ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

ΒΓΑΛΕ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΣΟΥ Ο,ΤΙ ΚΡΥΒΕΙΣ Ή ΦΟΒΑΣΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙΣ.
 
 

Όλοι έχουμε πράγματα που θέλουμε να τα βγάλουμε από μέσα μας. Αλλά διστάζουμε να τα παραδεχτούμε ακόμα και στους πιο κοντινούς μας ανθρώπους. Όμως, αμαρτία εξομολογημένη, αμαρτία δεν είναι...

ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΣΕ ΙΑΤΡΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ Ή ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΗΣ ΣΤΗΛΗΣ ΔΕΝ ΕΓΚΡΙΝΟΝΤΑΙ
ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΟΥ
17.7.2016 | 19:15

οδήγηση και άγχος....

αγχώνομαι πολύ με τους πίσω οδηγούς και όποτε είμαι σε φανάρι αρχίζουν τις κόρνες ή όταν ελέγχω τον δρόμο για να περάσω πάλι τα ίδια... αγχώνομαι και για το γεγονός οτι στην κατηφόρα το αμάξι μου φεύγει πίσω και το κρατάω με το χειρόφρενο ενώ με τα πετάλια δεν μπορώ να το κάνω-αν μπορεί κάποιος ας μου πει επειδή όποιον και να ρωτάω μου λένε βλακείες ή δεν μου απαντάνε καν-, και έστω και 10 εκατοστά να πάει πίσω αρχίζει την κόρνα ο πισινός αφού έχει κολλήσει πάνω μου φοβάται οτι θα τον χτυπήσω!στην μεγάλη κατηφόρα να βάλω το χειρόφρενο για να πάρει μπρος η ταχύτητα αλλά όταν είναι μικρή η κλίση δεν βάζω...πως στο καλό γίνεται με τα πετάλια και να μην χρησιμοποιώ χειρόφρενο;;;
7
 
 
 
 
σχόλια
Προφανώς είσαι νέος οδηγός. Δυο πραγματάκια μονάχα. Πρώτον, τα πάντα είναι θέμα εξοικείωσης. Δεύτερον μη δίνεις σημασία στους κομπλεξικούς έλληναρες οδηγούς με την ανύπαρκτη οδηγικη παιδεία. Να οδηγείς προσεχτικά πάνω απ όλα! Καλές βόλτες
Βασικα σε ανηφορα εννοεις οπως σωστα ανεφερε κ η απεταξαμην...Κανε πολυ εξασκηση σε ολων των ειδων τις ανηφορες και οταν ειναι καποιος πισω σου,βαζε ΠΑΝΤΑ χειροφρενο...Υ.Γ Απεφευγε τις ανηφορες με φαναρι,γιατι μολις αναψει θα ακους τρομερες "ευχουλες",εαν αργεις..Θα τα μαθεις παντως ολα...;-)
Να πας σε ανηφόρα χωρίς κίνηση και να κάνεις εξάσκηση. Θέλει γρήγορες κινήσεις, το να πας από φρένο σε γκάζι. Αν δεν είσαι σίγουρη όμως τράβα χειρόφρενο. Δε χάθηκε κι ο κόσμος. Λίγο πιο αναλυτικά και σε σλόου μόσιον. Είσαι σταματημένη με πατημένο φρένο και συμπλέκτη. Έχεις βάλει πρώτη και περιμένεις. Αφήνεις σιγά σιγά συμπλέκτη μέχρι το σημείο που κλωτσάει, όπως και με το χειρόφρενο, και τότε το ποδαράκι αφήνει φρένο και πάει άμεσα στο γκάζι. Μην το παραφήσεις όμως το συμπλέκτη, θα σου σβήσει. Κάντο αρκετές φορές και θα δεις πως θα εξοικειωθείς και δε θα χρειάζεσαι χειρόφρενο.
Άμα στην κατηφόρα σου φεύγει το αμάξι προς τα πίσω, έχεις θέμα. (Εκτός κι αν οδηγείς σε κείνον τον περίεργο δρόμο στην Πεντέλη...).Κατά τ' άλλα, γιατί να μην χρησιμοποιείς χειρόφρενο; Είναι ο πιο ασφαλής τρόπος!
Scroll to top icon