ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

ΒΓΑΛΕ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΣΟΥ Ο,ΤΙ ΚΡΥΒΕΙΣ Ή ΦΟΒΑΣΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙΣ.
 
 

Όλοι έχουμε πράγματα που θέλουμε να τα βγάλουμε από μέσα μας. Αλλά διστάζουμε να τα παραδεχτούμε ακόμα και στους πιο κοντινούς μας ανθρώπους. Όμως, αμαρτία εξομολογημένη, αμαρτία δεν είναι...

ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΣΕ ΙΑΤΡΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ Ή ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΗΣ ΣΤΗΛΗΣ ΔΕΝ ΕΓΚΡΙΝΟΝΤΑΙ
ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΟΥ
29.5.2017 | 22:25

Νεα παιδια

Διαβασα σημερα μια ειδηση σχετικα με καποιους μαθητες σε γυμνασιο του Ρεθυμνου οι οποιοι πρωτοστατησαν σε καταληψη. Ο διευθυντης του σχολειου τους κατηγγειλε στην εισαγγελεα και τους επιβληθηκαν απο το δικαστηριο 80 ωρες κοινωνικης εργασιας. Πολυ χαρηκα με αυτη την αποφαση. Ακοαμ και τα ιδια τα παιδια, καποια στιγμη θα καταλαβουν οτι αυτη η ποινη θα τα βοηθησει στη μετεπειτα ζωη τους. Ελπιζω γενικα καποια στιγμη η παιδεια να βελτιωθει σε αυτη τη χωρα και τα νεα παιδια να εξελισσονται σε σωστους και ενεργους πολιτες.
13
 
 
 
 
σχόλια
Δεν γνωριζουμε γιατι τα παιδια εκαναν καταληψη λλα πλεον υπαρχουν σοβαροι λογοι για να γινει. Μειωση καθηγητικου προσωπικου, θερμανση, παιδια να ερχονται στο σχολειο και να πειναν, ελλειψη χαρτικης υλης, η ανοδος της παραπαιδειας που πλεον οι οικογενειες δεν εχουν την οικονομικη δυνατοτητα να παρεχουν στα παιδια τους φροντιστιριακη υποστηριξη με μικροτερες πιθανοτητες εισαγωγης στο πανεπιστημιο. Το ελληνικο σχολειο δυσλειτουργει. Ακομα και το γεγονος πως οι καθηγητες μενουν απαθεις σε διαφορα γεγονοτα βλεπε σχολικο εκφοβισμο, δυστυχως ειμαι γνωστης τετοιον γεγονοτων, ειναι λογος δυσανασχετησης διοτι οι μαθητες μενουν απροστατευτοι.
Προφανώς αυτός που έκανε την εξομολόγηση είναι μεγάλης ηλικίας και απέχει πολλά χρόνια απο τα θρανία.. Οι συνθήκες στο σχολείο ειναι τουλάχιστον απαράδεκτες. Δεν υπάρχουν χαρτιά στην τουαλέτα ή σαπούνι χεριών, δεν αλλάζονται τα καλαθάκια σκουπιδιών απο τις τάξεις, οι τιμές του κυλικείου έχουν φτάσει τον θεό ας μην πω για το πράσινο ψωμί που δίνουν οι περισσότεροι με το σαντουιτς σου και δεν μπορείς να αγοράσεις φαγητό απο το φούρνο γιατί δεν στηρίζεις το σχολείο και δέχεσαι παρατηρήσεις όχι μονο απο αυτόν που νοικιάζει το κυλικείο αλλά και απο τους καθηγητές σου. Όταν πηγαίνεις στον διευθυντή του γυμνασίου/λυκείου και ζητάς να καλέσει το υγειονομικό, αλλα αυτός πέρνει μίζες ή δεν ξερω και εγώ τι και απλα σου λεει "δεν μπορούμε να κανουμε κάτι". Οι καθηγητές είναι άτομα που έχουν τελειώσει την φιλοσοφική Κέρκυρας ή μαθηματικό Σάμου (δεν υποβιβάζω κανέναν απο αυτές τις σχολές προς θεού) και προσπαθούν να μας πλασάρουν οτι είναι παντογνώστες και έχουν πάντα δίκιο. Μιλάνε για άκυρα θέματα στην ώρα των μαθημάτων και δεν παραδίδουν ποτέ, αλλα παρόλα αυτά σου βάζουν τρια εξτρά κεφάλαια γιατί είναι μεσα στην ύλη και δεν έχουν προλάβει να τα παραδώσουν. Βρίζουν και μιλάνε άσχημα σε μαθητες και δεν υπάρχει καμία συναίπεια γιατί ειναι δημόσιοι υπάλληλοι. Ενας καθηγητής μου είχε πει ξεκάθαρα "Δεν δουλεύω για εσενα, κανω οτι θελω και εσυ ακόμα με πληρώνεις" και τώρα που οι μαθητές κανουν κατάληψη για αυτά τα θέματα, επιβάλλονται σε κοινωνική εργασία; Και χαίρεσαι κιόλας με ενα τέτοιο καμάρι. Δεν λεω, οι περισσότερες καταλήψεις γίνονται για το αν θα έχουμε στρογγυλή ή τρίγωνη τυρόπιτα, ωστόσο μην τα ισοπεδώνουμε όλα. Η απεργία και η κατάληψη γιαυτό υπάρχουν, ώστε όταν εχουμε κάποιο θέμα, εργαζόμενοι και μαθητές, να γινόμαστε αντιληπτοί και να μας ακούνε αυτοί που μπορούν να διορθώσουν καταστάσεις. Αυτά πρεπει να τα στηρίζουμε όχι να τα καταπατάμε..
Εγώ πάλι πιστεύω ότι είναι γύρω στα 30-35 o/η εξομολ.Αλλά το λες μόνη σου Lara: "Δεν υπάρχει καμμία συνέπεια γιατί είναι δημόσιοι υπάλληλοι."Ιδού η λύση κυρίες και κύριοι! Βάλτε αξιολόγηση et voila!! Σου λέω εγώ μετά αν θα σκιστούν να είναι όπως πρέπει. Γι'αυτά αξίζει να κάνει κανείς απεργίες και καταλήψεις. Αλλά δυστυχως δεν γίνονται γι'αυτά...
Αυτό έπρεπε να έχει γίνει εδώ και πολλά χρόνια σε όλους τους τομείς του δημοσίου. Να ελέγχουν τους πάντες και τα πάντα. Όποιος δεν είναι κατάλληλος να αντικαθιστάτε κατευθείαν. Αλλά προφανώς αυτό δεν αρέσει σε κανεναν βολεμένο άρα δεν θα γίνει και ποτέ.
Εμ αυτό λέω κι εγώ τόση ώρα. Ότι εκπαιδεύουν τα παιδιά από μικρά (ήδη από τη δεκαετία του '80 όπως αναλύσαμε πιο πάνω) να ακολουθούν την κομματική προσταγή που λέει "φρόντισε το κόμμα με το να περνάς γραμμή δήθεν αντίστασης και το Δημόσιο θα φροντίσει για σένα να είσαι ακούνητος αργότερα και να κάνεις οτιδήποτε θέλεις σαν πασάς στα Γιάννενα". Οι μέθοδοι ήταν εξαιρετικά ευφυείς και τα αποτελέσματα δραματικά. Καυγάς για το πάπλωμα once again. Τα ίδια ρε γαμώτο 40 χρόνια τώρα. Ίσως και 4000 χρόνια αν το καλοσκεφτείς.
Μην πάτε μακριά. Ποιός την κατηγορούσε την αξιολόγηση στο Δημόσιο? Αυτοί που υπόσχονταν διορισμούς. Ποιοί υπόσχονταν διορισμούς? Αυτοί που παραδοσιακά σιγοντάριζαν τις καταλήψεις αρθρώνοντας λόγο για "κυρίαρχο λαό" και πουλούσαν σανό. Είναι τόσο τρομακτικά απλό που είναι να ανατριχιάζει κανείς.
1)Όταν ένα παιδί φτάνει στο σημείο της ενηλικίωσης δεν πρέπει να τα αντιμετωπίζει όλα ως πλάκα.Όλα έχουν όρια.2)Τό σύστημα θα αλλάξει απο μέσα και απο τους κρατικούς φορείς όχι απο τις καταλήψεις, δυστυχώς.Επίσης στα παιδιά που δίνουν πανελλήνιες(τι να κάνουμε δυστυχώς υπάρχουν ακόμη)τι θα κάνουν αν δε πηγαίνουν φροντιστήριο;3)Δε τους έβαλαν και φυλακή.Κανένα δέντρο θα φυτέψουν,κανα σκουπίδι θα μαζέψουν ,φαντάζομαι.Καλό θα τους κάνει.Ας προσφέρουν και κάτι.4)Πρέπει να καταλάβουν πως οποιαδήποτε δράση τους έχει και αντίδραση και μάλιστα ο διευθυντής για να καταφθάσει σε αυτά τα μέσα φαντάσου τι πέρασε.
Έχεις απόλυτο δίκιο γενικά,αλλά στη συγκεκριμένη στιγμή όχι.Τ α παιδιά σήμερα κάνουν κατάληψη για οποιαδήποτε ανοησία τους κατέβει (χαρτί τουαλέτας,ελλειψη ιντερνετ και δε ξέρω ακόμη τι ακόμη θα σκαρφιστούν)για να χάσουν όσο πιο πολλές ώρες μάθημα μπορούν.Και μετά η ύλη πώς θα καλυφθεί;Αυτοί είναι οι μόνοι χαμένοι και μετά τρεχάτε ποδαράκια μου.Να ξεκαθαρίσω πως μιλάω γενικά και πως μπορεί όντως να υπάρχουν περιπτώσεις που συμβαίνει δικαίως η κατάληψη.
Ήδη από τη δεκαετία του '80 συνέβαινε αυτό το φαινόμενο. Κατάληψη γινόταν για οποιαδήποτε δικαιολογία αρκεί να γίνει χαβαλές και να χαθεί μάθημα. Ποτέ δεν υπήρχε ουσιαστικό αντικείμενο. Οι μόνοι που το πίστευαν ήταν κάτι κομματόσκυλα που τώρα είναι κλακαδόροι στη βουλή.
Το να χαίρεσαι που ένας γυμνασιάρχης έδωσε στις αρχές τους μαθητές του κι αυτοί τιμωρήθηκαν το βρίσκω εώς διεστραμμένο! Παιδιά γυμνασίου, έφηβους. Τώρα γενικά το θέμα κατάληψης είναι αρκετά μεγάλο κι έχω μεγάλη εμπειρία από πρώτο χέρι αλλά θα αρκεστώ σε αυτό. Ακόμα και για πλάκα να γίνεται, παιδιά είναι φυσικά και θέλουν να χάσουν μάθημα. Σε ένα εκπαιδευτικό σύστημα χάλια, περισσότερα μαθαίνουν από τέτοιες εμπειρίες. Ποιά ύλη να χαθεί; Δεν βλέπεις πόσο κακό είναι το σύστημα; Το να χαθούν μερικές ώρες θρησκευτικά ή οικιακή οικονομία μας μάρανε;
Νομίζω κάτι διαφεύγει. Τα παιδιά θα επιτελέσουν κοινωνική εργασία. Αυτό είναι ένα σπουδαίο μάθημα. Πολύ σπουδαιότερο από τα θρησκευτικά ή την οικιακή οικονομία. Το ότι το σχολείο και το εκπαιδευτικό σύστημα εν γένει είναι για τα μπάζα ως υφίσταται δεν σημαίνει ότι πρέπει να προλειαίνονται σφουγγοκωλάριοι των εκάστοτε κομμάτων που με προπαγανδιστικό κι εμπρηστικό λόγο προσπαθούν να πολιτικοποιήσουν τα παιδιά στον χειρότερο δυνατό κομματισμό και λαϊκισμό. Basta! Τα αποτελέσματα τα έχουμε δει. Από το '81 και δώθε έχουν ανδρωθεί 2 γενιές τουλάχιστον κομματόσκυλων αφισοκολλητών χάρις σε τέτοιες πρακτικές. Είναι ανίκητες ακριβώς επειδή στοχεύουν σε αθώες ψυχές. Αυτό το λέω καραχειρισμό κι όχι ενστάλαξη πολιτικής συνείδησης. Σόρρυ κιόλας.
Σε σχολείο έχει γίνει κατάληψη για τις τυροπίτες του κυλικείου: τις ήθελαν στρογγυλές ενώ ήταν τετράγωνες!!Φυσικά οι τουαλέτες διαχρονικό ζήτημα. Όποτε δεν συμπληρωνόταν αίτημα έβαζαν τις τουαλέτες μέσα. Κανένας δεν έπιασε το φτυάρι όμως να μαζέψει το σκατό...όχι καλή μου αυτό είναι πολύ μπας κλας και μου χαλάει το αγωνιστικό μου άρβυλο. Σε παρακαλώ!Ας μην κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλό μας. Όλα αυτά όπως και τα πενταμελή-δεκαπενταμελή έγιναν για να αλώσουν την συνείδηση των παιδιών. Και το πέτυχαν. Η λοβοτομή άλλωστε φαίνεται ξεκάθαρα από τον αποπροσανατολισμό του θέματος. Που είναι ότι η κοινωνική εργασία που καλούνται να πράξουν είναι εκθετικά καλύτερη από οποιαδήποτε άλλη αγωγή ακολουθούσαν και σκάλες ανώτερη από οποιοδήποτε "αγωνιστικό" αίτημα ικανοποιούνταν. Γιατί κι η ουσιαστική παιδεία είναι θέμα προσφοράς και πρακτικής κοινωφελούς εργασίας για το κοινό καλό. Όχι δημοσιουπαλληλίστικη "καρέκλα" και αφισοκόλληση για "τον αγώνα" που έρχεται με κομματικές ιαχές. Άλλα βλέπεις είναι πιο σέξυ το δεύτερο...

ΜΑΡΑΘΩΝΙΟΣ

Scroll to top icon