O Justin Bieber είναι το πρόσωπο της νέας καμπάνιας του Calvin Klein

O Justin Bieber είναι το πρόσωπο της νέας καμπάνιας του Calvin Klein Facebook Twitter
0

Ο 20χρονος Justin Bieber είναι και επίσημα το νέο πρόσωπο της καμπάνιας My Calvins του Calvin Klein. Στο πλάι του βρίσκεται η Ολλανδή Lara Stone και οι δυο τους φωτογραφήθηκαν με τα εσώρουχα και τα τζιν της εταιρείας στη Νέα Υόρκη από τους Mert Alas και Marcus Piggott.

Οι φήμες έδιναν κι έπαιρναν εδώ και μήνες. Ο διάσημος ποπ σταρ είχε ποστάρει μια φωτογραφία στον προσωπικό του λογαριασμό στο instagram στην οποία φορούσε εσώρουχο της εταιρείας, χρησιμοποιώντας το hashtag #mycalvins. Αργότερα δήλωσε ότι ήταν πάντα ονειρό του να φωτογραφηθεί για το δημοφιλές brand. Μετά την εμφάνισή του με τη Lara Stone στο Fashion Rocks τον περασμένο Σεπτέμβριο, κατά τη διάρκεια της οποίας γδύθηκε μένοντας μόνο με ένα ασπρο-κόκκινο Calvin Klein μποξεράκι, οι φήμες επιβεβαιώθηκαν. Τα νέα μοιράστηκε και ο Bieber μέσω twitter. 

O Justin Bieber είναι το πρόσωπο της νέας καμπάνιας του Calvin Klein Facebook Twitter

Σας θυμίζουν κάτι οι φωτογραφίες; Η εταιρεία θέλησε να κάνει άμεση αναφορά σε μια παλιότερη θρυλική της καμπάνια, εκείνη με τους Μαρκ Γουόλμπεργκ και Κέιτ Μος που πόζαραν για τον Calvin Klein το μακρινό 1992.

O Justin Bieber είναι το πρόσωπο της νέας καμπάνιας του Calvin Klein Facebook Twitter

It's Viral
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Στη δικαιοσύνη η Ηλιάνα Παπαγεωργίου – Τι ζητά από την Έλενα Χριστοπούλου

It's Viral / Στη δικαιοσύνη η Ηλιάνα Παπαγεωργίου – Τι ζητά από την Έλενα Χριστοπούλου

Η Ηλιάνα Παπαγεωργίου, μέσω του δικηγόρου της, κατέθεσε αίτηση επίδειξης εγγράφων, ζητώντας από την Έλενα Χριστοπούλου να της παραδώσει όλες τις συμβάσεις που σχετίζονται με την πολυετή συνεργασία τους
THE LIFO TEAM
Τα social media κατακεραυνώνουν τη Coca-Cola για τη διαφήμιση που φτιάχτηκε με AI

It's Viral / Δείτε την πρώτη διαφήμιση της Coca-Cola που δημιουργήθηκε με τεχνολογία AI

Η Coca-Cola έφτιαξε μία διαφήμιση χρησιμοποιώντας μόνο τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης - Χρήστες του διαδικτύου χαρακτηρίζουν το σποτ «άψυχο» και «χωρίς ίχνος δημιουργικότητας» - Αντιδρούν και διαφημιστές
LIFO NEWSROOM