ΕΚΛΟΓΕΣ ΗΠΑ

Οδοντόκρεμα αλλάζει το σήμα της εν μέσω του παγκόσμιου κινήματος Black Lives Matter

Οδοντόκρεμα αλλάζει το σήμα της εν μέσω του παγκόσμιου κινήματος Black Lives Matter Facebook Twitter
Αναθεωρείται σήμα οδοντόκρεμας λόγω του κινήματος Black Lives Matter
0

Αναθεωρείται το brand της οδοντόκρεμας Darlie, πρώην Darkie, με τις περισσότερες πωλήσεις στην Κίνα, μετά τον σάλο από τις διαδηλώσεις για την δολοφονία του Τζορτζ Φλόιντ.

Η οδοντόκρεμα έχει βρεθεί στο στόχαστρο και παλαιότερα, λόγω του αμφιλεγόμενου σήματός της. Γνωστή ως «Darkie» μέχρι το 1989, η μετέπειτα Darlie, άλλαξε όνομα καθώς θεωρήθηκε ρατσιστική η επωνυμία. Οι ιδιοκτήτες ζήτησαν συγνώμη και αντικατέστησαν το όνομα στα αγγλικά.

Παράλληλα, το σήμα αντί να απεικονίζει έναν μαύρο, χαμογελαστό άνδρα σταδιακά άλλαξε και πλέον απεικονίζει ένα πρόσωπο, που είναι μισό λευκό και μισό μαύρο. Διαφήμιση στην Κίνα πάντως, διαβεβαίωνε τους πελάτες ότι το προϊόν θα εξακολουθήσει να ονομάζεται «Η οδοντόκρεμα των Μαύρων» στα κινέζικα.


Η Darlie είναι ένα κινεζικό brand που ανήκει στην Colgate σε συνεργασία με την Joint Hawent, Hawley & Hazel.  

«Για περισσότερα από 35 χρόνια, συνεργαζόμαστε για την εξέλιξη της μάρκας, συμπεριλαμβανομένων ουσιαστικών αλλαγών στο όνομα, το λογότυπο και τη συσκευασία. Αυτήν τη στιγμή συνεργαζόμαστε για να εξετάσουμε και να αναπτύξουμε περαιτέρω όλες τις πτυχές του προϊόντος, συμπεριλαμβανομένης της επωνυμίας», δήλωσε εκπρόσωπος της Colgate-Palmolive στην HKFP.

Η Colgate-Palmolive ωστόσο, και παλαιότερα έχει επιχειρήσει να αποστασιοποιηθεί από την ασιατική αγορά, αφαιρώντας αναφορές στην ιδιοκτησία τους από τον ιστότοπό της.

Η εταιρεία έχει ξεκινήσει εκστρατείες Black History Month και προωθεί μια δική της πρωτοβουλία, το Black Leadership Network στηρίζοντας το κίνημα Black Lives Matter.

Στο πλαίσιο του κινήματος Black Lives Matter για φυλετική ισότητα, σε ανάλογες κινήσεις προέβησαν και οι εταιρείες Quaker Oats και Mars. Η πρώτη ανακοίνωσε ότι θα αποσύρει το εμπορικό σήμα, ηλικίας 130 ετών, «Aunt Jemima» την Τετάρτη, παραδεχόμενη τις φυλετικές του τάσεις.

Αντίστοιχα και η εταιρεία Mars στην οποία ανήκει η σειρά προϊόντων Uncle Ben's με logo έναν μαύρο άνδρα, δεσμεύτηκε να ανανεώσει την ταυτότητα του brand, με ανάρτηση στην επίσημη ιστοσελίδα: «Τώρα είναι η ώρα να εξελιχτεί το brand Uncle Ben's, και σε ό,τι αφορά την γραφιστική ταυτότητά του. Θα το πράξουμε. Δεν ξέρουμε ακόμα ποιες ακριβώς θα είναι οι αλλαγές και η στιγμή, αλλά αξιολογούμε όλες τις πιθανότητες».

Με πληροφορίες του Reuters/HKFP

Διεθνή
0

ΕΚΛΟΓΕΣ ΗΠΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ισραήλ: Επίθεση από τον πρώην υπουργό Άμυνας στον Νετανιάχου για την απόλυση Γκάλαντ

Διεθνή / Επίθεση από τον πρώην υπουργό Άμυνας στον Νετανιάχου: Μετατρέπει το Ισραήλ σε «μπανανία»

«Αν ένας υπουργός Άμυνας μπορεί να αντικατασταθεί εν μέσω πολέμου, μπορεί να αντικατασταθεί και ένας πρωθυπουργός», λέει ο Αβιγκντόρ Λίμπερμαν για τον Μπενιαμίν Νετανιάχου
LIFO NEWSROOM
Ο Ρίτσαρντ Γκιρ πουλά το σπίτι του για 11 εκατ.$ μετά την ανακοίνωση ότι φεύγει από τις ΗΠΑ

Διεθνή / Ο Ρίτσαρντ Γκιρ πουλά το σπίτι του για 11 εκατ.$ μετά την ανακοίνωση ότι φεύγει από τις ΗΠΑ

Το ακίνητο, το οποίο ανήκε για 17 χρόνια στους μουσικούς Πολ Σάιμον και Έντι Μπρικέλ, διαθέτει έξι υπνοδωμάτια, 11 μπάνια, ξενώνα τριών υπνοδωματίων, πισίνα και κήπους σε έκταση 32 στρεμμάτων
LIFO NEWSROOM
Ο γρίφος της εξωτερικής πολιτικής της Κίνας και το ρίσκο του Σι

Διεθνή / Ο γρίφος της εξωτερικής πολιτικής της Κίνας και το ρίσκο του Σι Τζινπίνγκ

Η Κίνα επιδιώκει ταυτόχρονα τη μακροπρόθεσμη ανατροπή της διεθνούς τάξης και τη βραχυπρόθεσμη διατήρησή της. Ο Σι είναι πρόθυμος να ανεχθεί έναν κόσμο που φλέγεται, με την ελπίδα ότι η Κίνα δεν θα καεί.
LIFO NEWSROOM
Ισπανία: Αναλυτικά τα μέτρα 10,6 δισ. ευρώ για τους πληγέντες- Έως 60.000 για κατοικίες, 150.000 για επιχειρήσεις

Διεθνή / Ισπανία: Αναλυτικά τα μέτρα 10,6 δισ. ευρώ για τους πληγέντες- Έως 60.000 για κατοικίες, 150.000 για επιχειρήσεις

Ο πρόεδρος της ισπανικής κυβέρνησης, Πέδρο Σάντσεθ, ανακοίνωσε ότι τα μέτρα θα τεθούν άμεσα σε ισχύ, τονίζοντας ότι «αυτό είναι μόνο η αρχή, και θα στηρίξουμε τον κόσμο μας μέχρι το τέλος»
LIFO NEWSROOM
Λίμνη Κόμο: Κονσέρβες με «αέρα κοπανιστό» των 10€ θα πουλάνε στους τουρίστες

Διεθνή / Λίμνη Κόμο: Κονσέρβες με «αέρα κοπανιστό» των 10€ θα πουλάνε στους τουρίστες

Παρ' ότι η ιδέα του αέρα σε κονσέρβα δεν είναι εντελώς πρωτοφανής στην Ιταλία, αφού παρόμοια προϊόντα διατίθενται σε τουριστικά σημεία όπως η Νάπολη, η κίνηση αυτή προκαλεί ανάμεικτες αντιδράσεις
LIFO NEWSROOM