ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΡΑ

Προκαλεί η έλλειψη σεξ υστερία στις γυναίκες;

Προκαλεί η έλλειψη σεξ υστερία στις γυναίκες; Facebook Twitter
Φωτ.:SOOC
39

Αμφιταλαντεύομαι για το θέμα της Ζωής Κωνσταντοπούλου. Απ' τη μία είναι κάπως εκνευριστική, απ' την άλλη συνήθως είναι σωστή. Η τυπολατρία της βέβαια υπάρχει μόνο όπου την συμφέρει (όταν ήθελε να μιλάει δύο ώρες πάνω απ' το επιτρεπτό όριο, τότε δεν νοιαζόταν πολύ για το καταστατικό). Επίσης, πρόσφατα είδα ότι βουλευτές διαμαρτύρονταν που είχε αυτοαναγορευθεί πρόεδρος μιας επιτροπής χωρίς να γίνει η απαιτούμενη ψηφοφορία, και αυτή έλεγε μονότονα "Έγινα πρόεδρος σύμφωνα με το άρθρο 45 του καταστατικού παράγραφος β'" κι όταν της έλεγαν ότι το άρθρο απαιτούσε ψηφοφορία επαναλάμβανε το ίδιο. 

Να πω πάντως την αμαρτία μου, απολαμβάνω πολύ να την ακούω να μιλάει - ο ρομποτικός της τρόπος και η αυτοπεποίθησή της για όσα λέει με μαγνητίζει, και βρίσκω ό,τι κι αν πει ενδιαφέρον (εκτός απ' το εμετικό γλείψιμό της στον Παυλόπουλο, εκείνο δε συγχωρείται με τίποτα).

Μόλις όμως την συμπάθησα λίγο περισσότερο, διαβάζοντας τις γελοιότητες που είπε ο Γεράσιμος Γιακουμάτος. 

Να τι δήλωσε:

«Στην προσευχή μου το βράδυ, μέσα από τα άλλα που λέω, την καταλαβαίνω και την αγαπάω πάρα πολύ, λέω "Ω Θεέ μου, πότε θα ξεμπαρκάρει ο αγαπημένος μας ναυτικός, ο άντρας της;". Για να είναι κοντά της».
«Λογικό είναι, μια γυναίκα τώρα... Οκτώ μήνες... Είναι λίγο δύσκολο... Θα ήθελα, δηλαδή, να είναι εδώ ο άντρας της. Όπως κάθε γυναίκα», συμπλήρωσε ο κ. Γιακουμάτος.

Δεν είναι ότι το χιούμορ του είναι απλώς σεξιστικό -που είναι. Είναι και ότι δεν είναι χιούμορ. Το πιστεύει στ' αλήθεια, ότι αν μια γυναίκα δεν κάνει σεξ,  γίνεται ενοχλητική για τους υπόλοιπους; 

Το ότι το σεξ και η έλλειψή του να επηρεάσουν τη δημόσια συμπεριφορά κάποιας -γυναίκας πάντα!- χρησιμοποιείται συχνά ως επιχείρημα για να υποβιβάσουμε όποια γυναίκα φέρεται με αυστηρότητα. Αλλά το να το λες και με υπονοούμενα πεζοδρομίου για μια συνάδελφό σου βουλευτίνα (και εκλεγμένη Πρόεδρο της Βουλής), λες και είσαι στο καφενείο της γειτονιάς είναι απλά απαράδεκτο. [Πολύ καλά το είπε ο exist: "Η ειρωνεία, ο σαρκασμός και το χιούμορ είναι κάτι σαν τα μεταξωτά βρακιά, κ. Γιακουμάτο. Θέλουν επιδέξιους... ανθρώπους."]

Είναι ένας εύκολος τρόπος για να κατηγορήσεις μια γυναίκα το να την βγάλεις υστερική, ακυρώνοντας έτσι κάθετί που λέει και κάνει. Και αφού την βγάζεις υστερική, μετά χρησιμοποιείς βέβαια και το κλισέ "υστερική γυναίκα = αυτή που δεν κάνει σεξ". 

Πράγματα που φυσικά έχουν ξεπεραστεί απ' την επιστήμη εδώ και καιρό. 

Λέει η Σεξολόγος - Ψυχοθεραπεύτρια Ελλεάνα Ελευθερίου: 

Η γυναικεία σεξουαλικότητα ήταν, και εν μέρει παραμένει ακόμα δαιμονοποιημένη. Είτε αναφερόμαστε στην εκδήλωση της είτε στην καταπίεση και την απουσία εκδηλώσεων της, οι μύθοι πάντα οργίαζαν καταδικάζοντας τη γυναίκα ακόμα και σε ακραίες καταληκτικές συνθήκες, όπως το πυρ το εξώτερον ή την απόλυτη αποχή. Αντιλήψεις που τη χαρακτήριζαν άλλοτε ακάθαρτη και ελευθέρων ηθών και άλλοτε αντικείμενο που δεν επιθυμεί και δε νιώθει, ενώ η σεξουαλική του ζωή είχε μικρή διάρκεια ζωής, ξεκινώντας πρόωρα τη στιγμή που θα μάτωνε και τελειώνοντας όταν θεωρούνταν γερασμένη, πρώιμα κι αυτό, γιατί δεν θα ξαναμάτωνε πια, ευνούχισαν τη σεξουαλικότητα της γυναίκας και καταδίκασαν την ίδια σε μια σιωπηλή ανοχή. Η γυναίκα δηλαδή που κάνει σεξ και απολαμβάνει τον έρωτα είναι μια Μανταμ Εντουαρντά -η εκδιδόμενη ηρωίδα του Μπατάιγ... η γυναίκα που δεν κάνει σεξ καταλήγει να είναι μια υστερική.

Η άποψη ότι η έλλειψη του σεξ οδηγεί προς την υστερία είναι παλιά και δεν έχει επιστημονική ισχύ, πάρα το ότι ακόμα μοιάζει οι δύο αυτές καταστάσεις να συσχετίζονται στον κοινό νου, με τη σχέση αιτίας – αιτιατού. Η υστερία είναι μια ασυνείδητη παράσταση κατά την οποία η γυναίκα υποδύεται ουσιαστικά το ρόλο της γυναίκας, περισσότερο από ότι είναι η ίδια γυναίκα. Η σχέση βέβαια μεταξύ υστερίαs και σεξ υφίσταται, αλλά από άλλη σκοπιά, ενώ συνδετικός κρίκος μεταξύ της σεξουαλικής στέρησης και της υστερίας, μπορεί να αποτελεί η έλλειψη πραγματικού ενδιαφέροντος για το σεξ.

 

***

 

Προκαλεί η έλλειψη σεξ υστερία στις γυναίκες; Facebook Twitter
Προτιμούμε να μην κάνουμε καν εικασίες για την σεξουαλική ζωή του κυρίου Γιακουμάτου. Όχι γιατί θα είναι απωθητική, αλλά επειδή δεν μας πέφτει λόγος, όπως δεν του πέφτει κι αυτού για των άλλων. // Φωτ.: Nick Paleologos / SOOC

 

Ηθικό δίδαγμα:

Όποιος θέλει να θίξει την συμπεριφορά της κας Κωνσταντοπούλου, ας αφήσει το σεξ και τις αυτοσχέδιες ψυχολογικές αμπελοφιλοσοφίες του στην άκρη -στους ειδικούς-, και ας την κρίνει με πολιτικά επιχειρήματα. 

 

Ο δε κύριος Γιακουμάτος, που δυστυχώς είναι και βουλευτής, ας κρατήσει καλύτερα τέτοιες προσβλητικές απόψεις για τον εαυτό του.

 

 

39

ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι προβληματικές, βαθιά σεξιστικές δηλώσεις του Δημήτρη Παπανώτα για την «υστερία» των γυναικών - Μικροπράγματα

Mικροπράγματα / Οι προβληματικές, βαθιά σεξιστικές δηλώσεις του Δημήτρη Παπανώτα για την «υστερία» των γυναικών

«Υστερικές» όσες μιλούν συνεχώς για τα γυναικεία δικαιώματα και «τα θέλουν» όσες είναι θύματα καταπίεσης και δεν το καταγγέλλουν, μάς ενημερώνει ο υποψήφιος ευρωβουλευτής, Δημήτρης Παπανώτας.
ΑΠΟ ΤΗ ΒΑΝΑ ΚΡΑΒΑΡΗ

σχόλια

20 σχόλια
Άρη, αναρωτιεμαι μήπως είναι καιρός να σταματήσουμε(και να σταματήσετε) να τρέφουμε με δημοσιότητα κάτι τέτοιους πουθενάδες(γιακουματους,νικολοπουλους,βερικιους,αδωνιδες και λοιπούς αστείους από όλους τους χώρους)
Τα σχόλια περί σεξουαλικής στέρησης είναι όχι μόνον απαράδεκτα , αλλά και εσφαλμένα από άποψη επιστημονική, όπως κατεδείχθη από το σχόλια της ειδικού παραπάνω. Από την άλλη , είναι -ομολογουμένως - μάλλον αδύνατο να αντιμετωπίσεις αυτό το πλάσμα , όχι ως ψυχοπαθολογική προσωπικότητα , αλλά αμιγώς ως πολιτικό αντίπαλο. Θα ήθελα πολύ το σχόλιο της ψυχοθεραπεύτριας σχετικά με τις ψυχολογικές διαταραχές που συνδέονται με συμπεριφορές τύπου Κωνσταντοπούλου ( ας το πούμε έτσι ευγενικά , γιατί στην πραγματικότητα η περί ης ο λόγος , τουλάχιστον στα πολιτικά πράγματα και στην διαχρονία τους , είναι μια κατηγορία μόνη της ).
Απ' τη μία είναι κάπως εκνευριστική, απ' την άλλη συνήθως είναι σωστή. Η τυπολατρία της βέβαια υπάρχει μόνο όπου την συμφέρει Πηγή: www.lifo.gr Πώς γίνεται να είναι συνήθως σωστή, όταν η τυπολατρία της υπάρχει μόνον όπου την συμφέρει;Να πω πάντως την αμαρτία μου, απολαμβάνω πολύ να την ακούω να μιλάει - ο ρομποτικός της τρόπος και η αυτοπεποίθησή της για όσα λέει με μαγνητίζει, Πηγή: www.lifo.grΑντί αυτοπεποίθησης θα έγραφα ( απύθμενη )έπαρση, αλλά ΟΚ αυτό είναι υποκειμενικό. Πώς γίνεται όμως ο τρόπος της να είναι ρομποτικός , όρος με ξεκάθαρα αρνητικό πρόσημο , και συγχρόνως να αντλεί κανείς από αυτόν πολλή απόλαυση;Τα παραπάνω τα σχολιάζω , επειδή αποτελούν δύο σημεία στα οποία οι διαπιστώσεις που γίνονται με βρίσκουν επίσης σύμφωνο , πλην όμως το συμπέρασμα στο οποίο καταλήγω ενόψει των ίδιων ακριβώς διαπιστώσεων είναι αντίθετο ( αντιπάθεια για Κωνσταντοπούλου , να το πω πολύ κομψά ).
Εφόσον βρίσκεις αστείο το να αναφέρεσαι στην Ζωή Κωνσταντοπούλου ως άνδρα, φαντάζομαι δεν θα είχες κανένα πρόβλημα να σου πω ότι δεν είσαι και πολύ αστεία κοπελιά... Δεν σε γνωρίζω προσωπικά, αλλά εάν δεν είσαι κοριτσάκι 8-9 χρονών, σαν ενήλικη γυναίκα πρέπει να δουλέψεις λίγο το χιούμορ σου...
Πολύ με το γάντι αντιμετώπιση κ. Δημοκίδη στο αισχρό σχόλιο του Γιακουμάτου... Ξεκινώντας το κείμενο με την αρνητική σας προδιάθεση, και την τάχα απόπειρα αποκατάστασης "να πω την αμαρτία μου" κλπ. προτού ασχοληθείτε με το (υποτίθεται) θέμα του άρθρου σας, δηλαδή τον γλοιώδη σεξισμό ενός αστοιχείωτου και αναχρονιστικής νοοτροπίας ανθρώπου.Είστε σίγουρος ότι δεν είστε... biased, που λένε και οι αγγλοσάξονες, εξαιτίας του πολιτικού χώρου απ' όπου προέρχεται η Κωνσταντοπούλου; Ένας έμπειρος χειριστής του λόγου όπως εσείς, θα μπορούσατε με μια απλή αναδιάταξη του κειμένου (ούτε καν editing δηλαδή) να ισχυροποιούσατε την κριτική σας στο ρατσισμό Γιακουμάτου, χωρίς παράλληλα να αφήνετε υπόνοιες για το θύμα της στοχοποίησής του αυτής...Παρακαλώ, εάν προαιρείστε και έχετε τον χρόνο, εξηγηθείτε.
Γεια χαρά. Δεν ξέρω αν πρέπει να εξηγηθώ κάπως. Αυτά ένιωθα αυτά έγραψα. Το αν δεν προσέξατε σε διάφορα σημεία του κειμένου την άνευ όρων καταδίκη της γελοιότητας του Γιακουμάτου (ή θεωρήσατε ότι εμμέσως την δικαιολογώ), και αν δεν καταλάβατε ότι έψαξα το θέμα ψυχαναλυτικά ώστε να διαψεύσω το ρατσιστικό του σχόλιο - και να αποτρέψω κι άλλους να χρησιμοποιούν την αναλογία- αυτό λέει πιο πολλά για σας παρά για το κείμενο.
Εκτιμώ ότι απαντήσατε στο σχόλιό μου. Εκτιμώ όμως και πώς δεν με καταλάβατε...Στις δυο πρώτες παραγράφους αναλώνεστε στο αμφιλεγόμενο κατ' εσάς προφίλ της Κωνσταντοπούλου. Όντως, όχι μόνο για σας, αλλά για πολύ κόσμο αποτελεί μάλλον αμφιλεγόμενη προσωπικότητα. Έχει όμως τόση σημασία, ώστε ένα κείμενο που ασχολείται με ένα ρατσιστικό και σεξιστικό επεισόδιο του χειρίστου επιπέδου απέναντι σε αυτό το πρόσωπο, να ξεκινά με το πόσο αμφιλεγόμενο είναι το κύρος του και η στάση του; Μήπως αποδυναμώνει κάπως το όλο επιχείρημα, άσχετα αν έπειτα το καταρρίπτετε; Μήπως θα έπρεπε η προσωπική σας άποψη, είτε να έπεται της κατάκρισής σας στο Γιακουμάτο, ή απλά να συμπεριλαμβάνεται σε ένα άλλο κείμενό σας, που να εξετάζει τη Κωνσταντοπούλου, το ρόλο της ως προέδρου, την ηθική της κλπ;Κατά την ταπεινή μου άποψη, η επιλογή της διαμόρφωσης του κειμένου σας ενδέχεται να δικαιολογεί εν μέρει τη συμπεριφορά Γιακουμάτου, όπως συνέβη παλιότερα με την Κανέλλη, που κόσμος και ντουνιάς επικεντρώθηκε στο αμφιλεγόμενο των προσωπικοτήτων και των εν γένει δημόσιων παρουσιών Δούρου και Κανέλλη, παρά στη χειροδικία του φασίστα και μισογύνη Κασιδιάρη. Γι' αυτό εξάλλου αναφέρθηκα σε αναδιάταξη, και όχι editing ή rewriting.Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.
Ευχαριστώ για τις συμβουλές, επιμένω όμως ότι προτιμώ να γράφω όπως νιώθω και όπως θέλω. Η αναφορά σε αρνητικά της Ζωής δίνεται ώστε να φανεί ότι δεν είμαι τυφλός ακόλουθός της που θα την υπερασπιζόταν ό,τι κι αν έκανε, ή που θα έψεγε τις δηλώσεις Γιακουμάτου όποιες κι αν είναι αυτές. Νομίζω πως το γεγονός ότι την έχω κριτικάρει κατά καιρούς -και θα την ξανακριτικάρω όπου θεωρώ ότι κάνει λάθος- όχι μόνο δεν αποδυναμώνει την καταδίκη Γιακουμάτου, αλλά ακριβώς το αντίθετο. Δείχνει ότι παρότι έχει τα στραβά της η Ζωή υπάρχουν και κάποια όρια στην κριτική. Και την υπερασπίζομαι σ' αυτό το θέμα, παρότι δεν είμαι το κομματόσκυλο του ΣΥΡΙΖΑ που θα την υπερασπιζόταν έτσι κι αλλιώς, αλλά ένας εξωτερικός παρατηρητής που δεν έχει συμφέρον να καταδικάσει τον Γιακουμάτο, και παρ' όλα αυτά το κάνει επειδή νιώθει πως αυτό είναι το σωστό. Προσπαθώ να γράφω πάντα με σαφήνεια, και να εννοώ αυτά που λέω. Τα κείμενά μου είναι κυριολεκτικά.
Ποτέ δε συμπάθησα το Γιακουμάτο. Τον θεωρώ ψευτόμαγκα και άνθρωπο με χαμηλή παιδεία με την γενικότερη έννοια της λέξης ακόμα και αμόρφωτο. Αυτα που είπε ήταν εντελώς σεξιστικά και χυδαία και δείχνουν οτι είναι και κοπλεξικός. Είμαι σίγουρος οτι τα πιστεύει αυτά που είπε ,όσο και αν πήγε να το παίξει χιουμορίστας. Με ενόχλησε ακόμα και η αντίδραση των παρουσιαστών, που χασκογέλασαν.Καταλαβαίνω οτι μπορεί να ένοιωσαν αμήχανα αλλά.....Πιστεύω πως οι κόρες του θα ένοιωσαν μεγάλη υπερηφάνεια για το μπαμπάκα τους.
Σεξισμος ε? Χμμμμ!!! Σε Κυρια με μπουστο μεχρι τον οφαλο...και μαυρο στρινγκ με ασπρο κολαν, της λες τα σχετικα "πεζοδρομιακα" κοπλιμεντα...!!!" Είναι σεξισμος? Δεν νομιζω...η εν λογω κυρια επιδιωκει φανερα με την "στυλιστικη" της επιλογη, αναλογα σχολια! Για καντε το τωρα αναγωγη στη Ζωούλα!! Γιατι η Ζωουλα εδω και 3-4 χρονια ειναι το "κουτσαβακι" της Βουλης...."μαμαει και δερνει..."Τσιριχτα...υστερικα...εκνευριστικα...η Ζωουλα "ΠΡΟΚΑΛΕΙ"... και ναι...-ασχετα απο τις επιστημονικες ερευνες- τρια ειναι τα ενδεχομενα...-η κοπελα ή ειναι "αμαμητη"-η κοπελα ειναι "κακομαμημενη"-η κοπελα δεν παιρνει τα φαρμακα τηςΟλα τα παραπανω δικα μου σεξιστικα υπονουμενα, λεγονται υπο τον μανδυα του "κακογουστου" χιουμορ, για να μην ειπωθουν βαρυτερες εκφρασεις, οι οποίες οντως θα χρηζουν επιστημονικης διερευνησης, για το ψυχιατρικο πλεον προφιλ της κας Κωνσταντοπουλου!ΣΗμ.Κανενας μη σκεφτει οτι υπερασπιζομαι τον πολυ "λιγο" Γιακουματο, ο οποίος κατα τη γνωμη μου θελει κ αυτος "τον Γερμανο του", οπως και πολλοι εκ των εκπροσωπων μας
Τρισχυδαίος ο Τζέρυ, και δεν υπάρχει καλύτερη ένδειξη για το ποιόν του λαού όταν ένας τέτοιος τύπος βγαίνει 25 χρόνια βουλευτής με το αστικό (μη χ..ω) κόμμα της χώρας. Αλλά παιδιά, συγνώμη κιόλας, το βρίσκω αδιανόητο να υπάρχουν δημοκράτες άνθρωποι που να μην είναι προβληματισμένοι με τη Ζωή. Η γυναίκα ονειρεύεται λαϊκά δικαστήρια, ευτελίζει τη θέση της, και δυναμιτίζει κι άλλο το ήδη δραματικά πολωμένο κοινωνικά σκηνικό.
Αυτόν το τύπο όμως τον ψήφισε ο ελληνικός λαός και έτσι οι υπόλοιποι αναγκαζόμαστε να τον "λουστούμε". Μια μικρή υπενθύμιση σε όσους πιστεύουν ότι ο "λαός" είναι η κολυμπήθρα του Σιλωάμ που ξεπλένει τα πάντα. Ας μην αγιοποιούμε λοιπόν τη κρίση του "λαού" γιατί "λαός" είναι και οι 400 χιλιάδες νεοναζί που ψήφισαν τη Χ.Α.
Θα διαφωνήσω μονο σε ενα επουσιώδες ζήτημα. Αυτα που ειπε ο Γιακουματος δεν μου εκαναν εμένα πιο συμπαθη την Ζωή,- που ουτως ή αλλως αντιπαθω - απλα τερμάτισα οσο δεν παει την αντιπαθεια μου για Γιακουμάτο.Οσο ζω βεβαια ελπίζω, ειναι αρκετα ικανος να με κανει να τον αντιπαθησω ακομη περισσότερο.Οσο για το σεξ εξισορροπεί με πολλόυς τρόπους τον ανθρώπινο οργανισμό, αλλα ουτε φτιαχνει ουτε χαλάει χαρακτήρες ;) και αυτό ισχύει και για άντρες και για γυναικες.
Αν ρωτήσεις παντρεμένους και σε μακροχρόνια σχέση θα σου πουν κάτι πολύ ενδιαφέρον.Αλλά ακόμα πιο ενδιαφέρον θα είναι να βάλεις ενα κοριό σε συζήτηση 2 παντρεμένων γυναικών αναφορικά με το σεξ .Η ανθρώπινη φύση είναι τέτοια που έχουμε αδυναμίες.Μόνο οι κούκλες δεν έχουν.Τώρα για τη Ζωούλα κρύβει ένα απωθημένο μέσα της,διψά για καυγά.Και αυτό το απωθημένο δεν το έχουν όλες οι γυναίκες.Το έχουν μόνο αυτές που έχουν ανασφάλεια μέσα τους.
Μόνο οι γυναίκες που έχουν ανασφάλεια μέσα τους διψάνε για καυγά; Το έχεις πει και για τον ελεεινό Γιακουμάτο αυτό; Γιατί αυτός κι αν διψάει για καυγά με αυτά που λέει.
Στον άνδρα η ανασφάλεια δεν εκδηλώνεται τόσο με επιθετικότητα όπως στη γυναίκα.Και τα λόγια που σου λέω τα έχει πει γυναίκα που ερμήνευσε σαν γυναίκα τη γυναικεία συμπεριφορά της Ζωής.Και συ το ξέρεις πως αν δεις μια γυναίκα μπροστά σου προκλητική και επιθετική θα πεις πως έχει απωθημένα αλλά τώρα λόγω σκοπιμότητας δε το παραδέχεσαι.Αν θες τη γνώμη μου για τον Γιακουμάτο ξεκάθαρα σου λεω πως δε συμφωνω.Εσύ σαν γυναίκα πιστεύεις η έλλειψη σεξ οδηγεί σε νευρικό κλονισμό?
"Αν θες τη γνώμη μου για τον Γιακουμάτο ξεκάθαρα σου λεω πως δε συμφωνω." Αυτό λοιπόν έπρεπε να πεις και για την Κωνσταντοπούλου. Δεν συμφωνώ με την πολιτική της, με αυτά που λέει, με αυτά που κάνει κτλ για τους τάδε λόγους. Οι ανασφάλειες και τα απωθημένα δεν χρειάζονται.
Ο Γιακουματος απευθυνεται στο 'κοινο' του...Και η Κωνσταντοπουλου επισης...Το σχολιο του Γιακουματου ειναι εμετικο απο καθε αποψη και σε καμια περιπτωση δε δικαιολογειται απο την ακρως εριστικη συμπεριφορα της Κωνσταντοπουλου μεσα και εξω απ τη Βουλη.
Προσωπικά μού είναι -για εντελώς διαφορετικούς λόγους ο ένας απ΄την μία- αντιπαθέστατοι και οι δύο. Οπότε ούτε κρύο ούτε ζέστη. Το ότι το σχόλιο τού Γιακουμάτου είναι άκυρο δεν συζητείται.
ο γιακουματος χρησιμοποιει γενικοτερα ατακες καφενειακου επιπεδου,ας μην ξεχναμε το περιφημο(ως υπουργος τοτε) "η νοικοκυρα να μην κανει το παγωνι" σε σχεση με την ακριβεια των supermarket.και γιατι να μην το κανει αφου οπως φαινεται απο την επανεκλογη του,η ψευτομαγκια στα ορια της αλητειας περναει ακομα στον ελληνα ψηφοφορο