«2020 Bring It On»: Ο διαγωνισμός της l’artigiano σε συνεργασία με τη Nova

«2020 Bring It On»: Ο διαγωνισμός της l’artigiano σε συνεργασία με τη Nova Facebook Twitter
0

«Τι άλλο θα μπορούσε να φέρει το 2020;» Αυτό αναρωτιέται ο νέος διαγωνισμός της l'artigiano που έχει ανέβει στο Instagram και πραγματοποιείται σε συνεργασία με τη Nova.


Ειδικότερα, μέσω του διαγωνισμού της l'artigiano οι φίλοι του brand κερδίζουν γευστικές, λαχταριστές και αυθεντικές πίτσες σε συνδυασμό με 3μηνες συνδρομές στο Novaflix απολαμβάνοντας κινηματογραφικό θέαμα και γεύση από την άνεση του σπιτιού τους. Ο διαγωνισμός, που ονομάζεται «2020 Bring It On» και θα ολοκληρωθεί στις 5 Οκτωβρίου, προσκαλεί το κοινό να μοιραστεί τις σκέψεις του για το 2020 και με αυτό τον τρόπο να διεκδικήσει το διπλό δώρο που προσφέρει το brand.


Η l'artigiano έχει πάθος για το αυθεντικό φαγητό για αυτό χρησιμοποιεί κορυφαία υλικά που τα «μεταμορφώνει» σε λαχταριστές πίτσες και πλούσιες μακαρονάδες που εγγυώνται μια μοναδική γευστική εμπειρία.

Στο πλαίσιο των μέτρων πρόληψης που ακολουθεί η εταιρεία, έχει εφαρμόσει τη νέα υπηρεσία «Παράδοση Χωρίς Επαφή» για τις online παραγγελίες με πιστωτική κάρτα, μια διαδικασία κατά την οποία δεν υπάρχει καμία επαφή ανάμεσα στον διανομέα και στον πελάτη.

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε το ανανεωμένο site της l'artigiano.

«2020 Bring It On»: Ο διαγωνισμός της l’artigiano σε συνεργασία με τη Nova Facebook Twitter
Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM