«Δημιουργήθηκε πρόσφατα μαζική ταχυδρόμηση σε ελληνικές επιχειρήσεις ενός αληθοφανούς και πάρα πολύ επίσημου εντύπου» μου λεέι η οικονομολόγος Γεωργία Α. Μαρτίκα που ανέδειξε το θέμα.
Το έντυπο EUROPEAN BUSINESS NUMBER έφερε ήδη συμπληρωμένα τα στοιχεία της εκάστοτε επιχείρησης και ζητούσε να της ταχυδρομήσουνε πίσω επιπλέον στοιχεία της επιχείρησης και το παραπάνω έντυπο με το οποίο ουσιαστικά, δεσμευότανε με ένα τριετές συμβόλαιο δήθεν διαφημιστικών υπηρεσιών αξίας περί των 700 ευρώ το κάθε έτος.
«Πώς ξεκίνησαν όλα;» τη ρώτησα. Εξηγεί η ίδια στο LIFO.gr:
«Το προηγούμενο πρόσφατο διάστημα πραγματοποιήθηκε μαζική αποστολή σε ελληνικές επιχειρήσεις ενός εμφανισιακά ευρωπαϊκού, επίσημου κι αληθοφανούς εντύπου.