«Τα λέμε εκεί!»: Η νέα πρωτοβουλία της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας για την υποστήριξη της επανεκκίνησης του κλάδου της εστίασης

«Τα λέμε εκεί!»: Η νέα πρωτοβουλία της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας για την υποστήριξη της επανεκκίνησης του κλάδου της εστίασης Facebook Twitter
0

Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία συνεχίζει την ενεργή υποστήριξή της στην αγορά της HO.RE.CA. με μια νέα επικοινωνιακή πρωτοβουλία για το άνοιγμα των καταστημάτων εστίασης, με βασικό μήνυμα: «Τα λέμε εκεί!», παροτρύνοντας το κοινό να επιστρέψει ξανά και πάντα με ασφάλεια στα αγαπημένα του μαγαζιά.

Μέσα από μια σειρά μηνυμάτων, που ξεδιπλώνονται σταδιακά, και με πρωταγωνιστές τις αγαπημένες ετικέτες FIXHellas, Kaiser και Mythos, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία προτρέπει τους καταναλωτές να εμπιστευτούν τους επαγγελματίες της εστίασης και να επιστρέψουν ξανά στα γνώριμα μέρη που δίνουν ζωή στην πόλη, τις γειτονιές μας και στο καλοκαίρι που είναι προ των πυλών.

Γιατί τελικά, είναι η κουλτούρα μας και η καθημερινότητά μας, στην οποία λαχταρούσαμε να επιστρέψουμε, όπου προσαρμοσμένοι σε νέα δεδομένα αλλά πάντα με ασφάλεια, μας δίνουν επιπλέον λόγους να βρεθούμε και πάλι μαζί! Στα γνωστά μας στέκια, στις πιο ιδιαίτερες γεύσεις των εστιατορίων, στα μεζεδοπωλεία, στις γνώριμες φυσιογνωμίες των bars, στα οικεία μας ταβερνάκια και στα beach bars που μας ταξιδεύουν χωρίς να χρειάζεται να είμαστε σε διακοπές.

Μετά από τόσο καιρό, τα λέμε εκεί, λοιπόν, στα απλά, γνώριμα και αγαπημένα για τον καθένα σημεία της γειτονιάς, της πόλης, της χώρας μας!

 
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM