Πάταγο κάνει στην Ινδία η διαφήμιση εταιρείας κινητής τηλεφωνίας, με νεογέννητο μωρό.
Το σποτάκι σύμφωνα με το Adweek, έχει 25 εκατομμύρια προβολές μέσα σε δυόμισι μήνες.
Η διαφήμιση ονομάζεται "Γεννημένος για το Διαδίκτυο," και εμφανίζει ένα μωρό να είναι πιο «ψηφιακό» από τους γονείς. Το ανεξάρτητο -τρομακτικό- μωρό κόβει το δικό του ομφάλιο λώρο, βάζει το δικό του πουκάμισο, αρπάζει το smartphone του γιατρού, παίρνει ένα selfie και με το Google Maps και βρίσκει το δρόμο του έξω από την κλινική.
σχόλια