Η απόφαση για την επαναλειτουργία των σχολείων ανήκει στους ειδικούς σύμφωνα με την Υπουργό Παιδείας, Νίκη Κεραμέως.
Η κ. Κεραμέως, κατά τη διάρκεια συνέντευξης τύπου, διευκρίνισε πως σε ό,τι έχει να κάνει με τις δομές εκπαίδευσης και την επαναλειτουργία των σχολείων παρακολουθείται καθημερινά από την επιτροπή των ειδικών.
«Αναμένουμε τις εισηγήσεις τους και την απόφαση του πρωθυπουργού» επισήμανε μεταξύ άλλων.
Σημείωσε δε ότι μέχρι στιγμής «δεν υπάρχει κάποια σχετική ανακοίνωση για την επαναλειτουργία των σχολείων», παρά τα σενάρια για διαδοχικό άνοιγμα, αρχής γενομένης από τα δημοτικά. Υπενθυμίζεται δε, ότι η απόφαση για το κλείσιμο των σχολείων ισχύει μέχρι την 30ή Νοεμβρίου.
Κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου, στην οποία παρουσίασε μια νέα εκπαιδευτική βαθμίδα, το επίπεδο 3 των Επαγγελματικών Σχολών Κατάρτισης, η υπουργός Παιδείας, ανακοίνωσε ότι οι ηλεκτρονικές αιτήσεις για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις για το 2021 θα γίνουν μέσα στον Νοέμβριο.
Τόνισε ότι τα επόμενα νομοσχέδια του υπουργείου Παιδείας αφορούν στα μέτρα για την ασφάλεια των Πανεπιστημίων, την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών δομών και το νέο νόμο – πλαίσιο για την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.
Ωστόσο, δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο και οι φετινοί μαθητές της Γ' Λυκείου, που παρακολουθούν μαθήματα δια ζώσης αλλά και εξ αποστάσεως, αν αυτό προκύψει από εισηγήσεις του Ινστιτούτου Επαγγελματικής Εκπαίδευσης.
Σε ό,τι αφορά στην οριζόντια βάση στο θέμα του βαθμού εισαγωγής στα Πανεπιστήμια, επανέλαβε ότι οι αρμόδιες επιτροπές και το υπουργείο προσανατολίζονται στην βάση σε μάθημα που θα ζητεί η κάθε σχολή.
Αναφερόμενη στην τηλεκπαίδευση, έκανε λόγο για ένα «τεράστιο ψηφιακό έργο, που πιστώνεται στους εκπαιδευτικούς, τους μαθητές και τις οικογένειές τους», αναγνωρίζοντας ωστόσο ότι υπήρξαν κάποια τεχνικά προβλήματα.
«Τα τεχνικά προβλήματα έχουν πλέον διορθωθεί και η τηλεκπαίδευση "τρέχει" κανονικά και καθολικά. Έχουμε κατά μέσο όρο πάνω από 38.000 με 39.000 παράλληλες συνεδρίες γυμνασίων και λυκείων και 55.000 νηπιαγωγείων και δημοτικών σε όλη τη χώρα» ανέφερε σχετικά.
σχόλια