Κάτι δεν πηγαίνει καλά το τελευταίο διάστημα με ειδήσεις που αφορούν τη Τζένιφερ Λόπεζ. Και φυσικά, το παραπάνω δεν έχει να κάνει με τον γάμο της με τον Μπεν Άφλεκ και όλα όσα γράφονται κατά καιρούς για τα πάνω και τα κάτω στη σχέση τους. Έχει να κάνει με το πραγματικό πρόσωπο της λατίνας σταρ, με το πόσο φιλοχρήματη είναι, με το πόσο πιστεύει ότι ο κόσμος της ανήκει, τις συνεργασίες και τη συμπεριφορά της.
Έτσι το τελευταίο χρονικό διάστημα, προκύπτει η μία αρνητική είδηση μετά την άλλη και με τους haters να δίνουν ρεσιτάλ κάτω από official pages ΜΜΕ, αλλά και με ειδήσεις που βγαίνουν στο φως κατόπιν εορτής και αποκαλύπτουν κατά κάποιους το πραγματικό πρόσωπο της σούπερ σταρ της μουσικής βιομηχανίας και του κινηματογράφου.
Στην αρχή ήταν αυτό εδώ το ειδησάριο, το οποίο σχολίαζε την περιουσία που κουβαλά πάνω της η Λόπεζ –ρούχα, παπούτσια, τσάντες- ακόμα κι όταν ετοιμάζεται για ένα απλό δείπνο με τον σύζυγο και τα παιδιά τους ή μία απολύτως κάζουαλ έξοδο. Μετά ήρθε η είδηση για την έπαυλη των 60 εκ. δολαρίων και την επίπλωση που είχε αγοράσει το ζευγάρι: εδώ δόθηκε ρεσιτάλ σχολίων με αφορμή τις φωτογραφίες παπαράτσι. Κάποιοι συμπέραιναν την υπεροπτική συμπεριφορά της Λόπεζ προς την βοηθό της, από τον τρόπο που αδιαφορούσε για την ύπαρξή της, ενώ εκείνη ήταν φορτωμένη με πράγματα και η σούπερ σταρ μιλούσε με τον σύζυγό της.
Μετά ήρθε η ανακοίνωση ενός νέου μιούζικαλ που ετοιμάζει η Λόπεζ. Την είδηση έφερε στην επιφάνεια ο λογαριασμός Diet Prada στο Instagram και κάτι φαίνεται ότι ερέθισε τους fans ή καλύτερα τους haters της Λόπεζ γι’ αυτή τη νέα δουλειά. Μάλλον ο τίτλος ενόχλησε εδώ ότι και καλά «οι θαυμαστές κατενθουσιάστηκαν» με αυτό το νέο project και κάποιοι έσπευδαν να επισημάνουν ότι άλλοι θα δουλέψουν για το καλό αποτέλεσμα του μιούζικαλ.
Κερασάκι στην τούρτα, όλης αυτής της παραφιλολογίας και του κάπως αρνητικού κλίματος για τη Λόπεζ ήταν η «αποκάλυψη» μιας είδησης που αποδεικνύει πόσο φιλοχρήματη είναι, αλλά και πόσο πλεονέκτρια που θεωρεί ότι μπορεί να κρατά για λογαριασμό της, χωρίς να πληρώνει, ακριβά αντικείμενα, τα οποία κλήθηκε να διαφημίσει.
Ο λόγος για την «είδηση» που αφορούσε στον τρόπο με τον οποίο τελείωσε η συνεργασία της Λόπεζ με τη Louis Vuitton, όταν εκείνη «έγδυσε» τον οίκο πολυτελείας, κρατώντας, χωρίς να πληρώσει, μερικά από τα συλλεκτικά κομμάτια των κολεξιόν του.
Την είδηση ανακίνησε από το μακρινό 2003, η ταμπλόιντ εφημερίδα Sun, από μια εποχή δηλαδή, που η Λόπεζ ήταν η πρέσβειρα του brand πολυτελείας και που, μετά τη λήξη της συνεργασίας της, «φέσωσε» τον οίκο με πάνω από 6.000 δολάρια ζημιά, κρατώντας για λογαριασμό της τσάντες, παπούτσια, φορέματα και άλλα αξεσουάρ. Κατά την εφημερίδα, τότε ήταν που αυτό θεωρήθηκε ως πράξη αγνωμοσύνης από τη σταρ, απέναντι σε ένα καλοπληρωμένο και ούτως ή άλλως ισχυρό συμβόλαιο, και γι’ αυτό δεν συνέχισε να συζητά μαζί της για περαιτέρω επέκταση της συνεργασίας τους.
Κατά την ίδια ταμπλόιντ, εμπνευστής αυτής της συνεργασίας που συνοδεύθηκε από ένα συμβόλαιο 2,5 εκ. δολαρίων, ήταν ο Μαρκ Τζέικομπς που αναζητούσε ένα φρέσκο, μοντέρνο πρόσωπο για να εκπροσωπήσει το όραμα του οίκου.
Σε κάθε περίπτωση δεν υπήρξε ποτέ επίσημη θέση για τους λόγους που δεν συνεχίστηκε η συνεργασία, ενώ τονίστηκε τότε προς τα Μέσα ότι αυτές είναι συνεργασίες που ισχύουν άπαξ και μέχρι εκεί...
Σε κάθε περίπτωση, το τελευταίο διάστημα, η Λόπεζ λαμβάνει άφθονο μίσος, κυρίως για τον αναπολογητικό τρόπο που απολαμβάνει αγαθά, τα οποία έχουν προκύψει μέσα από τη δουλειά της στη μουσική βιομηχανία, τη διαφήμιση και γενικότερα τον κόσμο του θεάματος. Ωστόσο, φαίνεται ότι όλη αυτή η «πρόκληση» έχει γίνει η αρχή μιας εκστρατείας ήπιου cancel, η οποία εκδηλώνεται τους τελευταίους μήνες και παρουσιάζει ενδιαφέρον το «πώς» θα καταλήξει.
Με στοιχεία από Page Six, Sun, Diet Prada