Χρυσές Σφαίρες: Το φόρεμα της Τζίλιαν Άντερσον είχε κεντημένα αιδοία

Χρυσές Σφαίρες: Το γεμάτο κεντημένα αιδοία φόρεμα της Τζίλιαν Άντερσον Facebook Twitter
Φωτ. αρχείο: Getty Images
0

Μία αξέχαστη εμφάνιση, έκανε η Τζίλιαν Άντερσον το βράδυ της Κυριακής στην λαμπερή τελετή απονομής των Χρυσών Σφαιρών.

Η ηθοποιός επέλεξε να εμφανιστεί στο κόκκινο χαλί στις Χρυσές Σφαίρες, με ένα στράπλες λευκό φόρεμα το οποίο με μία πρώτη ματιά ήταν μία ιδιαίτερα κομψή επιλογή της ηθοποιού. Με μία δεύτερη ωστόσο, μπορούσε κανείς να εντοπίσει τα διακριτικά κεντήματα σε σχήμα αιδοίου, που ήταν ραμμένα πάνω στην ογκώδη φούστα της ηθοποιού. Όταν ρωτήθηκε για τις ιδιαίτερες  λεπτομέρειες του φορέματός της, η ηθοποιός ανέφερε χαρακτηριστικά πως «ήταν κατάλληλη για το εμπορικό σήμα».

«Έχει κόλπους πάνω του. Το φόρεσα για τόσους πολλούς λόγους» είπε αρχικά ενώ σε μια δεύτερη στάση στο κόκκινο χαλί, η Τζίλιαν Άντερσον σε δηλώσεις της στο People, τόνισε  ότι το σχέδιο ήταν απλά λουλουδάτο. «Είναι καλυμμένο με παιώνιες». Είτε το κάθε σχέδιο απεικονίζει πράγματι ένα αιδοίο είτε μία παιώνια, είναι εμφανές πως χρειάστηκε αρκετός χρόνος για να ολοκληρωθεί. Σε δηλώσεις της, η ομάδα της σχεδιάστριας Gabriela Hearst, αποκάλυψε ότι κάθε σχέδιο χρειάστηκε περισσότερες από τρεις ώρες για να ολοκληρωθεί και όλη η φούστα ήταν καλυμμένη. 

Η ηθοποιός παλαιότερα, είχε αναφερθεί στο πώς παραμένει άνετη όταν δεν βρίσκεται στα φώτα της δημοσιότητας. «Δεν φοράω σουτιέν πια. Δεν φοράω σουτιέν. Δεν μπορώ να φορέσω σουτιέν. Δεν μπορώ, όχι. Δεν μπορώ», δήλωσε η ηθοποιός κατά τη διάρκεια ενός Q&A στον προσωπικό της λογαριασμό  στο Instagram το 2021. «Λυπάμαι, αλλά δεν με νοιάζει αν το στήθος μου φτάνει μέχρι τον αφαλό μου. Δεν φοράω σουτιέν πια. Είναι πολύ άβολο, γαμώτο». Μάλιστα όταν ερωτήθηκε ποιο είναι το συνηθισμένο ντύσιμό της στο σπίτι, είπε ότι άνετα θα μπορούσε να φοράει «μαύρο φούτερ κάθε μέρα».

Με πληροφορίες από InStyle

It's Viral
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τα social media κατακεραυνώνουν τη Coca-Cola για τη διαφήμιση που φτιάχτηκε με AI

It's Viral / Δείτε την πρώτη διαφήμιση της Coca-Cola που δημιουργήθηκε με τεχνολογία AI

Η Coca-Cola έφτιαξε μία διαφήμιση χρησιμοποιώντας μόνο τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης - Χρήστες του διαδικτύου χαρακτηρίζουν το σποτ «άψυχο» και «χωρίς ίχνος δημιουργικότητας» - Αντιδρούν και διαφημιστές
LIFO NEWSROOM
Ο 64χρονος Χιου Γκραντ λέει ότι έκανε πέντε παιδιά «υπερβολικά μεγάλος» - «Χρειάζομαι ένα μοναστήρι»

It's Viral / Ο 64χρονος Χιου Γκραντ λέει ότι έκανε 5 παιδιά «υπερβολικά μεγάλος» και όταν κάνουν θόρυβο κρύβεται στην τουαλέτα

Ο 64χρονος ηθοποιός μίλησε για τα πέντε ανήλικα παιδιά του και πώς άλλαξε παρ' ότι ένιωθε ξοφλημένος - Γιατί λέει ότι χρειάζεται να μπει σε ψυχιατρείο ή μοναστήρι
THE LIFO TEAM
Μαρίνα Σάττι για το χασμουρητό στην Eurovision: Δεν είμαι πολιτικός ούτε έχω κάποιο σύστημα, εγώ αυτό το παιχνίδι δεν μπορώ να το αντέξω

It's Viral / Μαρίνα Σάττι για το χασμουρητό στην Eurovision: Δεν είμαι πολιτικός, δεν έχω κάποιο σύστημα, αυτό το παιχνίδι δεν το αντέχω

«Λυπάμαι επειδή δεν ήμουν μόνη μου, είχα συνεργάτες δίπλα μου» συνέχισε για τις όσα ακολούθησαν του χασμουρητού της, που θεωρήθηκε αντίδραση απέναντι στην ισραηλινή συμμετοχή
THE LIFO TEAM