Φιλιππίδης και Χαϊκάλης τρολάρουν Γαϊτάνο για τη viral πασχαλινή διαφήμιση

Φιλιππίδης και Χαϊκάλης τρολάρουν Γαϊτάνο για τη viral πασχαλινή διαφήμιση Facebook Twitter
3

Με ένα κωμικό βίντεο με σαφείς αναφορές στη viral πασχαλινή διαφήμιση, ο Πέτρος Φιλιππίδης και ο Παύλος Χαϊκάλης προωθούν τις παραστάσεις τους μέσω Instagram, «τρολάροντας» παράλληλα τον Πέτρο Γαϊτάνο. 

Οι δύο ηθοποιοί υποδύονται εναλλάξ τον τραγουδιστή σε μία σύντομη παρωδία της πρόσφατης διαφήμισης των Jumbo.

Φιλιππίδης και Χαϊκάλης τρολάρουν Γαϊτάνο για τη viral πασχαλινή διαφήμιση Facebook Twitter

Στο βίντεο που αναρτήθηκε στον λογαριασμό του Πέτρου Φιλιππίδη στο Instagram, οι δύο ηθοποιοί κάνουν μία επιμελώς ατημέλητη παραγωγή της διαφήμισης, υποδυόμενοι εναλλάξ τον Πέτρο Γαϊτάνο.


Το βίντεο ξεκινά με τον Παύλο Χαϊκάλη να ψέλνει «Θεσσαλονίκη μου μεγάλη πρωτομάνα» σε βυζαντινό, πλάγιο ήχο, και τον Πέτρο Φιλιππίδη να αναλαμβάνει την τηλεφωνική διαπραγμάτευση για το περιεχόμενο της διαφήμισης.


Το βίντεο κλείνει με τους δύο ηθοποιούς και άλλα δύο μέλη του θιάσου, που προσκαλούν το κοινό στην παράσταση τους με τίτλο «Ψέμα στο Ψέμα» στη Θεσσαλονίκη. 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΗΗΗΗΗΗ ΕΡΧΟΜΑΣΤΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!Απο 28 Απριλιου ΑΝΗΜΕΡΑ ΠΑΣΧΑ Θεατρο «ΡΑΔΙΟ ΣΙΤΥ»!!!!!

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από @ petrosfilipp στις

It's Viral
3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο δισεκατομμυριούχος Μπράιαν Τζόνσον δεν σταματά να συγκρίνει το μόριό του με εκείνο του έφηβου γιου του

It's Viral / Ο δισεκατομμυριούχος Μπράιαν Τζόνσον δεν σταματά να συγκρίνει το μόριό του με εκείνο του έφηβου γιου του

Η δημοσίευση αυτή πυροδότησε εύλογα ερωτήματα. Πώς αποκτήθηκαν αυτά τα δεδομένα; Είχε δώσει τη συγκατάθεσή του ο γιος του; Και, κυρίως, πώς δικαιολογείται η χρήση ενός τέτοιου πειράματος με τόσο προκλητικό τρόπο;
LIFO NEWSROOM
Ντέιβ Φράνκο για την ομοιότητα με τον Μαντζιόνε: «Δεν έχω λάβει περισσότερα μηνύματα στη ζωή μου»

It's Viral / Ντέιβ Φράνκο για την ομοιότητα με τον Μαντζιόνε: «Δεν έχω λάβει περισσότερα μηνύματα στη ζωή μου»

Λόγω της μεγάλης ομοιότητάς του με τον Λουίτζι Μαντζιόνε, πρωταγωνιστή στην υπόθεση της δολοφονίας του CEO της UnitedHealthcare, ο ηθοποιός έγινε viral το τελευταίο διάστημα
THE LIFO TEAM

σχόλια

2 σχόλια
Συμφωνείς-διαφωνείς με τις πεποιθήσεις του Γαϊτάνου (προσωπικά δεν συμφωνώ σε τίποτε) , η διαφήμιση είναι καταπληκτική (προφανώς κατά την γνώμη μου), με αυτοσαρκασμό, με καλό χαβαλέ που ταιριάζει σε διαφήμιση εταιρείας παιχνιδιών (όλα τα λεφτά η κυρία που βάζει φωτιά στην αφάνα, βγάζει κραυγή και αναφωνεί "τι σου έκανα κ. Γαϊτάνο"), με -παραδόξως ίσως- καλή ηθοποιία (ωραίο βλέμμα Ιούδα), με αλληγορία και ένα ωραίο μήνυμα στο τέλος.Επειδή τώρα την έκανε ο Γαϊτάνος που είναι της εκκλησίας και υποτίθεται ότι οι άνθρωποι της εκκλησίας είναι υπεράνω χρημάτων (ποιος το λέει αυτό και γιατί να είναι έτσι;;;) και επειδή είναι ο Γαϊτάνος που έχει γίνει αντιπαθής λόγω όσων έχει πει, βρήκαν όλοι ευκαιρία να τρολλάρουν.Στο κάτω κάτω ο Γαϊτάνος ούτε πληρώθηκε από το Κράτος για να κάνει τον έξυπνο, όπως κάποιοι από αυτούς που τον τρολλάρουν, ούτε έκανε περιουσία επειδή έκανε μια διαφήμιση, που, όσο καλά και αν πληρώθηκε για διαφήμιση (αμφιβάλλω), δεν παύει να είναι μόνο μια διαφήμιση.
Ο Γαιτανος στην διαφημιση αυτοσαρκαζεται εξαιρετικα, και δεν του το'χα. Ο πετυχημενος πρωην υφυπουργός Εργασίας για θέματα Κοινωνικών Ασφαλίσεων (με τι προσοντα; - με μια χοντα; ), με την καυτη πατατα που θα μας την δροσιζε, με τις γραφικες εμφανισεις, με τις αναρτησεις πεολογικου περιεγχομενου (αριστοφανικος χιουμοριστας), με τις αισχρες αναρτησεις του (που πολυ σωστα ειχε περιγραψει ο Αρης Δημοκιδης σε αρθρο της LIFO) ειναι ο τελευταιος ανθρωπος στον πλανητη που εχει το δικαιωμα να τρολαρει.