Σέρρες: Συγκίνηση στο φινάλε της σειράς - «Σε αγαπώ έτσι όπως είσαι»

«Σέρρες»: Συγκίνηση στο τελευταίο επεισόδιο της σειράς - «Σε αγαπώ για ό,τι είσαι» Facebook Twitter
Φωτ.: Twitter
0

Συγκίνηση προκάλεσε η προβολή του τελευταίου επεισοδίου της σειράς «Σέρρες» του Γιώργου Καπουτζίδη η οποία θίγει το ζήτημα της αποδοχής της διαφορετικότητας.

Οι «Σέρρες» είναι η ιστορία ενός νεαρού γκέι άνδρα, του Οδυσσέα, που ζει και εργάζεται στην Αθήνα, αλλά επιστρέφει στον τόπο καταγωγής του για το μνημόσυνο της πολυαγαπημένης του μητέρας. Εκεί, ο αποξενωμένος πατέρας του έχει ένα ατύχημα και ο Οδυσσέας αναγκάζεται να παρατείνει τη διαμονή του για να τον βοηθήσει.

Μετά το τέλος του τελευταίου επεισοδίου, ο Γιώργος Καπουτζίδης προχώρησε σε μια συγκινητική ανάρτηση αφιερωμένη στον Πάνο Νάτση ο οποίος έφυγε από τη ζωή το 2022 μετά από τροχαίο. 

«Αυτές ήταν οι "Σέρρες". Κι αυτός ήταν ο Πάνος μας. Στο τέλος υποκλίθηκε, τον χειροκροτήσαμε, άκουσε το "σ´αγαπώ" και μετά ο ουρανός. Σας ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου, που τον αγαπήσατε κι εσείς μαζί μας», έγραψε χαρακτηριστικά στο Instagram.

Ανάμεσα στις ατάκες του τελευταίου επεισοδίου που ξεχώρισε το κοινό ήταν το «σε αγαπάω έτσι όπως είσαι» του πατέρα προς τον γιο του. Τις ώρες της προβολής του τελευταίου επεισοδίου τα σχόλια χρηστών στο Twitter για τους συντελεστές της σειράς ήταν θιδυραμβικά.

It's Viral
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Squid Game: «Ήθελα να δείξω τη σημερινή κοινωνία» – Τι λέει ο δημιουργός για τη 3η σεζόν

TV & Media / Squid Game: «Ήθελα να δείξω τη σημερινή κοινωνία» – Τι λέει ο δημιουργός για την 3η σεζόν

Η νέα σεζόν διαδραματίζεται τρία χρόνια μετά τα γεγονότα της πρώτης, παρουσιάζοντας το πώς η κοινωνική και οικονομική πραγματικότητα επηρεάζει τους νέους πρωταγωνιστές
LIFO NEWSROOM
Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

TV & Media / Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

Το «Squid Game» πρωτοεμφανίστηκε το 2021 και έγινε άμεσα παγκόσμιο φαινόμενο, με τη σειρά να παραμένει η πιο δημοφιλής παραγωγή στην ιστορία του Netflix, συγκεντρώνοντας πάνω από 265 εκατομμύρια προβολές
LIFO NEWSROOM