H Εύη Βατίδου πήγε λαϊκή για πρώτη φορά αλλά δεν ήξερε ότι έπρεπε να έχει μετρητά και όχι κάρτα

Εύη Βατίδου: Πήγε για πρώτη φορά λαϊκή αλλά δεν ήξερε ότι έπρεπε να έχει μετρητά και όχι κάρτα Facebook Twitter
Φωτ.: Glomex
0

Η Εύη Βατίδου βρέθηκε σε λαϊκή αγορά για πρώτη φορά στη ζωή της αλλά δεν ήξερε ότι έπρεπε να έχει μαζί της χρήματα και είχε μόνο κάρτα.

Μιλώντας στον Alpha συμβούλευσε τον κόσμο να πηγαίνει στην λαϊκή καθώς όπως είπε τα προϊόντα φαίνονται πιο φρέσκα και είναι και πιο φτηνά.

«Η πραγματικότητα είναι ότι έχει η λαϊκή τα καλύτερα φρούτα και στις καλύτερες τιμές» ανέφερε η Εύη Βατίδου ενώ σε συζήτηση που είχε με παραγωγό διερωτήθηκε αν το κάθε κομμάτι αβοκάντο κοστίζει 5,90 ή αν η τιμή αυτή είναι για ένα κιλό.

«Άρα παίρνω όσα θέλω από ένα και πάνω και είναι 5,90 το κιλό ε;» ρώτησε διευκρινιστικά τον παραγωγό με τα αβοκάντο.

«Δεν πηγαίνω στη λαϊκή, έχω συνηθίσει και πηγαίνω στο σούπερ μάρκετ και ό,τι είναι μου το φέρνει η μαμά από τη λαϊκή. Εγώ δεν έχω και πολλές μαγειρικές και θέλω πιο λίγα πράγματα. Για μια οικογένεια που θέλει να γεμίσει το καλάθι του νοικοκυριού είναι προφανές ότι οι τιμές είναι καλύτερες» είπε και στη συνέχεια πήγε να αγοράσει σπανάκι.

«Πάμε ένα κιλό σπανάκι. Το θέμα είναι ότι πρέπει να έχουμε και μετρητά. Δεν το ήξερα αυτό» είπε στη δημοσιογράφο, λέγοντας ότι πληρώνει μόνο με πιστωτικές και δεν γνώριζε ότι έπρεπε να έχει μαζί της χρήματα.

«Αν ερχόμουν να ψωνίσω πάλι δεν θα έπαιρνα πράγματα για το σπίτι εγώ» είπε μεταξύ άλλων ενώ απόρησε που στη λαϊκή πωλούν ρούχα, κοσμήματα και άλλα πράγματα καθώς όπως είπε γνώριζε ότι στη λαϊκή πωλούν μόνο λαχανικά και ζαρζαβατικά.

Απορία της προκάλεσε και η μυρωδιά με από τα ψητά που έψηνε πλανόδιος πωλητής, την οποία και εντόπισε απορώντας ποιος θα φάει σουβλάκι πρωί πρωί.

Υπενθυμίζεται ότι η Εύη Βατίδου, πρόσφατα είχε προκαλέσει αίσθηση με δήλωσή της ότι δεν είχε ιδέα πως πωλούνται αθλητικά είδη στις λαϊκές αγορές.

It's Viral
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τα social media κατακεραυνώνουν τη Coca-Cola για τη διαφήμιση που φτιάχτηκε με AI

It's Viral / Δείτε την πρώτη διαφήμιση της Coca-Cola που δημιουργήθηκε με τεχνολογία AI

Η Coca-Cola έφτιαξε μία διαφήμιση χρησιμοποιώντας μόνο τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης - Χρήστες του διαδικτύου χαρακτηρίζουν το σποτ «άψυχο» και «χωρίς ίχνος δημιουργικότητας» - Αντιδρούν και διαφημιστές
LIFO NEWSROOM
Ο 64χρονος Χιου Γκραντ λέει ότι έκανε πέντε παιδιά «υπερβολικά μεγάλος» - «Χρειάζομαι ένα μοναστήρι»

It's Viral / Ο 64χρονος Χιου Γκραντ λέει ότι έκανε 5 παιδιά «υπερβολικά μεγάλος» και όταν κάνουν θόρυβο κρύβεται στην τουαλέτα

Ο 64χρονος ηθοποιός μίλησε για τα πέντε ανήλικα παιδιά του και πώς άλλαξε παρ' ότι ένιωθε ξοφλημένος - Γιατί λέει ότι χρειάζεται να μπει σε ψυχιατρείο ή μοναστήρι
THE LIFO TEAM
Μαρίνα Σάττι για το χασμουρητό στην Eurovision: Δεν είμαι πολιτικός ούτε έχω κάποιο σύστημα, εγώ αυτό το παιχνίδι δεν μπορώ να το αντέξω

It's Viral / Μαρίνα Σάττι για το χασμουρητό στην Eurovision: Δεν είμαι πολιτικός, δεν έχω κάποιο σύστημα, αυτό το παιχνίδι δεν το αντέχω

«Λυπάμαι επειδή δεν ήμουν μόνη μου, είχα συνεργάτες δίπλα μου» συνέχισε για τις όσα ακολούθησαν του χασμουρητού της, που θεωρήθηκε αντίδραση απέναντι στην ισραηλινή συμμετοχή
THE LIFO TEAM