20.6.2015 | 22:45
Θέλετε βοήθεια;
Όχι από πωλήτρια σε μαγαζί, αυτή τη φορά από σερβιτόρα σε σνακ μπαρ, ενώ κοιτούσα τον κατάλογο να παραγγείλω κάτι στα γρήγορα για το σπίτι. - Καλησπέρα.- Καλησπέρα, ρίχνω μια ματιά για take away, δε θα καθίσω.- Θέλετε βοήθεια;- Όχι, ευχαριστώ.- Σίγουρα;- Ναι ναι.Περνάνε 3'- Μήπως θέλετε κάποια βοήθεια με τον κατάλογο;- Όχι ευχαριστώ, μπορώ να καταλάβω τι λέει ο κατάλογος.- Είπα μήπως δυσκολεύεστε (δε θυμάμαι τι ακριβώς είπε σ' αυτή τη φάση)- Ευχαριστώ, προτιμώ μόνη μου.ΡΕ ΚΟΥΚΛΑ ΜΟΥ, κατάλογος με φαγητά είναι, πόσο δύσκολο μπορεί να είναι, δεν είναι και ο δίσκος της Φαιστού. Καταλαβαίνω ότι είναι πολιτική του μαγαζιού, αλλά μια φορά στην αρχή αρκεί, δείχνεις ευγένεια και ότι μπορεί ο πελάτης να σε ρωτήσει ό,τι θέλει, αλλά αν σου πει μια φορά ότι "δε χρειάζεται, ευχαριστώ", περίμενε να απευθυνθεί μετά αυτός σε σένα αν θελήσει κάτι. Τη δεύτερη φορά ήταν και απότομο το ύφος μου και μετά έφυγα και από το μαγαζί νιώθοντας ενοχές. Καταλαβαίνω ότι είναι η δουλειά τους, αλλά ήμαρτον. Δεν ξέρω κι εγώ πόσες φορές την ευχαρίστησα εντωμεταξύ "όχι ευχαριστώ" και "όχι ευχαριστώ". :P