Μαριάννα Πολυχρονίδη: Δέχθηκα πολύ άσχημο «πέσιμο» από σκηνοθέτη, έχασα τη δουλειά μου

Η Μαριάννα Πολυχρονίδη Facebook Twitter
0

Η Μαριάννα Πολυχρονίδη περιέγραψε πώς έχασε μια δουλειά, όταν δέχθηκε σεξουαλική παρενόχληση από σκηνοθέτη

Η ηθοποιός και τραγουδίστρια εξήγησε πως είχε κλείσει μια δουλειά και συζητούσε όλο το καλοκαίρι για αυτή τη συνεργασία, όταν τέλη Ιουλίου έγινε μια συνάντηση προκειμένου να κανονίσουν πότε θα ξεκινήσουν. 

«Δέχομαι ένα πολύ άσχημο πέσιμο, από συνεργάτη, σκηνοθέτη. Λέω “κοίτα, αυτό δεν παίζει, έλα να πούμε για την δουλειά και να πάμε στο σπίτι μας”. Με κοιτάει πολύ προκλητικά στα μάτια και μου λέει “βρήκα άλλη”», περιέγραψε μιλώντας στο Open. 

«Αλλά εντάξει, τι να βγεις και τι να πεις… Θέλω να πω πως εγώ ήμουν ήδη αναγνωρίσιμη από τις σειρές... αυτοί οι άνθρωποι απειλούσαν θεούς και δαίμονες. Σε μένα δεν έγινε κάτι πολύ ακραίο σαν αυτά που έχουμε ακούσει, αλλά είναι κατάχρηση εξουσίας», συμπλήρωσε. 

Σε άλλο σημείο της συνέντευξης μίλησε για τη συνεργασία της με τον Θάνο Μικρούτσικο και τόνισε πως ήταν ένας άνθρωπος που δεν έχανε δευτερόλεπτο από τη ζωή του. 

«Με είχε σοκάρει ότι ήταν σε μια περίοδο που δεν ετοίμαζε κάτι, είχαμε κάνει τον δίσκο  ένα κύκλο συναυλιών. δεν είχε πρόβες για κάτι και κάθε πρωί έβαζε το ξυπνητήρι στις 8:00, καθόταν στο πιάνο και μελετούσε. Του λέω “Μα για όνομα του Θεού, γιατί σηκώνεσαι στις 8;” και μου απαντάει “Είσαι τρελή, κορίτσι μου; Δεν θα δουλέψω σήμερα; Ποια είναι η δουλειά μου;”. Κάθε μέρα πρέπει να πολεμάς για να γίνεσαι καλύτερος», ανέφερε η Μαριάννα Πολυχρονίδη. 


 

It's Viral
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Στη δικαιοσύνη η Ηλιάνα Παπαγεωργίου – Τι ζητά από την Έλενα Χριστοπούλου

It's Viral / Στη δικαιοσύνη η Ηλιάνα Παπαγεωργίου – Τι ζητά από την Έλενα Χριστοπούλου

Η Ηλιάνα Παπαγεωργίου, μέσω του δικηγόρου της, κατέθεσε αίτηση επίδειξης εγγράφων, ζητώντας από την Έλενα Χριστοπούλου να της παραδώσει όλες τις συμβάσεις που σχετίζονται με την πολυετή συνεργασία τους
THE LIFO TEAM
Τα social media κατακεραυνώνουν τη Coca-Cola για τη διαφήμιση που φτιάχτηκε με AI

It's Viral / Δείτε την πρώτη διαφήμιση της Coca-Cola που δημιουργήθηκε με τεχνολογία AI

Η Coca-Cola έφτιαξε μία διαφήμιση χρησιμοποιώντας μόνο τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης - Χρήστες του διαδικτύου χαρακτηρίζουν το σποτ «άψυχο» και «χωρίς ίχνος δημιουργικότητας» - Αντιδρούν και διαφημιστές
LIFO NEWSROOM