Η εντυπωσιακή μεταμόρφωση ενός ντροπαλού, αδέξιου νεαρού σε ένα από τα πιο ακριβοπληρωμένα μοντέλα

Η εντυπωσιακή μεταμόρφωση ενός ντροπαλού, αδέξιου νεαρού σε ένα από τα πιο ακριβοπληρωμένα μοντέλα Facebook Twitter
10

Ο Gwilym Pugh, 21 ετών, ήταν ένας μάλλον ντροπαλός νεαρός, με χαμηλή αυτοεκτίμηση. Συνήθιζε να δουλεύει καθημερινά από το σπίτι, έχοντας ξεκινήσει τη δική του start-up ασφαλιστική εταιρεία. Κάτι η καθιστική ζωή, κάτι κάποια μικρο-ατυχήματα που δεν του επέτρεπαν καμία μορφή άσκησης και ο νεαρός έφτασε σε κάποια φάση της ζωής του να ζυγίζει περίπου 130 κιλά, ενώ παρακολουθούσε την κοινωνική ζωή να... μαραίνεται. 

Η εντυπωσιακή μεταμόρφωση ενός ντροπαλού, αδέξιου νεαρού σε ένα από τα πιο ακριβοπληρωμένα μοντέλα Facebook Twitter

Αυτή η ζωή έμελλε να αλλάξει τη μέρα που ο κουρέας του τον συμβούλευσε να αφήσει μούσι. Η αλήθεια είναι ότι ο νεαρός είχε όμορφα χαρακτηριστικά με κορυφαίο τα κόκκινα μαλλιά του και τα μπλε μάτια του, που όμως χάνονταν πίσω από αμήχανα κουρέματα και χοντρά μυωπικά γυαλιά. Η συμβουλή για το μούσι φαίνεται ότι ήταν μόνο η αρχή σε μια σειρά αλλαγών που αποφάσισε να κάνεις ο νεαρός. 

Η εντυπωσιακή μεταμόρφωση ενός ντροπαλού, αδέξιου νεαρού σε ένα από τα πιο ακριβοπληρωμένα μοντέλα Facebook Twitter

Κάπου εδώ ας σημειωθεί ότι ο Gwilym συμμετείχε ως μουσικός σε μία folk μπάντα, η οποία τα πήγαινε αρκετά καλά. Όταν αποφάσισε να αφήσει εκείνο το μούσι, για να δένει περισσότερο με τον folk χαρακτήρα του συγκροτήματος, ταυτόχρονα αποφάσισε να ξεκινήσει και δίαιτα. Το αποτέλεσμα ήταν τόσο εντυπωσιακό που ο νεαρός εγκατέλειψε για πάντα την καθιστική εργασία του, όχι για να ξεκινήσει καριέρα μουσικού, αλλά για να βρεθεί στο δυναμικό του πιο μεγάλου πρακτορείου μοντέλων στο Λονδίνο. 

Η εντυπωσιακή μεταμόρφωση ενός ντροπαλού, αδέξιου νεαρού σε ένα από τα πιο ακριβοπληρωμένα μοντέλα Facebook Twitter

Ήδη, μέσω του AMCK Models ο Gwilym έχει κλείσει συνεργασίες με μεγάλα brands και έχει πρωταγωνιστήσει σε καμπάνιες για γνωστές φίρμες όπως η Vans και η Diesel, ενώ πριν από λίγο καιρό έγινε γνωστό ότι θα είναι το βασικό πρόσωπο της καμπάνιας για τη αντρική γαμήλια κολεξιόν του Ντέιβιντ Μπέκαμ. 

Η εντυπωσιακή μεταμόρφωση ενός ντροπαλού, αδέξιου νεαρού σε ένα από τα πιο ακριβοπληρωμένα μοντέλα Facebook Twitter
Η εντυπωσιακή μεταμόρφωση ενός ντροπαλού, αδέξιου νεαρού σε ένα από τα πιο ακριβοπληρωμένα μοντέλα Facebook Twitter
Η εντυπωσιακή μεταμόρφωση ενός ντροπαλού, αδέξιου νεαρού σε ένα από τα πιο ακριβοπληρωμένα μοντέλα Facebook Twitter
Η εντυπωσιακή μεταμόρφωση ενός ντροπαλού, αδέξιου νεαρού σε ένα από τα πιο ακριβοπληρωμένα μοντέλα Facebook Twitter
Η εντυπωσιακή μεταμόρφωση ενός ντροπαλού, αδέξιου νεαρού σε ένα από τα πιο ακριβοπληρωμένα μοντέλα Facebook Twitter
Η εντυπωσιακή μεταμόρφωση ενός ντροπαλού, αδέξιου νεαρού σε ένα από τα πιο ακριβοπληρωμένα μοντέλα Facebook Twitter

Με στοιχεία από το BoredPanda.com

10

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τα social media κατακεραυνώνουν τη Coca-Cola για τη διαφήμιση που φτιάχτηκε με AI

It's Viral / Δείτε την πρώτη διαφήμιση της Coca-Cola που δημιουργήθηκε με τεχνολογία AI

Η Coca-Cola έφτιαξε μία διαφήμιση χρησιμοποιώντας μόνο τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης - Χρήστες του διαδικτύου χαρακτηρίζουν το σποτ «άψυχο» και «χωρίς ίχνος δημιουργικότητας» - Αντιδρούν και διαφημιστές
LIFO NEWSROOM
Ο 64χρονος Χιου Γκραντ λέει ότι έκανε πέντε παιδιά «υπερβολικά μεγάλος» - «Χρειάζομαι ένα μοναστήρι»

It's Viral / Ο 64χρονος Χιου Γκραντ λέει ότι έκανε 5 παιδιά «υπερβολικά μεγάλος» και όταν κάνουν θόρυβο κρύβεται στην τουαλέτα

Ο 64χρονος ηθοποιός μίλησε για τα πέντε ανήλικα παιδιά του και πώς άλλαξε παρ' ότι ένιωθε ξοφλημένος - Γιατί λέει ότι χρειάζεται να μπει σε ψυχιατρείο ή μοναστήρι
THE LIFO TEAM
Μαρίνα Σάττι για το χασμουρητό στην Eurovision: Δεν είμαι πολιτικός ούτε έχω κάποιο σύστημα, εγώ αυτό το παιχνίδι δεν μπορώ να το αντέξω

It's Viral / Μαρίνα Σάττι για το χασμουρητό στην Eurovision: Δεν είμαι πολιτικός, δεν έχω κάποιο σύστημα, αυτό το παιχνίδι δεν το αντέχω

«Λυπάμαι επειδή δεν ήμουν μόνη μου, είχα συνεργάτες δίπλα μου» συνέχισε για τις όσα ακολούθησαν του χασμουρητού της, που θεωρήθηκε αντίδραση απέναντι στην ισραηλινή συμμετοχή
THE LIFO TEAM