα, αν υπήρχε η δυνατότητα; (άντε, δεν πιάνω τα δόντια, που είναι και θέμα υγείας στη μέση)
Προς 3.10.2019 | 23:21 και 23:22: Λοιπόν, τί να βγαίνεις καθαρός και όσο θες ατσαλακωτος, δεν αποτελεί κοινωνική σύμβαση, ούτε σε αναγκάζει κάνεις να το κάνεις αυτό, παρά μόνο η ίδια η εξέλιξη του ανθρώπινου είδους και η πρόοδος της κοινωνίας. Αν εσύ, εγώ ή ο οποιοσδήποτε, γουστάρει να κυκλοφορεί, ασιδερωτος, με όχι τόσο καθαρά ρούχα κλπ, δεν νομίζω να υπάρξει κανένα πρόβλημα, πέρα του κομματιού της εργασίας και των κοινωνικών συναναστροφών, καθώς κανείς δεν θα μπορούσε, ίσως, να πλησιάσει, αν ήταν τόσο άσχημη η κατάσταση. Κατά βάση όμως, κανείς δεν μπορεί να αναγκάσει κανέναν για τίποτα. (πέρα από το κομμάτι της εργασίας ξαναλέω) Τώρα, υπό τα δεδομένα που επικρατούν στην τωρινή ζωη, (δεν ζούμε πια σε σπηλιές, έχουμε ανακαλύψει σαμπουάν, αφρολουτρα, βούρτσες κλπ) δεν νομίζω ότι θα επηρέαζε τοσο το γεγονός ότι θα ήμασταν απομονωμένοι σε κάποιο νησι, όσο τις συνήθειες περιποίησης που έχουμε υιοθετήσει. :) Όσο για το ότι δεν δουλεύεις σε τράπεζα, κατάλαβα λάθος.
Μα ένας βασικός λόγος αγ@μίας σε άντρες ειναι επειδή είναι απεριποίητοι! Επομένως, αφού δεν τους ενοχλεί τους ίδιους, πρέπει να καταπιεστούν (αφού δεν τους βγαίνει αυθόρμητα) μπας και δουν άσπρη μέρα στα σκέλια τους. (Τι'πα πάλι η ρουφιάνα). Οι συνήθειες περιποίησης πάνε χέρι με χέρι με τον πολιτισμό, δεν είναι σύγχρονο φαινόμενο.
Κaterinaaδεν αναφέρομαι στην εξομολογούμενη μόνο, σε στενό μετωπικό ορίζοντα, αλλά επιθυμώ να ανοίξω τον διάλογο γενικότερα, εξ αφορμής. Αλλά μόνη σου λες "Γιατί δεν μπορείς να είσαι όλη την ώρα στην τρίχα, σου τρώει πολύ χρόνο και χρήμα. Εντάξει κάποιες γυναίκες το υποστηρίζουν κάποιες δεν μπορούν να το κάνουν, να ασχολούνται δηλαδή τόσες ώρες με την εμφάνισή τους. Οπότε ευελπιστούν να βρουν άτομα να τις θέλουν όπως είναι, λιγότερο φτιαγμένες Πηγή: www.lifo.gr"Επομένως στα λόγια μου έρχεσαι. Ο σκοπός της εξομολόγησης είναι το ευχολόγιο κι η θετική ενέργεια, με δόσεις θωπευτικού πατ πατ στην πλατούλα. Προσοχή: δεν υποστηρίζω ότι πρέπει να ξοδεύουμε δεκαπέντε χιλιάδες ώρες κι άλλα τόσα ευρώ για την εμφάνισή μας, καθόλου (άλλωστε προτιμώ να τα ξοδέψω σε τόσα άλλα), αλλά το να πυροβολούμε όσες το κάνουν από επιλογή τους λέει περισσότερα για μας παρά γι'αυτές.
Βασικά με την εξουσία ασχολείται. Η περιποιημένη εμφάνιση που ασκεί γοητεία είναι εξουσία πάνω στους άλλους. Όμως κι η άρνηση αυτού του σχήματος εξουσίας είναι μια επιθυμία εξουσίας, ιδιαίτερα επειδή βαπτίζει ως ικανότερους/αξιότερους/εκλεκτότερους όσους θα αρνηθούν τα θέλγητρα της περιποίησης για να υποταχθούν στην ισχύ της μη περιποίησης. {Μεταξύ μας αυτό πιστεύω προσπαθεί να πετύχει κι ο ριζοσπαστικός φεμινισμός στα θέματα εμφάνισης, ώρες ώρες.}
Αγαπημένη Καραβάνα επειδή είναι μια δύσκολη ώρα θα ήθελα πολύ να το αναλυσεις και γιατί όχι να χρησιμοποιήσεις μερικά παραδείγματα αν εσείς την διάθεση και την καλοσύνη γιατί δεν είμαι σίγουρη ότι καταλαβαίνω τι θες να πεις και πολύ θα μ' ενδιέφερε. :)
Πανεύκολο!-Βαριέμαι να κάνω κερί στα πόδια και στο κάτω κάτω είναι και μια μαλακία και μισή. Όμως ας το θέσω ως πόσο επιφανειακό είναι να εκτιμάς μόνο τα αποτριχωμένα πόδια. "Είσαι ένας σεξιστής αγροίκος που μόνο με τον ερεθισμό του πουλιού σου σκέπτεσαι επηρεασμένος από τα τσοντοπρότυπα". (ριζοσπαστική φεμινιστική βερσιόν)Αν καταφέρω να σε πείσω ότι αυτό που σου αρέσει σου επιβλήθηκε να σου αρέσει (κι αυτό btw ισχύει για χιλιάδες πράγματα αλλά το αντιπαρέρχομαι τούτη την στιγμή), τότε έχω κερδίσει. Σε έχω υποτάξει στο δικό μου "καλούπι". -Εγώ δεν βάφομαι σαν την φίλη μου τη Φανή που έχει όλους τους γκόμενους στα πόδια της (=εξουσία) αλλά έχω το πλεονέκτημα όσοι με βλέπουν να βλέπουν την ουσία μου και να αναγνωρίζουν (με τηλεπάθεια σαν τον Λε Πα) την γαμάτη προσωπικότητά μου και την θηλυκή μου ποιότητα που αστραποβολεί από κάθε πόρο του δέρματός μου (βερσιόν εφηβικής ονείρωξης μετά από κατανάλωση σελφ χελπ βιβλίου)
:) :) :)Ωραία παραδείγματα και σ' ευχαριστώ. Αν και εδώ που τα λέμε δεν είναι τόσο ζήτημα περιποίησης γιατί και με τα απλά ρούχα μπορεί να είσαι καθαρός, ενυδατωμένος και ατριχα πόδια. Νομίζω ότι μετράει αρκετά και το προσεγμένο εκτός των άλλων.Υ. Γ. Έχω την εντύπωση ότι είναι και το κραυγαλέο, μ' ένα μίνι κερδίζεις εύκολα την προσοχή (όχι ότι την διατηρείς) που θέλει να καταδείξει και την αλλοίωση (;) από το μακιγιάζ (που εμένα μου αρέσει αφάνταστα αρκεί να έχω χρόνο πλέον).Υ. Γ. 1 Συγγνώμη για τον ακατάστατο λόγο μου αλλά είναι μια δύσκολη ώρα αλλά δεν καταλαβαινω γιατί είναι τόσο κακό να γίνεται προσπάθεια βελτίωσης της εξωτερικής (μας) εμφάνισης αφού έτσι κι αλλιώς κι αυτή περικλείεται στην εικόνα που θέλουμε να περάσουμε ακόμη και για τα ενδιαφέροντα μας, τον τρόπο σκέψης κτλ. Επίσης πού είναι το κακό να εντυπωσιαστει κάνεις με το εύκολο στο μάτι, με το πιο πλουμιστο ή το πιο αρμονικό; Έχω κι άλλες τέτοιες σχετικές απορίες αλλά εμ δεν μπορώ να σκεφτώ εύκολα μια ολοκληρωμένη πρόταση, εμ μου θέλω και διάλογο. :)Απλά εμένα μου αρέσει πολύ το απέξω, το περιτύλιγμα, το εκτιμώ, το θαυμάζω, ειδικά την αρχιτεκτονική του προσώπου και δεν βρίσκω τίποτα το μεμπτο. Δεν αναφέρομαι στην έλξη αλλά βρίσκω λίγο οξύμωρη έως ανόητη αυτή την τάση να κολλάμε στην εμφάνιση των ανθρώπων για να πούμε πόσο ανούσια είναι.Υ. Γ. 3 Για τους ανθρώπους που έχουν την τάση να είναι απόλυτοι, να θέλουν κουτάκια και στρατιωτική οργάνωση, που δεν μπορούν να διαχειριστουν το γεγονός ότι οι συνιστώσες μιας κατάστασης δεν είναι τόσο ευνοητες νομίζω ότι ακόμη και σε κινήματα σαν τον φεμινισμο μόνο κακό θα κάνουν και θα βλέπουν επιδερμικά την όλη κατάσταση. Το κακό είναι ότι τέτοια άτομα δεν θα σκεφτούν εις βάθος, δεν έχουν αμφιβολίες αλλά έχουν πολλά αποθέματα φωνής και επιμονής. Αν κάποιος θέλει να πιστεύει ότι αυτό είναι το νόημα του φεμινισμού βέβαια, λεει πολλά για τον ίδιο και όχι για κίνημα.
Η εξουσία δεν είναι αυτοσκοπος αλλά ο δρόμος για την αποδοχή της κ τη συνάντηση με ίδιους ανθρώπους.Για ριζοσπαστικο φεμινισμό συμφωνώ πλήρως,θα μπορούσαμε να τον πούμε κ μασκαρεμενο πατριαρχισμο.
Η ελκυστική εμφάνιση είναι κατά κύριο λόγο υπόθεση καραμπινάτων γονιδίων. Όσοι δεν έχουμε εντυπωσιακά γονίδια πρέπει να προβούμε σε μια περιποίηση στο μέτρο του βασικού, λογικού και πραγματοποιήσιμου ανάλογα με τις δυνατότητες, την ευφυία μας (η ομορφιά είναι κι ευφυία, και μάλιστα αυταπόδεικτη, πράγμα που την κάνει ανώτερη) και την αισθητική μας.Το εντυπωσιακό που προέρχεται είτε από γονίδια (πχ. το πόδι της Σκλεναρλικοβα, η προσωποδομή της Πορίζκοβα) είτε από προσπάθεια (πχ. το μακιγιάζ της Καρντάσιαν, η σωματοδομή ενός αθλητή) τραβάει πάντοτε το μάτι. Το μάτι επίσης τραβιέται από την έκθεση σάρκας ή από το εξαιρετικά ασυνήθιστο (πχ. το φόρεμα σπαλομπριζόλα της Gaga, τα γοργονέ μαλλιά). Αυτό είναι μια μορφή εξουσίας επειδή ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ. Λέει "δες με" και το απαιτεί. Το παρακάτω, το να δημιουργηθεί το "ξαναδές με" είναι αυτό που χαρακτηρίζει το πραγματικά ωραίο (αυτό που είναι στην ώρα του, σε χωροχρονικό συντονισμό με το περιβάλλον του) και να έλξει ενδεχομένως στο παιχνίδι του φλερτ. Με το να απομειώνουμε το "δες με" εις όφελος του "μπορεί να είμαι κι αόρατ@ πίσω από τις κολώνες της ΔΕΗ και τις αφίσες των νεολαίων" δείχνει την απέραντη ανασφάλεια του ατόμου που 1.είτε βαριέται να προσπαθήσει (αλλά αξιώνει εντούτοις αυτό που θεωρεί ότι η κοινωνία του χρωστάει, την προσοχή κι αποδοχή των άλλων), είτε 2. δεν έχει κατανοήσει τους μηχανισμούς που λειτουργεί ο κόσμος ακόμη και αρέσκεται να τους χτυπάει με το σφυρί ως έφηβ@. Όταν δεν καταπίπτουν ως συντρίμμια στα πόδια του/της κατηγορεί την κακούργα κενωνία. Παλιά ιστορία. Η προσωπική μου παρατήρηση είναι ότι μόνο άτομα μάλλον μέτριας προς χαμηλής πνευματικής στάθμης δεν μπορούν να αναγνωρίσουν την σημασία της ομορφιάς και την αντιμάχονται, λες κι έχουν κοκόρι στη μάχη.Ενδέχεται βέβαια με το "εμφάνιση" και το "ομορφιά" εγώ να μιλώ για Ερμήδες του Πραξιτέλη κι Αφροδίτες της Μήλου κι εκείνοι να κατηγορούν τα πρότυπα τύπου gangsta chicka και δεκαπέντε κιλά τζοβαϊρια στην μάπα, οπότε πάσο. Για το ΥΓ3 συμφωνώ απολύτως μαζί σου.
Scroll to top icon